AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg leter etter symptomer på at det ikke gikk. 9 dpo idag. Hvilke symptomer ser dere etter, både at det gikk og ikke gikk? Anonymkode: 5ab73...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg tror symptomer på graviditet og mensen er veldig likt de første dagene før ikm, men kanskje noe unormalt? Feks spotting hvis det ikke er vanlig eller vondt i bekkenet. Kvalmen kommer vel litt senere uke 6 eller noe? Varierer vel fra person til person😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har tatt feil mange ganger, siden symptomer på graviditet og mensen på vei kan være så like. Denne gangen kjente jeg at noe var "annerledes". Registrerte en mer pressende følelse i livmorområdet, og svak "stikking". Dette var fra ca. 6 dpo, og det ser foreløpig ut til at det går bra. Anonymkode: cab25...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå