Gå til innhold

Dumpa av crushet, tips mot hjertesorg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og i min bok drømmedama datet i 4 mnd, ho er så herlig. Men for tre dager siden dumpa ho meg. Selvom vi ikke har vært sammen lenge, så føler jeg meg så vanvittig lei meg, tom og vil bare forsvinne.

Noen tips? Dette er mitt første ordentlige «forhold». Tror dere dette går over om 2-3 uker? Denne følelsen?

Anonymkode: 6c6bc...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og i min bok drømmedama datet i 4 mnd, ho er så herlig. Men for tre dager siden dumpa ho meg. Selvom vi ikke har vært sammen lenge, så føler jeg meg så vanvittig lei meg, tom og vil bare forsvinne.

Noen tips? Dette er mitt første ordentlige «forhold». Tror dere dette går over om 2-3 uker? Denne følelsen?

Jeg er og en emosjonell gutt av meg, så gjør ekstra vondt. Håper bare denne følelsen går over 😞

Skrevet

Dere var ikke engang sammen om det bare var et crush. 

Kom deg videre

Anonymkode: 63964...de7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere var ikke engang sammen om det bare var et crush. 

Kom deg videre

Vi datet i 4 mnd, og snakket sammen hver dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi datet i 4 mnd, og snakket sammen hver dag.

Skjønner dere var nære og at dette er vondt så du har min sympati men når du kaller henne crushet og ikke kjæresten så virker det ikke som dere hadde definert dere som kjærester? Til en annen gang burde du ta kjærestepraten før fordi det kan støte jenter vekk når de blir usikker på hvor seriøs du egentlig er hvis du drøyer så lenge med å definere dere som kjærester.. 

Du kommer deg gjennom dette og blir klokere til neste forhold:) Distraher tankene med noe sunt og gøy men gråt når du føler for det også

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner dere var nære og at dette er vondt så du har min sympati men når du kaller henne crushet og ikke kjæresten så virker det ikke som dere hadde definert dere som kjærester? Til en annen gang burde du ta kjærestepraten før fordi det kan støte jenter vekk når de blir usikker på hvor seriøs du egentlig er hvis du drøyer så lenge med å definere dere som kjærester.. 

Du kommer deg gjennom dette og blir klokere til neste forhold:) Distraher tankene med noe sunt og gøy men gråt når du føler for det også

Ja, du har rett. Men ho var så utrolig pen. Lan være en kombinasjon at ho er den første jeg nærmest kan kalle en kjæreste og at jeg er en person med masse følelser.

Tror du jeg kommer helt over ho om 2 uker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, du har rett. Men ho var så utrolig pen. Lan være en kombinasjon at ho er den første jeg nærmest kan kalle en kjæreste og at jeg er en person med masse følelser.

Tror du jeg kommer helt over ho om 2 uker?

Pen? Du sorry men det er ikke det som skal være viktigst i et forhold. Ja hvis du bare drev på med henne fordi hun var pen da er du over henne fort. 

Vanlige forhold går på personlighet og da tar det lang tid 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Pen? Du sorry men det er ikke det som skal være viktigst i et forhold. Ja hvis du bare drev på med henne fordi hun var pen da er du over henne fort. 

Vanlige forhold går på personlighet og da tar det lang tid 

Hovedgrunnen ja. Personlighetsmessig var ho relativt grei, men i fylla ble ho alltid for full. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...