Gjest lonepone Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Hei, har nylig hatt knallsex med hele tre gutter på en gang! Jeg syns jeg er gaaal, men jeg digga det jo. Er det mange som har prøvd noe slikt? -Å ha flere/mange partnere på en gang? tenker mest på motsatt kjønn da. Og i så fall, hvordan var opplevelsen? Ingen av "mine" brukte gummi, for jeg tåler det ikke. Litt kinky med to kamerater som kom i meg etter tur, men for meg var det bare deilig hele tiden. Dette er tre gutter jeg kjenner og forsåvidt stoler på. Lurer på å gjøre deg igjen snart!
Gjest Aria Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 Jeg vil ikke ha mer enn en om gangen, men flott at det fungerte for dere, og at du hadde en positiv opplevelse!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 To menn på en gang har jeg hatt flere ganger....men TRE???
Nelle Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har lest Opus Pistorum (av Henry Miller) flere ganger, og favorittkapittelet mitt der er hvor 5 gutter (eller hva det nå var) har fest sammen med en kvinne (det er hun som tar initiativet til festen). De bruker henne etter tur hele natta -og kommer inn i henne en etter en så hun til slutt er helt full. For meg er dette en fantasi jeg blir veldig kåt av. Kult at du likte det sammen med de tre mennene! :-) Endret 4. desember 2005 av Trille
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Høres morsomt ut å prøve mange på en gang. Ikke pokker om jeg noen gang hadde hatt guts til å forsøke, og ikke har jeg vel egentlig lyst heller. Og ekteskapet gir ikke mange muligheter i så henseende Men kult at du opplevde noe du likte
Nelle Skrevet 4. desember 2005 #7 Skrevet 4. desember 2005 Høres morsomt ut å prøve mange på en gang. Ikke pokker om jeg noen gang hadde hatt guts til å forsøke, og ikke har jeg vel egentlig lyst heller. Og ekteskapet gir ikke mange muligheter i så henseende Men kult at du opplevde noe du likte ← Helt enig. Jeg hadde heller ikke hatt guts, men kult at du gjorde det!
Lassie Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har aldri hatt mer enn en om gangen, og hadde nok ikke hatt guts til å prøve flere heller. Men det er flott at dette ble en bra opplevelse for deg!
Mrs. K Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Tråden er ryddet for utenomsnak. Trille (mod) Hei, har nylig hatt knallsex med hele tre gutter på en gang! Jeg syns jeg er gaaal, men jeg digga det jo. Er det mange som har prøvd noe slikt? -Å ha flere/mange partnere på en gang? tenker mest på motsatt kjønn da. Og i så fall, hvordan var opplevelsen? Ingen av "mine" brukte gummi, for jeg tåler det ikke. Litt kinky med to kamerater som kom i meg etter tur, men for meg var det bare deilig hele tiden. Dette er tre gutter jeg kjenner og forsåvidt stoler på. Lurer på å gjøre deg igjen snart! ←
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #10 Skrevet 4. desember 2005 Jeg for min del nøyer meg med en om gangen, og er fornøyd med det, men at du har hatt 3 på en gang og at det ble en bra opplevelse for deg er kjempefint
Snefrid Frost Skrevet 5. desember 2005 #11 Skrevet 5. desember 2005 Selv om det er ei stund siden, har jeg vært med på ulike former for gruppesex. Noen ganger med to andre, men av og til også med flere av hvert kjønn. En gang var vi tilsammen ni personer - fire jenter og fem gutter. Flott hyttetur i påska. Har hatt med meg tre gutter alene én gang. Tanken på det var mer spennende enn selve handlingen. Det ble vel masete for meg. De var så lite "samkjørte" og veldig utålmodige av å vente på å slippe til. Men sånn kan det gå når man er litt for eplekjekk på byen.
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. desember 2005 #12 Skrevet 6. desember 2005 Hei, har nylig hatt knallsex med hele tre gutter på en gang! Jeg syns jeg er gaaal, men jeg digga det jo. Er det mange som har prøvd noe slikt? -Å ha flere/mange partnere på en gang? tenker mest på motsatt kjønn da. Og i så fall, hvordan var opplevelsen? Ingen av "mine" brukte gummi, for jeg tåler det ikke. Litt kinky med to kamerater som kom i meg etter tur, men for meg var det bare deilig hele tiden. Dette er tre gutter jeg kjenner og forsåvidt stoler på. Lurer på å gjøre deg igjen snart! ← Svar fra en mann her: Konge at du satte pris på det og at det ble en høydare for deg, og forhåpentligvis for gutta du hadde med deg også. Har gjort dette et par ganger selv, begynner å bli noen år siden. Husker at jenta tok initiativet til opplegget og det var alkohol og kortspill (gjett hvilket?) involvert men ingen av oss var overstadig på det tidspunktet, bare sånn passe rusa så hemningene forsvant lettere. Ja, det var ganske digg og jenta var den som digget det mest. Spesielt forspillet som varte en evighet med stryking og kyssing og slikking. Det ble bunnsolid behandling av henne fra tær til isse og haugevis med orgasmer før vi satte i gang med selve knullinga ja. Hun ble også tent av at to av oss kom i henne etter tur (jeg var først - for meg var noe annet uaktuelt, ikke min greie) mens tredjemann leverte varene på puppene hennes samtidig som han som kom som nummer to slikket henne, noe både han og hun tente på (ikke min greie det heller, men hver sin smak). Så, gøy med gruppesex, personlig likte jeg forspillet best i denne seansen og det visuelle av å se jenta bli vartet opp og deretter "brukt" av oss gutta var skikkelig turn-on for meg. Har også hatt trekant med to jenter og det var hakket mer min greie da (typisk mannfolk )
kajaroma Skrevet 6. desember 2005 #13 Skrevet 6. desember 2005 Det ser ut som det er flere som har hatt det topp med gruppesex, og det er bare fint. Hadde mine sprell før jeg fant mannen i mitt liv jeg også, men uten kondom..? Grøsser ved tanken på det.. Selv om du kjenner de du har sex med må du huske at de har hatt partnere som igjen har sine partnere osv. Tåler du ikke lateks finnes det lateksfrie kondomer man kan bruke. No excuse til ikke å bruke kondom..! Fortsett å eksperimenter, men beskytt deg! Du vil nok ikke se tilbake på opplevelsene dine med glede om du sitter igjen med en eller annen uhelbredelig sykdom til slutt. Du skylder deg selv, og dine kommende partnere den sikkerheten. Det var dagens lille moralpreken.
Mossa Skrevet 6. desember 2005 #14 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har aldri hatt mer enn 1 om gangen, men det er en deilig fantasi da....men den blir nok aldri satt ut i livet!! Flott at det ble en positiv opplevelse for deg!!
Gjest Snøjenta Skrevet 7. desember 2005 #15 Skrevet 7. desember 2005 3, ikke stolt av det i ikke skammer jeg meg. Hvordan jeg følte det raker ingen.
Gjest Wethair Skrevet 8. desember 2005 #16 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har hatt sex med 3 damer samtidig. Jeg foretrekker å ha sex med en jente og en ikke operert ladyboy samtidig. Lit spesiellt, men utrolig spennende.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #17 Skrevet 8. desember 2005 3, ikke stolt av det i ikke skammer jeg meg. Hvordan jeg følte det raker ingen. ← En kommentar: Kanskje ikke sikkert at det raker oss i det heletatt at du har hatt 3 stk heller?
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 8. desember 2005 #18 Skrevet 8. desember 2005 Fint at du eksperimenterer med seksualiteten din! Håper kjønnet ditt vil gi deg nye store gleder framover! Jeg er bare kjempeglad på dine vegne! Lykke til videre!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #19 Skrevet 8. desember 2005 Kun en om gangen, har ingen fantasier utover det heller. Men fint at andre liker det da
rabben Skrevet 8. desember 2005 #20 Skrevet 8. desember 2005 Har aldri prøvd det, men jammen frister det! Prøvde meg på trekant sammen med 2 gutter en gang, men trakk meg for jeg var ikke mode nok for det.. Men kanskje en annen gang når jeg er klar for det å alt er lagt til rette for det? For det er en av mine herlige fantasier! Så bra at du fikk en god opplevelse uansett,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå