Gå til innhold

Er det lettere å puste rolig hvis man er slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påvirker magefettet selve pustingen? 

Anonymkode: 86a96...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved fysisk anstrengelse og det kan være bare å reise seg fra sofaen vil overvekt selvsagt bidra til tungpust.   Kroppen må jobbe mer for å bevege seg. 

Skrevet

Det meste blir lettere hvis man ikke er overvektig, inkludert pusting.

Kanskje med unntak av å løfte noe tungt.

Skrevet
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Ved fysisk anstrengelse og det kan være bare å reise seg fra sofaen vil overvekt selvsagt bidra til tungpust.   Kroppen må jobbe mer for å bevege seg. 

Jeg tenkte mer på det å sitte rolig. Jeg mediterer hver dag, men føler at pusten er litt hektisk. Kan vektnedgang gjøre det lettere? Jeg veier 95 kg og er 180 høy. Mann 36

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte mer på det å sitte rolig. Jeg mediterer hver dag, men føler at pusten er litt hektisk. Kan vektnedgang gjøre det lettere? Jeg veier 95 kg og er 180 høy. Mann 36

Med mindre du er veldig godt trent, så vil jo det si at du fint kan kvitte deg med 15 kg fettvekt. Gå deg heller en tur fremfor å sitte stille og meditere, og kutt ut et par usunne vaner. Vann som tørstedrikk, godteri kun på lørdager osv.

Anonymkode: 5c320...86b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Indre ro er det som gir roligere pust. Øvelse på å slappe av og roe ned og lytte til kroppen. 

Ikke alt her i verden handler om vekt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...