Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg leter, men finner ikke noe oversikt ala det vi har her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Jeg leter, men finner ikke noe oversikt ala det vi har her. Inn på profilen din og menyen (de tre strekene) og så Din aktivitet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tusen takk, men...jeg finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 24. oktober 2022 #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Tusen takk, men...jeg finner det ikke. Hm, hvis du er på For you-siden så kan du trykke på bildet ditt nederst til høyre slik at du kommer på din instagram-side. Der inne skal du se tre vannrette streker øverst til høyre, trykk der så dukker menyen opp. I menyen velger du Din aktivitet og Samhandlinger f.eks. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå