Gjest sminke dåsa Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 jess... trenger tips til en billig og effektiv en.. har faktisk gått til innkjøp av en vannfast maskara og jaggu meg må jeg ikke ta meg en tur til byen i morra å finne noe å fjerne den med også
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 lancome bi-facil. Fjerner sminken helt uten å tåke synet!! Ikke så billig kanskje men vært hver krone!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Kjøp en babyolje på nærbutikken. Billig og bra.
Saeria Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 Biotherm sin Biocils Waterproof Eye Makeup Remover. Kanskje ikke den aller billigste, men heller ikke spesielt dyr. Ganske drøy er den også.
Skravla Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 loreal sin to-fase sminkefjerner. Fås kjøpt de fleste steder inkl. dagligvare. Koster ca 50 kr. Det er den beste jeg har prøvd og jeg har alltid brukt vannfast mascara og vært gjennom ulike typer både dyre og billige.
Ramy Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 LUMENE har en vanvittig bra en. Moisture dream. Har brukt den i flere år. Bare å smøre på med fingrene og skylle i vann. Veldig grei å ta på før en dusj, så spyler du bare ansiktet, og vips er alt borte. Ingen spor etter maskara etterpå. Kan ikke tenke meg en dag uten. Koster vel litt under hundrelappen, og så varer den veldig lenge!!
Tusseline Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Jeg bruker også vannfast maskara, og har prøvd det meste der ute, men ingenting ser ut til å funke.
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #9 Skrevet 3. desember 2005 loreal sin to-fase sminkefjerner. Fås kjøpt de fleste steder inkl. dagligvare. Koster ca 50 kr. Det er den beste jeg har prøvd og jeg har alltid brukt vannfast mascara og vært gjennom ulike typer både dyre og billige. ← Skriver under på denne jeg Har aldri hatt problemer med å fjerne maskara med denne.. Simple sin er også ganske bra synes jeg, den tror jeg koster 40 kr på Vita og finnes også i servietter.
Gjest sminke dåsa Skrevet 4. desember 2005 #10 Skrevet 4. desember 2005 .. og der kjøpte jeg loreal sin to fase og den fungerte fint det til sine 49 kr på hm i tilfelle det var flere som lurte..
Salt Skrevet 4. desember 2005 #11 Skrevet 4. desember 2005 Biotherm sin Biocils Waterproof Eye Makeup Remover. Kanskje ikke den aller billigste, men heller ikke spesielt dyr. Ganske drøy er den også. ← Denne bruker jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå