AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Har vært sammen med kjæresten i snart tre år, og vi har bodd hver for oss. Jeg har hele veien ønsket å flytte sammen med han for jeg har vært så forelsket, men han har ønsket at vi har hatt hver vår bolig. Forrige helg fikk jeg sms fra en bekjent om at hun var på byen der kjæresten min var, og at han forlot lokalet med armen rundt en dame og gikk i retning der han bor. Dagen etter ringte jeg han og spurte rett ut om dette stemte, og da sa han at han hadde invitert en dame til å sove over, men det var kun fordi at hun skulle slippe å ta nattbussen hjem og kunne være lenger ute på byen med hans vennegjeng. Hun hadde sovet i stuen og ingenting hadde skjedd mellom de. Han hadde holdt rundt henne fordi hun var full og gikk ustødig, og det var det visstnok. Jeg ble veldig stresset og sa at jeg synes ikke noe om dette og at jeg ikke helt trodde på han. Jeg gråt en del og avbrøt samtalen. Noen timer senere kom han over til meg med en liten innpakket eske, og i den lá nøkkel til leiligheten hans +nøkkel til postboksen. Dette var en invitasjon til at jeg skulle få flytte inn til han. Ble sjokkert og klarte ikke å si hverken ja eller nei, men sa jeg måtte tenke på det og at jeg stolte litt mindre på han nå enn ellers. Hva gjør jeg? Har vært hjemme hos ham og kikket i søppelbøtta på badet og der lå det ikke kondomer, eller i søpla på kjøkkenet der det var matrester fra flere dager siden. Noen tanker? Anonymkode: 397e8...fb6
Populært innlegg Blåttvann Skrevet 24. oktober 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg hadde tenkt at han var utro og hadde selvfølgelig ikke flyttet inn til han. At du ikke fant kondomer betyr ikke at de ikke hadde sex... dessverre. 35 1 14
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Tilliten hadde vært brutt for alltid for min del, jeg hadde aldri stolt på en sånn mann. Invitasjonen til å omsider bli samboere etter at du har mast tre år, kommer nå fordi han har jævlig dårlig samvittighet. At du ikke finner kondomer hjemme hos han er jo fordi han har hatt tid på seg til å FJERNE alle spor. Bruk hodet ditt nå og kom deg videre i livet uten denne dritten Anonymkode: e8251...704 19 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Nøkkel pga dårlig samvittighet uten tvil, og selvfølgelig hadde de sex. Anonymkode: 17cba...5b9 15 1 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Nei ass, bare nei. Anonymkode: aa30f...372 6 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Klassisk lovebombing manipulasjon det! Når jeg busta eksen i utroskap så begynte han å grine og si at han hadde planlagt å fri til meg på bursdagen min og sendte bilde av ringen han påsto han hadde kjøpt. Når jeg ba om å få se den så hadde han visst ikke kjøpt ringen allikevel 🤣 Jeg håper du skjønner at typen din bare sier dette fordi han vet at det er dette du vil høre og som gjør deg svak for han og tro at han elsker deg! Det er max manipulering for å redde sitt eget skinn og ikke noe han har tenkt gjennom eller hadde tenkt til å spørre deg om om det ikke var fare for at han ble dumpa av deg nå. Og DET håper jeg du gjør! Han har 200% vært utro Anonymkode: 01cd2...434 16 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Menn som bruker kondomer pleier veldig ofte å trekke dem ned i do. Selfølgelig har han vært utro, hvorfor skulle han nå plutselig ha lyst til å flytte sammen om han er uskyldig......? Anonymkode: 7c84a...7b2 5 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klassisk lovebombing manipulasjon det! Når jeg busta eksen i utroskap så begynte han å grine og si at han hadde planlagt å fri til meg på bursdagen min og sendte bilde av ringen han påsto han hadde kjøpt. Når jeg ba om å få se den så hadde han visst ikke kjøpt ringen allikevel 🤣 Jeg håper du skjønner at typen din bare sier dette fordi han vet at det er dette du vil høre og som gjør deg svak for han og tro at han elsker deg! Det er max manipulering for å redde sitt eget skinn og ikke noe han har tenkt gjennom eller hadde tenkt til å spørre deg om om det ikke var fare for at han ble dumpa av deg nå. Og DET håper jeg du gjør! Han har 200% vært utro Anonymkode: 01cd2...434 Edit: ja for han visste jeg ventet på et frieri og visste at det kunne gjøre meg lykkelig, svak og blind fra hva som egentlig hadde skjedd. Men jeg var heldigvis ikke så dum Anonymkode: 01cd2...434 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har vært sammen med kjæresten i snart tre år, og vi har bodd hver for oss. Jeg har hele veien ønsket å flytte sammen med han for jeg har vært så forelsket, men han har ønsket at vi har hatt hver vår bolig. Forrige helg fikk jeg sms fra en bekjent om at hun var på byen der kjæresten min var, og at han forlot lokalet med armen rundt en dame og gikk i retning der han bor. Dagen etter ringte jeg han og spurte rett ut om dette stemte, og da sa han at han hadde invitert en dame til å sove over, men det var kun fordi at hun skulle slippe å ta nattbussen hjem og kunne være lenger ute på byen med hans vennegjeng. Hun hadde sovet i stuen og ingenting hadde skjedd mellom de. Han hadde holdt rundt henne fordi hun var full og gikk ustødig, og det var det visstnok. Jeg ble veldig stresset og sa at jeg synes ikke noe om dette og at jeg ikke helt trodde på han. Jeg gråt en del og avbrøt samtalen. Noen timer senere kom han over til meg med en liten innpakket eske, og i den lá nøkkel til leiligheten hans +nøkkel til postboksen. Dette var en invitasjon til at jeg skulle få flytte inn til han. Ble sjokkert og klarte ikke å si hverken ja eller nei, men sa jeg måtte tenke på det og at jeg stolte litt mindre på han nå enn ellers. Hva gjør jeg? Har vært hjemme hos ham og kikket i søppelbøtta på badet og der lå det ikke kondomer, eller i søpla på kjøkkenet der det var matrester fra flere dager siden. Noen tanker? Anonymkode: 397e8...fb6 Her hadde jeg fått røde flagg... Narssist? Snu deg rundt fingen istedenfor å miste deg. Lettere å holde deg fanget da. Anonymkode: 17dd8...177 1 2
AnonymBruker 42 Skrevet 24. oktober 2022 #10 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen tanker? Ja. Flere dager gamle matrester er skikkelig nasty! Jeg er ikke spåmann - så jeg kæn itte uttale meg om han har vært utro eller ei (du får sjekke horoskopet), men det trenger jo ikke på noen måte å ha skjedd noe bare fordi man har en dame på overnattings... Var det en god venninne ? Det er jo ganske spess. å dra med seg en helt tilfeldig dame hjem når man har kjæreste, iaf - så jeg regner med at det ikke var tilfellet Endret 24. oktober 2022 av AnonymBruker 42 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg ville vurdert litt om jeg var deg. Har han gjort lignende tidligere? Har du hatt mistanke eller dårlig magefølelse? Er han hemmelighetsfull? Er han typen som er såppas snill at han kunne gjort noe sånt? Kjente HAN denne jenta fra før? Var det en venninne? Ex? Tidligere flørt? Hvordan holdt han rundt henne? Midjen? Støttet henne fordi hun var helt drita? At han spør om å flytte pga. Dårlig samvittighet er stor, men det kan være både fordi han er skyldig men også fordi han er uskyldig og ønsker å bevise det? Mange vil vel si jeg er naiv men det kan faktisk være sant det han sier. Jeg har flere gutterkompiser jeg kunne gjort dette med til tross jeg har kjæreste, og vice versa. Broren min er også en jeg vet kunne funnet på å gjøre noe sånt uten at det lå noe mer bak. Spørsmålet er hva du føler, klarer du å leve med at han kanskje var utro? Kan du tilgi? Kn du evt. Finne ut hvem hun var og snakke med henne? Anonymkode: 9f0cf...0ab 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #12 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har sovet hos guttevenner mange ganger uten at det har skjedd noe 🤷♀️ Hadde ikke godtatt at samboeren sov med en annen dame, og jeg sover selvfølgelig ikke med andre menn nå, men poenget var egentlig at det er ikke sikkert han har vært utro🙄 Har han gjort noe lignende før? Har du dårlig magefølelse? Anonymkode: 10d11...d47 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #13 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sovet hos guttevenner mange ganger uten at det har skjedd noe 🤷♀️ Hadde ikke godtatt at samboeren sov med en annen dame, og jeg sover selvfølgelig ikke med andre menn nå, men poenget var egentlig at det er ikke sikkert han har vært utro🙄 Har han gjort noe lignende før? Har du dårlig magefølelse? Anonymkode: 10d11...d47 Jeg også har gjort dette. Ts: var det en venn av ham? Anonymkode: aa30f...372 1 1
Blåttvann Skrevet 24. oktober 2022 #14 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg tenker at det at du får nøkkel akkudat nå, etter at du har mast lenge uten å få det, er et tegn på hvor dårlig samvittighet han har. Så han har garantert vært utro! 6 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #15 Skrevet 24. oktober 2022 Hadde spurt hvem dette var for noen og tatt meg en skikkelig prat med henne. Snakket med henne face to face. Tips, lukt på sengetøyet hvis han ikke allerede har vasket det. Henger ofte igjen parfymelukt og slikt. Det at han plutselig kommer med samboerskap virker på meg som et desperat forsøk på å beholde deg. Hadde sagt nei til å flytte inn. Anonymkode: 439f1...789 1 2
Snok1 Skrevet 24. oktober 2022 #16 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva gjør jeg? Har vært hjemme hos ham og kikket i søppelbøtta på badet og der lå det ikke kondomer, eller i søpla på kjøkkenet der det var matrester fra flere dager siden. Du kan ikke flytte sammen med noen du ikke stoler på….. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 Ts her. Dama som ble med hjem er en gammel venninne fra vgs, sa han. Tenker å gjøre litt detektivarbeid for å finne ut om det var noe flørting på utestedet. Venninnen min som var der skal hjelpe meg. Ts Anonymkode: 397e8...fb6 6 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 Hvis jeg hadde vært utro, så hadde jeg ikke kastet kondomet åpenlyst i søpla. Da hadde jeg pakket det inn i noe bind, eller tatt det med meg ut og kastet et annet sted. Søppelbøtta utenfor matbutikken f.eks. Anonymkode: 21ea4...51f 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ts her. Dama som ble med hjem er en gammel venninne fra vgs, sa han. Tenker å gjøre litt detektivarbeid for å finne ut om det var noe flørting på utestedet. Venninnen min som var der skal hjelpe meg. Ts Anonymkode: 397e8...fb6 Ikke vær så naiv. Anonymkode: 820c8...b28 11 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 Hadde jeg hatt med meg en gammel venninne hjem for å sove så hadde jeg sendt melding til kjæresten og forklart. Om hun hadde gått bananas på telefonen, så hadde jeg sagt at hun kan komme over. Hadde jeg funnet meg en dame på byen som jeg skal ligge med, hadde jeg holdt kjeft og satset på at ingen jeg eller kjæresten kjenner, så meg på byen. Anonymkode: d3c84...3e1 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå