Gjest nattravner Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Hallo, alle har lagt seg, men ikke du! Hvorfor ikke? Hva har du gjort og hva vil du gjøre akkurat nå?
Gjest Aria Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Fordi jeg ikke gidder å legge meg enda.. Har ikke gjort noe spesielt, har vært hos foreldrene mine og spist middag.. Dessuten har jeg fri i morgen, og kan derfor stå opp når jeg vil! Endret 3. desember 2005 av Aria
Anglofil Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Fordi jeg ikke er trøtt. Og fordi jeg er avhengig. Mvh Yvonne
Gjest Aria Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Og fordi jeg er avhengig. ← Neeei, du er leieboer...
Anglofil Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Neeei, du er leieboer... ← Sant det, sant det... Og jeg er stolt av det! Mvh Yvonne Endret 3. desember 2005 av yvonne
monja Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Fordi jeg nettopp satt og glante på Robbie Williams konsert ...men jeg skal legge meg altså......snart
Anglofil Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Fordi jeg nettopp satt og glante på Robbie Williams konsert ...men jeg skal legge meg altså......snart ← Det sa jeg klokka 20.30, skulle visst se en film når jeg tenker meg om.. Mvh Yvonne
Gjest Miloine Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Fordi jeg ikke er trøtt. Og fordi jeg er avhengig. Mvh Yvonne ← huff, enig - tror det er fordi jeg er avhengig. Har hatt besøk, alle her gått hjem, kjæreten min sover og jeg er ikke trøtt. Derfor er jeg her! Det beste er at jeg ikke er alene om å være her da.
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #9 Skrevet 3. desember 2005 Har litt lakenskrekk... og føler meg ikke trøtt ennå. Og jeg hater å legge meg når jeg ikke er trøtt, for da blir det bare vondt å ligge der etterhvert. Men jeg burde kunne finne på noe annet enn å sitte her, for jeg kjeder meg noe helt jævlig.
Gjest Miloine Skrevet 3. desember 2005 #10 Skrevet 3. desember 2005 oi, jeg er våken enda jeg.... tiden går fort når man hører på fin msikk og er på K.G.
Gjest Spacegirl Skrevet 3. desember 2005 #11 Skrevet 3. desember 2005 Usj jeg skulle ha lagt meg forlengst. Sitter her og prøver å få lastet ned Omen-filmene, men det skal ikke være enkelt. Nå har jeg vært innom ørten bittorrent-sider, DC++ og Limewire uten hell... Og så lovet jeg å laste ned noe afghansk musikk til en nabo, og siden det er vanvittig kjedelig å sitte og se på at musikk lastes ned, så titter jeg innom her innimellom. Men nå tror jeg at jeg gir meg og går og legger meg. God natt
Gjest personlig Skrevet 3. desember 2005 #12 Skrevet 3. desember 2005 er jeg ikke trøtt (tror jeg har snudd døgnet nå i eksamenstida), skal ikke opp i morgen, hører på musikk, nipper i et glass rødvin og er på kg. Klokka blir sikkert morgen før jeg finner lakenet mitt.
Gjest Natten er best,,,,, Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 er jeg ikke trøtt (tror jeg har snudd døgnet nå i eksamenstida), skal ikke opp i morgen, hører på musikk, nipper i et glass rødvin og er på kg. Klokka blir sikkert morgen før jeg finner lakenet mitt. ← åååå, sånn har jeg det også, hvis jeg går å legger meg så går jeg sikkert glipp av noe...hva da, vet ikke, men å legge seg ...NOPP.
Gjest seroxata Skrevet 4. desember 2005 #14 Skrevet 4. desember 2005 fordi jeg irriterer meg over at jeg ikke har juleavatar. bør muligens skaffe meg en!
Arkana Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 Må ikke opp tidlig i morgen og jeg liker å være oppe sent.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #17 Skrevet 5. desember 2005 Fordi jeg elsker å være sent oppe, surfe litt på kg mens jeg laster ned film/musikk...og kanskje pga jeg er litt avhengig
Leo Skrevet 5. desember 2005 #18 Skrevet 5. desember 2005 Venter på Jon jeg også, men det ser ut som det drøyer...
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #20 Skrevet 5. desember 2005 jeg må lese til eksamen og gidder ikke... og jeg leser som oftest til langt på natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå