Gå til innhold

Oppdage utro ektefelle ved selvsyn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde nok likt det.

Men kommet til å tatt en prat om hvorfor uten og informere meg 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At noen menn fantaserer om det her betyr ikke at det på noen måte er representativt for virkeligheten. I realiteten er det nok langt mellom menn som ville akseptert og til og med tent på dette. 

Anonymkode: 2a5dc...1cd

Det kan e skrive under på , hadde klikket å dengt mannen, å kastet ut kjerringa.

Hilsen Mann44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La meg oppsummere om jeg har skjønt problemstillingen; din kone har et seksuelt forhold til en annen og du er for flau til å si til henne at du vet det fordi du ferska henne? 

Ja det gir jo mening... eller ikke.. 

Anonymkode: 03bd2...e99

Jeg tror det var en engangshendelse

Anonymkode: f6376...0c0

Skrevet

Hadde vel gått inn og gitt ei anbefaling om att de bruker ca 5 sekund kortere tid på å komme seg ut enn jeg bruker på å åpne våpensafen.  Tom trussel selvsagt da det ikke er verdt å sone i 21 år for utroskap. Men han vet att jeg er utmerket istand til å treffe en innertier på ett par forsøk om jeg prøver.. Så får han gjøre ei vurdering på om han tørr å gamble på at jeg bløffer. 

Men tror du ønsker mer ett svar om at jeg ville foreslått å få delta etc.. Da hadde jeg heller sona 21 år. 

Anonymkode: ca2ab...e3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nettopp. Du blander sex inn med masse andre ting som i utgangspunktet ikke har noe med sex å gjøre. Og der oppstår utfordringene momentant. 

Anonymkode: a6ee1...87a

De fleste bille selvfølgelig blitt sinte. At det er tre cuckolds her inne er ikke representativt for menn. Det er allerede forsket på at menn blir mer sinte for seksuell utroskap og kvinner for emosjonell utroskap. Så her er det svigerforskning ute og går.

Anonymkode: ea62c...010

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde smugtittet og håpet det skjedde igjen - ønsker se henne bli knullet av annen og høre hun nyte!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nettopp. Du blander sex inn med masse andre ting som i utgangspunktet ikke har noe med sex å gjøre. Og der oppstår utfordringene momentant. 

Anonymkode: a6ee1...87a

Tja, hva som har med sex å gjøre, varierer tydeligvis fra person til person. Jeg vet at noen har sex uten å ha følelser for personen de har sex med. For meg ville det føltes veldig tomt og hult. Jeg ville gått glipp av mye mer enn halve opplevelsen. Sex med følelser, tillit, trofasthet og slikt gir selvsagt noen utfordringer, men min erfaring er at fordelene er mye større. Men. Det er meg. Hva du legger i sex, er selvsagt opp til deg. ;-)

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 14.38):

Hvis du uforvarende kommer over  at din ektefelle har sex, uten at de ser deg, hvordan ville du reagert ?

Hadde klippet og fyrt til! Og kastet hun ut før jeg hadde tatt tingene til mannen og kastet etter han og bedt han reise og ryke! Mannen hadde vel drept oss begge om jeg hadde gjort det.

Anonymkode: 1b0d2...f5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 15.18):

Hadde vel gått inn og gitt ei anbefaling om att de bruker ca 5 sekund kortere tid på å komme seg ut enn jeg bruker på å åpne våpensafen.  Tom trussel selvsagt da det ikke er verdt å sone i 21 år for utroskap. Men han vet att jeg er utmerket istand til å treffe en innertier på ett par forsøk om jeg prøver.. Så får han gjøre ei vurdering på om han tørr å gamble på at jeg bløffer. 

Men tror du ønsker mer ett svar om at jeg ville foreslått å få delta etc.. Da hadde jeg heller sona 21 år. 

Kunne aldri tenkt meg å delta

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 15.18):

Denne tråden er full av cuckoer. De fleste nprmale mennesker hadde reagert som deg.

Anonymkode: f094d...f72

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 14.38):

Hvis du uforvarende kommer over  at din ektefelle har sex, uten at de ser deg, hvordan ville du reagert ?

Det har faktisk skjedd med meg. Jeg var på jobbseminar der jeg ble plutselig syk og måtte dra hjem. Kom inn hjem og så holdt de på i sofaen. Så faktisk direkte at en annen manns penis var inne i min kones vagina. Husker at jeg ble utrolig kvalm av å se en annen mann spradet rundt der med en stiv penis som hadde vært inne i min kone, følte meg så fornedret. Måtte kaste opp.

Anonymkode: a7845...2a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 10.46):

Flaut og pinlig at jeg ble kåt avå se det,  jeg kommer aldri til å fortelle henne at jeg så dem.

Trenger du å si noe om den biten der du ble kåt da?

Hold korta tett mot brystet og så pælmer du det at du så dem mot henne når du trenger det. 

Anonymkode: 2d5db...43a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Trenger du å si noe om den biten der du ble kåt da?

Hold korta tett mot brystet og så pælmer du det at du så dem mot henne når du trenger det. 

Anonymkode: 2d5db...43a

👍

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/27/2022 at 11:48 AM, AnonymBruker said:

Det har faktisk skjedd med meg. Jeg var på jobbseminar der jeg ble plutselig syk og måtte dra hjem. Kom inn hjem og så holdt de på i sofaen. Så faktisk direkte at en annen manns penis var inne i min kones vagina. Husker at jeg ble utrolig kvalm av å se en annen mann spradet rundt der med en stiv penis som hadde vært inne i min kone, følte meg så fornedret. Måtte kaste opp.

Anonymkode: a7845...2a5

Så hva skjedde etter det?

Anonymkode: 72041...36a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok tatt et balltre og banket de opp på stedet. Er kvinne. 

Anonymkode: 8449a...13f

AnonymBruker
Skrevet

jeg ville tatt bilde av de, kastet klærne hennes ut av døren, helt iskaldt vann på de og bedt de dra til helvete. 

Anonymkode: 953d6...c71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 11.56):

bare en liten notis her, for de aller fleste kvinner er sex knyttet til følelser. De har ikke sex med noen de ikke føler noe for - ergo er det svært sjelden kvinner kun har sex for sexens skyld...

Anonymkode: 03bd2...e99

Vel, uttaler du deg på vegne av alle kvinner nå? Og hva legger du i tilfelle i definisjonen følelser? Like og tenne på, føle meg trygg på, men trenger ikke være forelsket eller elske vedkommende. Tro det eller ei😊

Anonymkode: 6f6cd...a12

AnonymBruker
Skrevet

Hadde min kone gjort noe sånt hadde det blitt månelyst. Hadde nok smelt i dører, laget skikkelig leven, forsvunnet ut døra og hatt minst mulig å gjøre med henne livet ut.

Selv opplevd utroskap. Det har jeg nulltoleranse for.

Anonymkode: 03557...2ee

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...