AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 hei er ei på 23 sammen med en mann på 35 (er ikke sikker hvor gammel). vi er sammen i skjul fordi han kommer opprinnelig fra et annet land som vennene/familien min ikke aksepterer også er det det med alder også. da vi ble sammen ble vi enige at ingen måtte vite om oss og at vi kan date andre dersom vi så muligheten for det. har ikke hørt noe ifra han i måneder og har følelse at han dater eller er sammen med andre. veit vi hadde avtale, men sjalusien blir for mye for meg Anonymkode: 2c94a...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Du er ikke engang sikker på hvor gammel han er?? Anonymkode: 8d1fd...928 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Hæ? Du har ikke hørt fra han på flere måneder? Tror du trygt kan konkludere at dere ikke har noe som helst på gang. Anonymkode: 85365...e0a 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Dere er sammen, men ikke hørt noe fra han på flere mnd? Og tror sikkert at han dater andre? Dere er ikke sammen, han der kan du bare glemme! Anonymkode: bba5a...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere er sammen, men ikke hørt noe fra han på flere mnd? Og tror sikkert at han dater andre? Dere er ikke sammen, han der kan du bare glemme! Anonymkode: bba5a...e6f ja du har rett. ikke verdens beste avtale vi hadde. hvordan kan vi være sammen når vi har sex med andre? ts Anonymkode: 2c94a...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 HERREGUD! Du er 23, du har livet foran deg, hvorfor stresser du over og kaster bort tid og energi på han der?? Anonymkode: 87907...f70 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ja du har rett. ikke verdens beste avtale vi hadde. hvordan kan vi være sammen når vi har sex med andre? ts Anonymkode: 2c94a...6cb Dere er ikke sammen. Anonymkode: 85365...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): HERREGUD! Du er 23, du har livet foran deg, hvorfor stresser du over og kaster bort tid og energi på han der?? Anonymkode: 87907...f70 hva mener du? Anonymkode: 2c94a...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 De fleste som er sammen, vet alderen på partner, og kommuniserer omtrent daglig. Det er ikke at dere "er sammen" i skjul som er problemet her, dere er jo ikke sammen. At dere har hatt sex er på ingen måte det samme som at dere er sammen. Anonymkode: 71517...1bd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #10 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste som er sammen, vet alderen på partner, og kommuniserer omtrent daglig. Det er ikke at dere "er sammen" i skjul som er problemet her, dere er jo ikke sammen. At dere har hatt sex er på ingen måte det samme som at dere er sammen. Anonymkode: 71517...1bd vi har aldri hatt sex Anonymkode: 2c94a...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Skrevet 24. oktober 2022 Du vet ikke helt hvor gammel han er, du har ikke hørt fra ham på flere måneder og dere har aldri hatt sex. Dette er ikke et forhold. Men hvis du lurer, kan du ikke sende ham en melding og høre hva han tenker om dere? Anonymkode: 41e44...80c 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #12 Skrevet 24. oktober 2022 Dere er ikke i ett forhold ts. Om du ikke hører noe ifra kjæresten din på flere måneder uten at dette var noe som var avklart på forhånd... Nei, dere er ikke i ett forhold. Alternativt er du eksklusiv mot han, men han er ikke det mot deg. Anonymkode: 26b59...53c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #13 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hva mener du? Anonymkode: 2c94a...6cb Jeg mener at det finnes bra menn der ute som du kan treffe. Som du kan ha et forhold med uten å skjule det. Anonymkode: 87907...f70
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #14 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener at det finnes bra menn der ute som du kan treffe. Som du kan ha et forhold med uten å skjule det. Anonymkode: 87907...f70 ja det er nettop det som er avtalen at vi dater andre. det var liksom det jeg ville. en som venner og familien aksepterte. Anonymkode: 2c94a...6cb
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. oktober 2022 #15 Skrevet 24. oktober 2022 Det kan du vel kjenne inni deg. Gir dette forholdet deg en god følelse? Nei? I så fall er det ikke sunt for deg. Du er ung og har hele livet foran deg, ikke kast bort mer tid på han der.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #16 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ja du har rett. ikke verdens beste avtale vi hadde. hvordan kan vi være sammen når vi har sex med andre? ts Anonymkode: 2c94a...6cb AnonymBruker skrev (7 minutter siden): vi har aldri hatt sex Anonymkode: 2c94a...6cb ok, jeg misforsto denne. Men dere er uansett ikke sammen, så dere kan ha sex med hvem dere vil. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja det er nettop det som er avtalen at vi dater andre. det var liksom det jeg ville. en som venner og familien aksepterte. Anonymkode: 2c94a...6cb Dere er "sammen", men dere snakker ikke på flere måneder. Dere har en avtale om at dere kan date andre, som du selv ønsket? Man er ikke sammen når man ikke snakker på flere måneder, ikke vet hverandres alder, ikke har sex, og er enige om å date andre. Anonymkode: 71517...1bd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 Kjære ts. I mange land i andre verdensdeler blir ikke fødsler alltid registret, derfor vet man ikke alltid alder. Har en svoger fra Tyrkia og han vet ikke om han er 35 eller 37 år. Dere er ikke kjærester og iallfall ikke hvis du ikke har hørt fra han på månedsvis. Han er kanskje gift i hjemlandet og det er grunnen til at ingen vet om dere. Glem denne "gamle" mannen og finn deg en på din alder som ønsker å gå ut i det offentlige med deg. Lykke til❤️ Anonymkode: a8caf...302
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 Hvorfor har du ikke hørt fra han på flere måneder? Pleier dere å ha pauser så lenge hvor dere ikke har kontakt? Eller er dette første gangen dere ikke har hatt kontakt? Det er normalt at det bare går noen dager uten kontakt, selv om det er et avstandsforhold. Er han i samme by som deg nå? Eller er han i utlandet? Anonymkode: cbc5f...94c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 det er mest noe fra min del ikke han, vi hadde avtale og han er fortsatt enig. det er bare det at jeg er så syk sjalu for han har sex eller date3r andre damer det er det verste jeg kan tenke meg. Anonymkode: 2c94a...6cb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kjære ts. I mange land i andre verdensdeler blir ikke fødsler alltid registret, derfor vet man ikke alltid alder. Har en svoger fra Tyrkia og han vet ikke om han er 35 eller 37 år. Dere er ikke kjærester og iallfall ikke hvis du ikke har hørt fra han på månedsvis. Han er kanskje gift i hjemlandet og det er grunnen til at ingen vet om dere. Glem denne "gamle" mannen og finn deg en på din alder som ønsker å gå ut i det offentlige med deg. Lykke til❤️ Anonymkode: a8caf...302 jeg dater jo andre på min egen alder. haha ja. vennene mine synes han er gammel og :P. det er bare det at jeg ikke klarer tanken på at han ligger med andre damer, men jaja 😕 Anonymkode: 2c94a...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå