Gå til innhold

Samboer med vid fitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kjente jeg ikke om jeg var inni henne eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med vidden, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Hun har både trang og fin fitte og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor vid fitte hun faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga vaginastørrelse heller? Hun har selv snakket om vaginaoperasjon før. Kan fitta bli trangere med en slik? 

Fitta  hennes er den videste  jeg har vært borti. Utrolig bred og kanskje plass til 10 cm bred dildo.  Hun må typ kjøpe den største som finnes på internett..

Anonymkode: 72eda...0bd

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud, for et patetisk forsøk på å vri den andre tråden til å handle om det andre kjønnet.

Anonymkode: 0b3f8...b10

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

😂

Anonymkode: 112c9...d92

• Liker 8
Skrevet

Ble du så såret av at en kvinne syntes at samboeren har liten pikk, at du måtte lage en tilsvarende motsatt vei? 

Du vet det finnes damer som ikke bryr seg om størrelsen?

Anonymkode: 0b3f8...b10

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har blitt veldig trang og visuelt pen etter operasjon. Angrer på at jeg ventet så lenge.

Anonymkode: 275bb...027

• Liker 3
Skrevet

Vide slufser er udigg, men sikkert noen som liker det også. Det er tross alt teknikken det kommer an på. Et tips kan være å legge en pute under rumpa. 

Anonymkode: 72eda...0bd

• Liker 2
Skrevet

Kommentar fra stor penis: 

Å,fy f..., det er første gang jeg har fått inn hele, så deilig stor fitte du har. Jeg har bare fått inn halve før. Du er den beste, jeg trodde ikke at det var mulig at en kvinne kunne ta imot meg. 

Anonymkode: b9207...1de

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

-Safiye, mod

Skrevet

Kommer det ekko hvis du roper i nærheten av den?

Anonymkode: 35c92...6a1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kommentar fra stor penis: 

Å,fy f..., det er første gang jeg har fått inn hele, så deilig stor fitte du har. Jeg har bare fått inn halve før. Du er den beste, jeg trodde ikke at det var mulig at en kvinne kunne ta imot meg. 

Anonymkode: b9207...1de

Dette har da ikke noe med lengde å gjøre. 

Anonymkode: 198ea...f0e

Skrevet

Ta på deg verneutstyr og lommelykt og begi deg inn der. Sparkle opp innerveggene godt og vent noen timer. Husk ventilering

Anonymkode: 819f1...3c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nettopp. Hun kan jo ha vært sammen med en skikkelig sværing før deg. Kanskje over lengre tid også. Jeg var sammen med ei med ganske romslig mus. Jeg visste hun hadde vært sammen med en jumbo-kuk før meg. Når hun red meg kunne jeg se i speilen at hun hadde en rift. Det kan være utfallet som gjorde at hun ble romsligere. Vet ikke. Jeg tok aldri opp dette sensitive tema opp for henne. Hun ikke om meg heller, selv om jeg er ganske normalt utstyrt. Pute under rompa merket jeg funket for begge parter. Vet ikke om en operasjon ville  fungert i en sånn situasjon. Hun hadde uansett aldri gått med på dette..

Anonymkode: d9e86...56a

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble mitt innlegg slettet? Skjer flere ganger. Jeg skrive ikke noe slemt eller annet. Hva er årsaken? Er det en eller to moderatorer her som ligger ut tulleinnlegg og ikke vil ha enkelte av svarene de får?

Anonymkode: 13b5e...9e7

Skrevet

Har også vært borti et par damer som var mye videre enn snittet. Hun ene kunne dobbelfistes uten problem. Var et stort hult hull når hun spredte bena. Trodde virkelig ikke det var mulig å være så vid der nede, men de finnes ja. Selv med en penis på 19×15 så var det som å pule i vestfjorden😅

Anonymkode: 81dde...399

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud hvor gamle er dere som poster slik drit? Finn på noe mer fornuftig. Er livet deres virkelig så kjedelig?

• Liker 3
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet

Du er allerde en stor kukk, men prøv å bli enda større 

Skrevet
Snuppe skrev (På 25.10.2022 den 11.26):

Herregud hvor gamle er dere som poster slik drit? Finn på noe mer fornuftig. Er livet deres virkelig så kjedelig?

Er jo akkurat som de damene som lager tråder om mannens penis som er for liten osv. Det er mange frustrerte par der ute som begge er i feil ende av skalaen vid mus/under snittet penis. 

• Liker 2
Skrevet

Tråder om kjønnsorganer er trash og spam. At folk gidder å diskutere...

Anonymkode: 9feb9...15d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 11.25):

Har også vært borti et par damer som var mye videre enn snittet. Hun ene kunne dobbelfistes uten problem. Var et stort hult hull når hun spredte bena. Trodde virkelig ikke det var mulig å være så vid der nede, men de finnes ja. Selv med en penis på 19×15 så var det som å pule i vestfjorden😅

Da får du ta heisen opp, eller ned. Du finner en løsning.

Husk 19x15 er ikke stort for ei med vid port og høy under taket. 

.

Anonymkode: 87cdf...4e1

• Liker 1
Skrevet

Oii… noen ble visst krenke av den forrige tråden 😂

litt patetisk

tommel opp for deg, håper du er gen z 👍

Anonymkode: 26143...b8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...