Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min har en rar greie han gjør.

Han blir så fysisk. Han tar tak i meg og knur, og kniper. Feks om vi klemmer, og er alene, så tar han tak i huden min rundt hoftene mine og kniper. Det er som en sånn slitsom massasje hos en fysioterapeut, der man føler seg helt gåen og mørbanket etterpå.

I helgen så gjorde han noe utrolig merkelig, og det var at han liksom tok hånden sin og "denget" meg i ansiktet på tøys. Sånn flere ganger. Det her høres helt merkelig ut når jeg skriver det. Men se for deg at han dekker ansiktet ditt med sin hånd, og denger lett flere ganger over nesen og øynene med hånden sin.

Jeg er litt på gråten nå mens jeg skriver det fordi jeg ikke helt greier å forstå hvorfor han gjør dette. Jeg sa det til han i går kveld at det blir litt slitsomt med så masse sånn "herjing" og så sier han at sånn halvhjerta at sorry han viste ikke at det var en big deal. 

Ble enda mer lei meg da. Jeg vil jo ha denne mannen. Han er så fin ellers og jeg er så forelska. Men forstår ikke hvorfor han må herje sånn? Jeg har begynt å herje tilbake, men da blir det jo bare mer herjing på meg og så føler jeg meg så sliten etterpå. Er det normalt dette? Noen andre par som lekeslåss, knur og kniper hverandre?

Anonymkode: e6978...f47

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kanskje han bare liker å ta på deg? Aldri opplevd med det i ansiktet men mannen min kan godt holde rundt meg, klemme og knipe på rumpen, magen og puppene. Det er bare for kos. 

Bare si du ikke liker det hvis det er et stort problem. 

Anonymkode: 995cd...079

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja kanskje han bare liker å ta på deg? Aldri opplevd med det i ansiktet men mannen min kan godt holde rundt meg, klemme og knipe på rumpen, magen og puppene. Det er bare for kos. 

Bare si du ikke liker det hvis det er et stort problem. 

Anonymkode: 995cd...079

Ja men det er jo vondt da? Jeg blir helt gåen etter en hel helg med gnuring. Jeg elsker han men han er utrolig fysisk på meg. Nesten som at han skulle fått "det ut" på en annen måte. Tatt massasjekurs eller noe der han er den som masserer.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

kjæresten min har en rar greie han gjør.

Han blir så fysisk. Han tar tak i meg og knur, og kniper. Feks om vi klemmer, og er alene, så tar han tak i huden min rundt hoftene mine og kniper. Det er som en sånn slitsom massasje hos en fysioterapeut, der man føler seg helt gåen og mørbanket etterpå.

I helgen så gjorde han noe utrolig merkelig, og det var at han liksom tok hånden sin og "denget" meg i ansiktet på tøys. Sånn flere ganger. Det her høres helt merkelig ut når jeg skriver det. Men se for deg at han dekker ansiktet ditt med sin hånd, og denger lett flere ganger over nesen og øynene med hånden sin.

Jeg er litt på gråten nå mens jeg skriver det fordi jeg ikke helt greier å forstå hvorfor han gjør dette. Jeg sa det til han i går kveld at det blir litt slitsomt med så masse sånn "herjing" og så sier han at sånn halvhjerta at sorry han viste ikke at det var en big deal. 

Ble enda mer lei meg da. Jeg vil jo ha denne mannen. Han er så fin ellers og jeg er så forelska. Men forstår ikke hvorfor han må herje sånn? Jeg har begynt å herje tilbake, men da blir det jo bare mer herjing på meg og så føler jeg meg så sliten etterpå. Er det normalt dette? Noen andre par som lekeslåss, knur og kniper hverandre?

Har en mistanke om at vi har forskjellig definisjon av 'å denge'. For meg betyr det at man slår. Men han slår deg vel ikke i ansiktet? 

Anonymkode: e681b...5dc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har en mistanke om at vi har forskjellig definisjon av 'å denge'. For meg betyr det at man slår. Men han slår deg vel ikke i ansiktet? 

Anonymkode: e681b...5dc

Det er dette jeg sliter litt mer selv. Vi herjet. Jeg forstår det ikke og forstår ikke hvorfor man gjør sånt. husker ikke helt men han holdt hånden over ansiktet mitt og slo sånn lett i ansiktet mitt. Ikke slik at det var vondt, men det var ikke godt så klart. Jeg hadde aldri gjort dette mot han, eller noen andre. Det er som om man klapper en stor bikkje eller en hest på halsen. 

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet

Si til han at du ikke liker det da vel, han gjør det sikkert for å være morsom 

Skrevet

WTF?????

Hadde mannen min gjort noe slikt, enten det var klyping i rompa/hofta, eller lett dask i ansiktet, hadde jeg dyttet han unna og sagt "hva f* driver du med?? Det der er IKKE greit!! "

Jeg hadde ikke herjet tilbake, som du sier da eskalerer det jo. 

Han høres barnslig/tilbakestående ut... 

Anonymkode: 0dda8...80f

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er dette jeg sliter litt mer selv. Vi herjet. Jeg forstår det ikke og forstår ikke hvorfor man gjør sånt. husker ikke helt men han holdt hånden over ansiktet mitt og slo sånn lett i ansiktet mitt. Ikke slik at det var vondt, men det var ikke godt så klart. Jeg hadde aldri gjort dette mot han, eller noen andre. Det er som om man klapper en stor bikkje eller en hest på halsen. 

Kan du ikke senda han på massajsekurs? Så får dere i pose og sekk, begge to? 

Anonymkode: f4dbf...71d

• Liker 2
Skrevet

Men herregud, hvorfor driver han på sånn? Det går an å være veldig fysisk på en god, behagelig måte. Hvorfor masserer han ikke i stedet? Stryker og koser, ikke knar og vrir og klapser! Det høres veldig merkelig ut.

Anonymkode: 525ff...634

• Hjerte 1
Skrevet

Eh, nei takk. Det der ville jeg ikke ønsket. Han høres litt sosialt klønete ut, og hakket før fysisk vold.. 

Anonymkode: cb4dd...913

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

WTF?????

Hadde mannen min gjort noe slikt, enten det var klyping i rompa/hofta, eller lett dask i ansiktet, hadde jeg dyttet han unna og sagt "hva f* driver du med?? Det der er IKKE greit!! "

Jeg hadde ikke herjet tilbake, som du sier da eskalerer det jo. 

Han høres barnslig/tilbakestående ut... 

Jeg tenkte jo at om han kjenner at det gjør vondt, så slutter han. Men det tar jo bare mer av. Han har ikke "klappet" meg i fjeset før. 

Jeg tenker det kan være stress eller ting i underbevisstheten han trenger å få ut. Men ikke med meg som "ventil" tror han må  holde på med bryting eller noe.. 😥

Skrevet

Jeg ble sammen med en fyr som var veldig fysisk når vi hadde sex.

Ian fiket til meg i ansiktet flere ganger under sex og dasket meg på rumpeballen, i tillegg tok han kvelertak på meg, knurret og brølte som en løve da det gikk for han.

Dette er jo bdsm sex og jeg likte det ikke, men var forelsket og lot det gå helt til jeg ble skadet.

Gi beskjed!

Anonymkode: b3562...73a

• Nyttig 2
Skrevet

Du må jo sifra i det det skjer, kraftig- og fjerne deg fra situasjonen. Det må du gjøre hver eneste gang. Bli sint om du må.

Hvis han ikke respekterer det, så må du komme deg unna ham. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (8 minutter siden):

Du må jo sifra i det det skjer, kraftig- og fjerne deg fra situasjonen. Det må du gjøre hver eneste gang. Bli sint om du må.

Hvis han ikke respekterer det, så må du komme deg unna ham. 

Ja det er helt rett. Jeg må det. han pleier å takle det fint med det virker som han glemmer seg. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenkte jo at om han kjenner at det gjør vondt, så slutter han. Men det tar jo bare mer av. Han har ikke "klappet" meg i fjeset før. 

Jeg tenker det kan være stress eller ting i underbevisstheten han trenger å få ut. Men ikke med meg som "ventil" tror han må  holde på med bryting eller noe.. 😥

Nei, altså. Han skal ikke ta sitt eventuelle stress ut på kjæresten sin!! Her lyser alle varsellamper. Om noen år sitter du stuck i et forhold hvor du blir mishandlet, uten å klare å dra til krisesenter. 

Si fra TYDELIG, gjerne når dere begge er rolige og det ikke er knuffing på gang, at han MÅ slutte å være hardhendt. Hvordan er foreldrene hans....?

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ikke normalt ut. Vi kan gi hverandre en klaps på rumpa en gang i blant, noe vi begge liker. Men der går grensa, altså. Å klype og klappe i ansiktet høres jo helt fjernt ut. Du må bare si at dette liker du ikke. Fortsetter han, må du rett og slett bare gå.

Anonymkode: 2fedb...381

Skrevet

Dette er et punkt du må sette en klar og tydelig grense. Ikke noe forsiktig prat om at du føler det er ubehagelig. Bare rett ut det der gjør vondt, jeg liker det ikke, aldri gjør det mer. 

Anonymkode: 3989f...eae

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Da må du forklare hvorfor det er en big deal. Dere er forskjellige. Han må likevel respektere et nei.

Si at det er vondt/ubehagelig, og at han ikke skal gjøre det.

Hvis han ikke respekterer et nei, så får du bare gjøre det slutt. Han skjønner gjerne ikke hinting, så vær klar i tale. At han sier det med big deal, synes jeg er dumt. Vær bestemt! Og ikke godta at han fortsetter og bagatelliserer dine følelser/meninger.

Si at det er vondt/ubehagelig, og at han ikke skal gjøre det.

Anonymkode: cf0f2...944

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Første bud er at du åpner munnen din og sier fra til ham om at du ikke liker det. Kan det være så vanskelig?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde følt det var en form for maktdemonstrasjon og bedt han slutte 

Anonymkode: 37096...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...