AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har kommet meg ned en buksestørrelse og 6 kilo av sulting/fasting men kan ikke se det på kroppen annet enn på magen. Bukselårene er slappere så jeg har tapt meg der også men kan ikke se det i speilet. Er det vanlig å ta jevnlige mål av omkrets av kroppen og kroppsdeler? I så tilfelle hvilke områder måler dere? Mage syns jeg er vanskelig å måle siden det er området under navlen jeg har mest fett men omkretsen kommer mye an på hvordan jeg står mens jeg måler Anonymkode: dc14d...4b9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Ja, jeg måler med målebånd en gang i måneden. Lår, hofter, midje (der jeg er bredest, rett under navelen) bryst og overarm. Anonymkode: 28d58...2d8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Har akkurat begynt å måle meg. Er normalvektig og skal bare ned noen "skjønnhetskilo", men ja... Merket at det var veldig demotiverende å veie meg, gikk jo opp 3 kg før mensen osv, ble litt ustabil måte å måle fremgangen på (spist salt osv). Så målte meg i livet og under navle, lår. Så får vi håpe at underskuddet mitt er stort nok til at det skjer noe... Anonymkode: 68e5f...07b 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Første hver måned måler jeg omkrets på hals, overarm, underarm, håndledd, rundt puppene, under puppene, ved navlen, nederst på magen, rompa, lår, og legg. Kanskje litt mye… Anonymkode: ef0ba...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Første hver måned måler jeg omkrets på hals, overarm, underarm, håndledd, rundt puppene, under puppene, ved navlen, nederst på magen, rompa, lår, og legg. Kanskje litt mye… Anonymkode: ef0ba...8bb Litt styr, men du får jo mye data etterhvert da. Mange cm her og der Anonymkode: 61ac9...920
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 Hm, det å drive å måle seg er for obsessive for meg. Bruker klær og vekt for å kolla läget. Anonymkode: 0d17b...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Måler midje og hofter. Det gir meg en god pekepinn på forandringen, men er også nyttig å vite om ifm kjøp av klær på nettet. Det er mye lettere å finne størrelse som passer når jeg studerer størrelsesguiden opp mot mine mål. Anonymkode: caa7f...62b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har ikke vekt, så når jeg "slanker meg" (handler egentlig bare om en årlig skjerpings på godte-fronten og 5-8 kg) så måler jeg midjen fordi det er motiverende å se at centimeterne forsvinner Anonymkode: 2f823...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå