Gå til innhold

Utekran om høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overtok et hus i mars, og gjorde ingenting med utekranen for å få den til å fungere på sommeren. Så da antar jeg at det er en sånn frostsikker utekran som jeg ikke behøver å gjøre noe med før det blir minusgrader, jeg ser heller ingen kran inne. Har aldri eid hus før, så er usikker. Er det noe jeg bør gjøre? 

Anonymkode: b5111...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å finne røret til utekranen på innsiden av veggen. Du er vanligvis ikke på jakt etter en tradisjonell kran, men en spak som enten står langsetter røret for åpen eller på tvers for stengt. Finner du ikke noe kan du jo ta et bilde av utekranen og høre med en rørleggerforretning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg overtok et hus i mars, og gjorde ingenting med utekranen for å få den til å fungere på sommeren. Så da antar jeg at det er en sånn frostsikker utekran som jeg ikke behøver å gjøre noe med før det blir minusgrader, jeg ser heller ingen kran inne. Har aldri eid hus før, så er usikker. Er det noe jeg bør gjøre? 

Anonymkode: b5111...de9

Jeg ville tatt et bilde av krana og gått til en rørleggerbutikk/sendt mail med bilde og hørt hva de har å si. De kan også fortelle deg hva du bør gjøre ut i fra hva slags kran du har. :)

Anonymkode: 7f08c...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...