Imedeen Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Livet forandrer seg gitt! For ca. ti år siden var den store drømmen å bli popstjerne eller noe sånn - hahahahahahahahahha:) Nå er den store karriere-drømmen å bli psykolog (krysser fingrene for A på eksamen) - eller ihvertfall få et yrke der jeg kan bidra til at noen barn og ungdom får en lettere hverdag. Utviklingsmuligheter er viktig! Må ha utfordringer - helst hver dag! Å tjene godt på noe en liker er heller ikke å forakte:) Den "personlige" drømmen er så uorginal som å gifte meg med min samboer, få 2-3 barn og kjøpe et stort og nydelig hus i et ålreit område:) Gjerne en liten hund på kjøpet! Min "fritids-drøm" er å ha råd og tid til å reise en del, til å kjøpe en fin liten hytte ved vannet som man har tid til å benytte. Ønsker ved siden av en utfordrene jobb fritid nok til å nyte familien og friheten til å gjøre det man har lyst til. Kort sagt: Drømmen er å bli psykolog, bryllup, barn, stort hus, god inntekt og fritid til å nyte den! Hva er din(e) drøm(mer)?
Anglofil Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Karrieredrømmen: Bli ferdig med lærerhøgskolen og bli lærer. Også ta mastergrad enten i "flerkulturell og internasjonal utdanning" eller "grunnskoledidaktikk", pluss at jeg får studert f. eks kriminologi eller historie i tillegg. Den personlige-drømmen: Få meg en kjæreste, en som er glad i meg, og som jeg er glad i. Som jeg kan oppleve gleder og sorger med, leve et langt liv sammen med, gifte meg med og få barn med. Det er drømmen. Få meg et fint hus i utkanten av Oslo. Fritids-drømmen: Få 1. dan svart belte innen den karatestilarten jeg utøver, som jeg skal opp til på neste gradering ikke neste sommer, men neste der igjen. I tillegg ønsker jeg å reise mye, må til USA, Japan, Kina, Australia, Canada, Brasil, Island, Finland, Russland osv. I tillegg har jeg et ønske om å kunne snakke spansk bedre enn jeg gjør nå, altså snakke det flytende, også lære meg flamsk, russisk og japansk. Mvh Yvonne Endret 3. desember 2005 av yvonne
Gjest Miloine Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg er utdannet psykolog. Trodde det var drømmen, men jober ikke med det lenger.Gjorde det i kun 4,5 år sånn ca. Min drøm er å være der jeg er nå. En kjempegullete gutt til kjæreste, sønnen min har det bra, og jeg trives i jobben og på hjemmefronten. Familien og jeg har god kontakt. ,,og jeg har venner, kan jeg egentlig drømme om noe mer? Endret 3. desember 2005 av Miloine
Gjest Spacegirl Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Tja, jeg aner faktisk ikke. Jeg hadde en drøm, en som jeg har hatt siden jeg var 5 år, og det var å bli fiolinist. Jeg kom langt, men rett før jeg var ferdig med musikerutdanninga måtte jeg slutte pga sykdom. Og jeg innså at dette ikke var noe for meg. Et slikt yrke krever mye mer øving enn det jeg egentlig er interessert i, så nå står jeg her og aner faktisk ikke hva jeg vil med livet mitt. Jeg vet ikke om jeg vil ha barn, men tida går og jeg må vel bestemme meg snart. Jeg drømmer om å bo sammen med kjæresten min og at han blir kvitt rusproblemene sine. Dersom han ikke klarer det, så håper jeg at jeg finner en annen å dele livet med. Ellers så drømmer jeg om å komme ut i jobb snart, og når jeg får meg arbeid og bedre økonomi så skal jeg reise mye. Og så drømmer jeg om å gjenoppta kontakten med mamma. Men det ville innebære at hun skiftet personlighet, så det er vel ikke særlig sannsynlig.
Gjest Hippopotamus Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 Min eneste drøm nå er å bli så frisk igjen at jeg kan omgås andre mennesker igjen :icon_neutral:
Imedeen Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2005 Viktige drømmer til dere to sistnevnte! Håper et nytt år bringer forfyllelse til noen av dem:)
Gjest Miloine Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Viktige drømmer til dere to sistnevnte! Håper et nytt år bringer forfyllelse til noen av dem:) ← ENIG
Gjest Mito24 Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Ingen drømmer, men jeg skulle gjerne levd tyveårene omigjen fra begynnelse, med den kunnskapen jeg har om kvinner nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå