AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg leier en svindyr airbnb. Det var dårlig vasket, ingen bra ventilasjon, skjeggkre(!) og nå har wifi forsvunnet. Igjen. Jeg er syk og stucked de neste dagene, men uten tv er det passe langdrygt. Kan jeg sende klage til airbnb? husvert er bortreist og kommer ikke igjen før etter jeg har dratt🙄Ønsker kompensasjon. Måtte på jernia og kjøpe kniv på ankomstdag, da den sløve kniven her var ubrukelig. Som resten. Altså vet det er trange tider; men 18000 kr for dette er hårreisende😔Det var for lang tid for hotell, men for kort for noe annet. Anonymkode: 13061...0cf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 ikke alle verb får -ed i fortid. Stuck er allerede fortid. I stick, I stuck, I have stuck Anonymkode: 3bba3...09f 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Send klage til AirBnb. Det er det eneste du kan gjøre. Kjipe greier, men sånn kan det gå når man leier hvem som helst sitt private hjem. Man kan få hva som helst, og ingen resepsjon å klage til og forlange bedre service hos. Anonymkode: 3aab0...8ea
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): ikke alle verb får -ed i fortid. Stuck er allerede fortid. I stick, I stuck, I have stuck Anonymkode: 3bba3...09f Beklager at verb i preteritum ble feil. Men her jeg ligger slått ut med korona, og ikke kan komme meg hjem, så er det ikke så nøye for meg. Men bra du passer på, at du strammer andre opp🙏🫣🥴Hadde vært kjekt å sett litt viaplay nå🥺 Anonymkode: 13061...0cf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Må også beklage til deres høyhet om feil i posten over😩 Anonymkode: 13061...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå