AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Status: samboer, barn, rekkehus, bil, båt og hund. Ikke spesielt lykkelig, men ikke ulykkelig heller. Kjedelig sexliv preget av rutiner, jeg har unngått det så langt som mulig i flere år. Så møtte eg en fantastisk mann i fjor høst. Singel, snill, litt ensom. Ikke ute etter noe forhold da, men mer nå. Vi har hatt en fantastisk utvikling. Ingenting fysisk enda, men en connection på det mentale jeg aldri har vært borti før. Jeg er hodestups forelsket i han og har vært det i snart et år. Bør jeg bryte med samboer og satse på han nye? Anonymkode: 18d64...411
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Gresset er ikke grønnere på andre siden. Jeg har selv vært der du er, hverken lykkelig eller ulykkelig, jeg gikk fra sambo. Angrer bittert! Anonymkode: c7fab...453 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg hadde tatt sjansen på den andre. Vil ikke bruke livet mitt på platonisk forhold. Noen sjanser må vi ta her i livet. Vil han andre være eksklusive med deg på sikt? Anonymkode: f86af...967
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde tatt sjansen på den andre. Vil ikke bruke livet mitt på platonisk forhold. Noen sjanser må vi ta her i livet. Vil han andre være eksklusive med deg på sikt? Anonymkode: f86af...967 Det er det jeg heller mot. Vet ikke om han vil det, men det må jeg jo satse på. Jeg kommer ikke til å hoppe inn i noe forhold med han plutselig uansett, men ta tiden til hjelp av hensyn til barna. HI Anonymkode: 18d64...411 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gresset er ikke grønnere på andre siden. Jeg har selv vært der du er, hverken lykkelig eller ulykkelig, jeg gikk fra sambo. Angrer bittert! Anonymkode: c7fab...453 Angrer du? Hvorfor? Heller være i et platonisk forhold enn alene? HI Anonymkode: 18d64...411 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er det jeg heller mot. Vet ikke om han vil det, men det må jeg jo satse på. Jeg kommer ikke til å hoppe inn i noe forhold med han plutselig uansett, men ta tiden til hjelp av hensyn til barna. HI Anonymkode: 18d64...411 Jeg hadde heller ikke hoppet inn i et nytt forhold, det handler om å få et mer verdifullt liv. Jeg angrer ikke et sekund at jeg skilte meg fra et platonisk forhold. (Inkl 3 barn) det var ikke ny mann som ventet. Er singel fremdeles, men har et mye bedre liv. Anonymkode: f86af...967 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Angrer du? Hvorfor? Heller være i et platonisk forhold enn alene? HI Anonymkode: 18d64...411 Han nye hadde jeg kjent i 7 år, fantastisk på alle måter, men når hverdagen traff, fy f! Mannsjivinist og det som værre var. Så sider av han jeg aldri hadde sett. Angrer på at jeg ikke pleiet forholdet med han forrige, men istedet stengte jeg bare han ute og de «problemene» vi hadde, som jeg i dag ikke der på som problemer. Anonymkode: c7fab...453 5 11
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg ville ikke tenkt på han nye når du tar valget. Du må tenke om du ønsker å være singel eller om du ønsker å være med din nåværende mann. Anonymkode: 80de0...821 14 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 Det virker som det er en del folk her som ikke vet hva uttrykket «platonisk forhold» betyr. Anonymkode: 76819...648 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #10 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det virker som det er en del folk her som ikke vet hva uttrykket «platonisk forhold» betyr. Anonymkode: 76819...648 Det stemmer 100% i mitt tilfelle. HI Anonymkode: 18d64...411
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg ville ikke tenkt på han nye når du tar valget. Du må tenke om du ønsker å være singel eller om du ønsker å være med din nåværende mann. Anonymkode: 80de0...821 Jeg vet. Og det er der jeg er i tvil. Samtidig vet jeg ikke om forholdet til min nåværende kan reddes. Han er som en venn og kun det for meg. HI Anonymkode: 18d64...411
mumrikk1 Skrevet 24. oktober 2022 #12 Skrevet 24. oktober 2022 Hva med å ta en prat med samboeren din? Kanskje endringer gjør at du blir lykkeligere med han? Syntes mange kjemper lite for forholdene sine. Gresser er ikke alltid grønnere på andre siden. Man vet hva man har, men ikke hva man får. 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #13 Skrevet 24. oktober 2022 mumrikk1 skrev (1 minutt siden): Hva med å ta en prat med samboeren din? Kanskje endringer gjør at du blir lykkeligere med han? Syntes mange kjemper lite for forholdene sine. Gresser er ikke alltid grønnere på andre siden. Man vet hva man har, men ikke hva man får. Vi snakker hele tiden, vi. Men han vet ikke om forelskelsen. Jeg har sagt at følelsene mine borte for han, og det er jo sant. Han er såret og heller mot å avslutte. HI Anonymkode: 18d64...411 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #14 Skrevet 24. oktober 2022 Herregud, tenk å ødelegge en familie for en «spennende» mann… Dette er virkelig monogamiets svøpe. Hva om du heller tenker annerledes her? Hvorfor ikke beholde begge to? Din mann er sikkert også lei av deg og det du tilbyr han i hverdagen. Kanskje en ny og spennende relasjon på hver deres kant kan gjøre dere mer lykkelig med hverandre? Anonymkode: 2f71e...be3 3
TLR Skrevet 24. oktober 2022 #15 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han nye hadde jeg kjent i 7 år, fantastisk på alle måter, men når hverdagen traff, fy f! Mannsjivinist og det som værre var. Så sider av han jeg aldri hadde sett. Angrer på at jeg ikke pleiet forholdet med han forrige, men istedet stengte jeg bare han ute og de «problemene» vi hadde, som jeg i dag ikke der på som problemer. Anonymkode: c7fab...453 Det er et ordtak som sier du vet hva du har men ikke hva du får 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #16 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg gikk for den andre, og der var det definitivt grønnere på den andre siden! Mye lettere å vanne, når begge vanner. Og der plenen ikke er uttørket og vissen og umulig å redde etter årevis med neglisjering. Jeg hoppet rett fra det forrige og inn i det nye. Akkurat det anbefales ikke. Man trenger tid for seg selv, og bearbeide bruddet. Var også veldig klar over at jeg kunne ende opp som singel. At det nye forholdet ikke kom til å funke. Så jeg tok et valg utifra enten å være sammen med noen kun pga trygghet og vaner - eller å bli singel. Man lever bare én gang. Man lever heller ikke for evig. Tenk over hva du ville angret over mest. Det ble slutt med den andre mannen etter 5 år. Fordi han ønsket ikke barn men jeg gjorde det. Det var allikevel det beste, nydeligste, fineste forholdet jeg har hatt. Beste sexen, beste samtalene, beste stundene. Og vi har fortsatt et varmt og godt vennskap. Elsker han nok fortsatt tror jeg. Anonymkode: 01f8c...72c 1 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det virker som det er en del folk her som ikke vet hva uttrykket «platonisk forhold» betyr. Anonymkode: 76819...648 Det er bare slik det er. Et av de sykeste samfunnstrekkene er at bare mange nok ikke vet, ikke forstår, så forandres meningen av et ord eller uttrykk slik at til slutt er det de som har rett, og du feil. Bjørnetjeneste er et klassisk eksempel på hvor de fleste forstår uttrykket helt motsatt av den opprinnelige meningen. Anonymkode: f2c44...da9 2
TLR Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud, tenk å ødelegge en familie for en «spennende» mann… Dette er virkelig monogamiets svøpe. Hva om du heller tenker annerledes her? Hvorfor ikke beholde begge to? Din mann er sikkert også lei av deg og det du tilbyr han i hverdagen. Kanskje en ny og spennende relasjon på hver deres kant kan gjøre dere mer lykkelig med hverandre? Anonymkode: 2f71e...be3 Er ikke forholdet kjørt hvis man er interessert i en annen mann? Jeg sier ikke at hun bør gå siden hun har barn men det må en tredje person inn tror jeg. Kanskje en familieterapeut? Endret 24. oktober 2022 av TLR
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #19 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Herregud, tenk å ødelegge en familie for en «spennende» mann… Dette er virkelig monogamiets svøpe. Hva om du heller tenker annerledes her? Hvorfor ikke beholde begge to? Din mann er sikkert også lei av deg og det du tilbyr han i hverdagen. Kanskje en ny og spennende relasjon på hver deres kant kan gjøre dere mer lykkelig med hverandre? Anonymkode: 2f71e...be3 En ødlegger da ikke en familie! Man tar bare vare på seg selv. Anonymkode: f86af...967 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Status: samboer, barn, rekkehus, bil, båt og hund. Ikke spesielt lykkelig, men ikke ulykkelig heller. Kjedelig sexliv preget av rutiner, jeg har unngått det så langt som mulig i flere år. Så møtte eg en fantastisk mann i fjor høst. Singel, snill, litt ensom. Ikke ute etter noe forhold da, men mer nå. Vi har hatt en fantastisk utvikling. Ingenting fysisk enda, men en connection på det mentale jeg aldri har vært borti før. Jeg er hodestups forelsket i han og har vært det i snart et år. Bør jeg bryte med samboer og satse på han nye? Anonymkode: 18d64...411 Helt klart! Kast samboer, barn, rekkehus, bil, båt og hund ut av livet ditt, test ut han nye. Kanskje blir det bra med en kort periode med heftig sex. Er dette flagget nødvendig mon tro, tar det med for sikkerhets skyld Anonymkode: 2f41f...ef4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå