AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Hvis du uforvarende kommer over at din ektefelle har sex, uten at de ser deg, hvordan ville du reagert ? Anonymkode: f6376...0c0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Vel, jeg er mann så jeg hadde nok slått meg ned å nytet showet. Det er ganske hot. Anonymkode: a6ee1...87a 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Det er det som er problemet at man blir kåt av å se sin kone bli tatt i doggy TS Anonymkode: f6376...0c0 3 1
feliek54 Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du uforvarende kommer over at din ektefelle har sex, uten at de ser deg, hvordan ville du reagert ? Anonymkode: f6376...0c0 Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert men jeg nyter at hun har det deilig og nyter 2
Blåjojo Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Ville nok også sett på. Kanskje gitt en liten applaus når de var ferdig, for så å hive henne ut, mens jeg ba mannen min pakke sakene sine og komme seg til helvete ut av huset. 7 1 5
Snok1 Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Da gjør hun bare det jeg har oppfordret til. Håper hjn finner en som er yngre, slank og glatt, så kan vi dele.😻 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Hahaha, herregud menn. Ikke rart hun ER utro med de holdingene dere har. jeg ville gått inn, stirret iskaldt og sagt «vi er ferdig» og aldri snakka med kødden igjen 🤷🏻♀️ Anonymkode: 8b54d...9be 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 For meg var det et sjokk, men jeg likte minst at det gjorde meg kåt, jeg har ikke fortalt henne at jeg så det og dette skjedde i juli TS Anonymkode: f6376...0c0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 Snok1 skrev (3 timer siden): Da gjør hun bare det jeg har oppfordret til. Håper hjn finner en som er yngre, slank og glatt, så kan vi dele.😻 Min soleklare favoritt, men nå er jo kanskje ikke dette en tråd om fantasier ☺️ Helt enig med deg Snok1. Anonymkode: 715a0...2f5 1
Fioljenta Skrevet 24. oktober 2022 #10 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg hadde nok listet meg bort og grått for meg selv mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle ta det opp med ham. Det hadde vært et enormt tillitsbrudd! Og jeg er ikke sikker på at forholdet vårt noen sinne hadde blitt det samme igjen. 😥 3
Sphere Skrevet 24. oktober 2022 #11 Skrevet 24. oktober 2022 Hadde selvsagt avbrutt hele greia, og pælma ut begge to. For godt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Her ser jeg flere menn som sier de synes det hadde vært sexy, mens alle kvinner sier de hadde blitt kvalm og pælma ut gubben. Det er fordi kvinner knytter sin selvverdi og hele selvtillit opp mot at partner kun kan tenne på de. De har heller ingen interesse i at partner skal kunne tenne på eller nyte noe annet enn hun selv. For man eier jo sin partner…. Noen menn derimot har ikke problemer med å se egen kvinne nyte sex. Og trenger ikke knytte dette opp mot samlivet forøvrig. Anonymkode: a6ee1...87a 1
Fioljenta Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Her ser jeg flere menn som sier de synes det hadde vært sexy, mens alle kvinner sier de hadde blitt kvalm og pælma ut gubben. Det er fordi kvinner knytter sin selvverdi og hele selvtillit opp mot at partner kun kan tenne på de. De har heller ingen interesse i at partner skal kunne tenne på eller nyte noe annet enn hun selv. For man eier jo sin partner…. Noen menn derimot har ikke problemer med å se egen kvinne nyte sex. Og trenger ikke knytte dette opp mot samlivet forøvrig. Anonymkode: a6ee1...87a Nei, jeg tror ikke jeg eier partneren min, jeg knytter ikke min selvverd opp mot partneren min og jeg tror han kan tenne på andre. Men han har lovet å være trofast og det betyr mye for meg. For meg er sex nemlig mye, mye mer enn en fysisk deilig handling. Det er noe svært intimt, tillitsfullt og personlig som vi to har bygd opp over lang tid. Endret 25. oktober 2022 av Fioljenta 3 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her ser jeg flere menn som sier de synes det hadde vært sexy, mens alle kvinner sier de hadde blitt kvalm og pælma ut gubben. Det er fordi kvinner knytter sin selvverdi og hele selvtillit opp mot at partner kun kan tenne på de. De har heller ingen interesse i at partner skal kunne tenne på eller nyte noe annet enn hun selv. For man eier jo sin partner…. Noen menn derimot har ikke problemer med å se egen kvinne nyte sex. Og trenger ikke knytte dette opp mot samlivet forøvrig. Anonymkode: a6ee1...87a At noen menn fantaserer om det her betyr ikke at det på noen måte er representativt for virkeligheten. I realiteten er det nok langt mellom menn som ville akseptert og til og med tent på dette. Anonymkode: 2a5dc...1cd 5 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her ser jeg flere menn som sier de synes det hadde vært sexy, mens alle kvinner sier de hadde blitt kvalm og pælma ut gubben. Det er fordi kvinner knytter sin selvverdi og hele selvtillit opp mot at partner kun kan tenne på de. De har heller ingen interesse i at partner skal kunne tenne på eller nyte noe annet enn hun selv. For man eier jo sin partner…. Noen menn derimot har ikke problemer med å se egen kvinne nyte sex. Og trenger ikke knytte dette opp mot samlivet forøvrig. Anonymkode: a6ee1...87a Flaut og pinlig at jeg ble kåt avå se det, jeg kommer aldri til å fortelle henne at jeg så dem. Anonymkode: f6376...0c0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Skrevet 25. oktober 2022 La meg oppsummere om jeg har skjønt problemstillingen; din kone har et seksuelt forhold til en annen og du er for flau til å si til henne at du vet det fordi du ferska henne? Ja det gir jo mening... eller ikke.. Anonymkode: 03bd2...e99 7
Jdz Skrevet 25. oktober 2022 #17 Skrevet 25. oktober 2022 Hadde ikke likt det om hun var utro, men det hadde neppe vært noen dealbreaker. Hadde hun spurt hadde hun mest sannsynlig fått lov, men jeg liker ikke å bli lurt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #18 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg hadde ikke sagt noe. Men neste gang hun var på jobb, hadde jeg skiftet låser i huset, og satt en koffert med hennes klær og personlige ting på trappen. Og så hadde jeg aldri mer vekslet et ord med henne. (Jeg eier boligen alene). Anonymkode: 19b53...e40 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 3 hours ago, Fioljenta said: Nei, jeg tror ikke jeg eier partneren min, jeg knytter ikke min selvverd opp mot partneren min og jeg tror han kan tenne på andre. Men han har lovet å være trofast og det betyr mye for meg. For meg er sex nemlig mye, mye mer enn en fysisk deilig handling. Det er noe svært intimt, tillitsfullt og personlig som vi to har bygd opp over lang tid. Nettopp. Du blander sex inn med masse andre ting som i utgangspunktet ikke har noe med sex å gjøre. Og der oppstår utfordringene momentant. Anonymkode: a6ee1...87a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #20 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp. Du blander sex inn med masse andre ting som i utgangspunktet ikke har noe med sex å gjøre. Og der oppstår utfordringene momentant. Anonymkode: a6ee1...87a bare en liten notis her, for de aller fleste kvinner er sex knyttet til følelser. De har ikke sex med noen de ikke føler noe for - ergo er det svært sjelden kvinner kun har sex for sexens skyld... Anonymkode: 03bd2...e99 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå