mo1234 Skrevet 27. oktober 2022 #21 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Aldri, 24 år. Jeg liker barn, men fødsel og nyfødt baby-fasen høres ut som ren tortur Anonymkode: 1c770...df3 Tror ikke det er så ille som mange sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Del Skrevet 27. oktober 2022 Aldri. K30 Anonymkode: 929ab...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #23 Del Skrevet 28. oktober 2022 Kvinne 35 her. Fikk tvillinger når jeg var 22. Overhodet ikke klar for det da og fast bestemt på å ikke få flere pga problemfylt svangerskap som endte i for tidlig fødsel og rolle som aleneforsørger i alle år. Steriliserte meg derfor i fjor, møtte så en barnløs mann noen måneder senere, han hadde ikke tenkt på å få barn. Flyttet sammen og nå vil han ha barn.. Ikke helt klar for den runden, med ivf, graviditet og småbarnstid, nå synes jeg at jeg blir for gammel mtp å ha skolebarn når jeg er 50.. Anonymkode: 42e08...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #24 Del Skrevet 28. oktober 2022 Aldri. Jeg har to og følte meg ikke klar for de, begge var uplanlagte med samme mann (skulle bytte prevensjon og hadde en kort periode uten, visste om risikoen, men trodde det var en ufruktbar periode i syklusen). Nå har jeg annen partner og vi har snakket om barn i noen år, men jeg blir ikke klar. Fikk kniven på strupen av gynekologen denne måneden, skal jeg ha flere barn må det skje snart da eggreservene mine begynner å minke. K36 Anonymkode: adb34...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #25 Del Skrevet 28. oktober 2022 Ble aldri klar. Da jeg var 30 og vurderte barn tok jeg en blodprøve for å se hvor god tid jeg hadde, og om jeg kunne vente litt til 😅 Nope fikk beskjed om lave eggreserver og få rævva i gir om jeg ville ha barn. Så da ble det først 1, og skjønte da at jeg virkelig trivdes med å være mamma, så da ble det 1 til ganske kjapt etterpå. Er nå 34 år. Anonymkode: 37c31...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #26 Del Skrevet 28. oktober 2022 Har lengtet etter barn lenge, og som 16-åring startet jeg nedtelling til når jeg kunne begynne prøvingen (etter endte studier som 24-åring). Prøvde 3 måneder etter jeg var ferdig med masteren, og sitter her ned med en baby (er nå 25 år). Kjempeglad for at jeg endelig har fått babyen min (og at det gikk så fort), men ser nå at jeg godt kunne ventet et par år til 😅 Skulle kanskje ha vært i arbeidslivet lenger enn noen måneder før jeg ble gravid, skulle ha reist mer med partner, kanskje festet litt til etter lange korona-år. Men ville selvsagt ikke vært babyen min foruten 🥰 Anonymkode: f529c...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå