Gå til innhold

Samboer med vid fitte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike tråder burde slettes umiddelbart. Det er bare dritt. Jeg har hatt sex med ei som var veldig vid, og våt i tillegg. Hun fikk meg lett til å komme. Selv om jeg er gjennomsnittlig av størrelse. Men så var hun utrolig pen. Sex handler ikke bare om kuk og fitte. Heller ikke samleie.

Anonymkode: aba16...47a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 16.52):

Før kjente jeg ikke om jeg var inni henne eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med vidden, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Hun har både trang og fin fitte og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor vid fitte hun faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga vaginastørrelse heller? Hun har selv snakket om vaginaoperasjon før. Kan fitta bli trangere med en slik? 

Fitta  hennes er den videste  jeg har vært borti. Utrolig bred og kanskje plass til 10 cm bred dildo.  Hun må typ kjøpe den største som finnes på internett..

Anonymkode: 72eda...0bd

Du har et luksusproblem. Vide fitter er en fordel, ikke noe ulempe. Antall varianter av lek mangedobler seg med vid fitte. 

Forutsatt at du har litt størrelse på junior. 

Anonymkode: 5d74d...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da får du ta heisen opp, eller ned. Du finner en løsning.

Husk 19x15 er ikke stort for ei med vid port og høy under taket. 

.

Anonymkode: 87cdf...4e1

Nei for ei som er skikkelig vid er det kun fisting som fungerer. Mens med andre er størrelsen et problem. Hadde sex med ei i andre enden igjen som var i motsatt ende av skalaen. Fikk inn 13 cm hvis jeg legger godviljen til selv om hun var søkkvåt, hun syntes min var for tykk også. Rart hvor stor forskjell det kan være fra dame til dame.

Anonymkode: 81dde...399

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slike tråder burde slettes umiddelbart. Det er bare dritt. Jeg har hatt sex med ei som var veldig vid, og våt i tillegg. Hun fikk meg lett til å komme. Selv om jeg er gjennomsnittlig av størrelse. Men så var hun utrolig pen. Sex handler ikke bare om kuk og fitte. Heller ikke samleie.

Anonymkode: aba16...47a

Det er 30 penistråder for hver fittetråd. Er det så rart at menn også har preferanser mener du? Noen liker vide hvis man liker fisting å leke med store dildoer. De som liker å knulle med kuken liker naturlig nok at det er en del friksjon. Hvis ikke kan man jo pule badekaret hjemme for å sette det på spissen😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri opplevd ei vid fitte. Men er fascinert av hva de kan få inn dersom de er kåte nok / at begge er med på leken. Kan være riktig så gøy. En gang i blant :) Tenker da på dildo lek. Ble først noe sjalu, så mye større enn min, men så ble det et gøyalt supplement likevel. Hadde vært gøy med en så stor, men da hadde det nok vært veldig vanskelig med quickies. 

Anonymkode: a1ef4...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri opplevd ei vid fitte. Men er fascinert av hva de kan få inn dersom de er kåte nok / at begge er med på leken. Kan være riktig så gøy. En gang i blant :) Tenker da på dildo lek. Ble først noe sjalu, så mye større enn min, men så ble det et gøyalt supplement likevel. Hadde vært gøy med en så stor, men da hadde det nok vært veldig vanskelig med quickies. 

Anonymkode: a1ef4...ed1

Så sant så sant.. Man kan få plass til så mangt når man er kåt og har god tid.. 

Jeg blir litt skremt av menn som åpenbart foretrekker at partner ikke er kåt eller våt når de har sex… 

Anonymkode: 6bbe4...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en språkbruk overfor din samboer. Kanskje du er ekstremt liten… Her handler det om respekten for din partner og et annet menneske, en kvinne som fortjener respekt.

Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så sant så sant.. Man kan få plass til så mangt når man er kåt og har god tid.. 

Jeg blir litt skremt av menn som åpenbart foretrekker at partner ikke er kåt eller våt når de har sex… 

Anonymkode: 6bbe4...3f2

Jeg tenker man kan si noen får plass til så mangt når man er kåt og har god tid. Det er stor forskjell hvor mye ei dame får plass til der inne uansett hvor våt og kåt hun er. Har endel erfaring med fisting på flere damer og store leketøy, og alle er ikke designet for å ta imot store ting der nede for å si det sånn. Akkurat som penisstørrelsen varierer varierer også størrelsen på vagina naturlig nok. 

Noen er dype og vide, noen er vide men har kort dybde, noen er dype men trange, noen både dype og vide osv osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...