Wembi Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Jeg er kjempe glad i dyrene mine...men enkelte ganger blir jeg gal av dem Katten min: Nekter å spise før jeg har fyllt på nytt tørrfor, har funnet ut at det trengs bare en liten bit ekstra før den spiser, ofte må jeg også følge den til matfatet. Det hender også at den maser om mat bare for å mase virker det som, tror han setter pris på å bli servert :grine2: Dessuten skal den alltid sover å sløve dagen og kvelden lang. Men når JEG skal sove skal den alltid ut og inn Hamsterne mine: hver gang jeg vasker buret og fyller huset med papir, tar den ene og flytter ut av huset sitt. Den skal på død og liv "bo" i løpehjulet sitt. Løphjulet er en utstikker av buret og gjør det ekstra vanskelig å holde rent siden ejg må lirke det av for å kunne vaske
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Du, katter er jo nattdyr. Ikke rart at den er oppe om natten da.
Wembi Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2005 Du, katter er jo nattdyr. Ikke rart at den er oppe om natten da. ← jeg er selvsagt fullstendig klar over det...
Gjest Natt gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Hunden min pleier å legg igjen bein og diverse mat på senga mi.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 Jeg er kjempe glad i dyrene mine...men enkelte ganger blir jeg gal av dem Katten min: Nekter å spise før jeg har fyllt på nytt tørrfor, har funnet ut at det trengs bare en liten bit ekstra før den spiser, ofte må jeg også følge den til matfatet. Det hender også at den maser om mat bare for å mase virker det som, tror han setter pris på å bli servert :grine2: Dessuten skal den alltid sover å sløve dagen og kvelden lang. Men når JEG skal sove skal den alltid ut og inn ← ja, hva er problemet egentlig? Ser du ikke humoren i dette?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Katter er sære, sånn er de bare......... Katter er GUD vet du vel!
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 ja, hva er problemet egentlig? Ser du ikke humoren i dette? ← Hahaha etter å lest tråden er det tydelig at du ikke skjønner humoren!! Gud så mange bedrevitere som er her...Ble det ikke noe på deg i går :D?? Jeg har en katt som graver i blomsterpottene! hvis ikke jeg setter de helt uttilgjengelig, så er det jord over hele stua
Gjest Spacegirl Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Katter er morsomme . Jeg har en katt som er helt vill etter lipsylen min. Uansett hvor jeg legger den, så forsvinner den. Og av en eller annen grunn havner den alltid under senga. Da jeg kikket under senga mi tidligere i dag, fant jeg 3 lipsyler der! Sære katten
Gjest Gjest_Carmen_* Skrevet 4. desember 2005 #9 Skrevet 4. desember 2005 Heisan! Morsomt innlegg! Vi har vel mye skyld sjøl i forhold til hvordan dyra våres blir. Har selv tre små hunder og de har alle sine sære/gøyale trekk. Det er jo det som er morsomt da! Og til deg som ikke skjønte humoren i innlegget; blæææædi. Jeg syns det var festlig! Klem
Gjest Gjest_Jane How_* Skrevet 5. desember 2005 #10 Skrevet 5. desember 2005 Slik er det med min katt også!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #11 Skrevet 6. desember 2005 katten min terroiserer også! spiser bare hvis det er fersk mat - et par korn holder. kjefter hvis jeg ikke ta på pledd når jeg inntar sofaen - må skjønne han vil opp og kose og da skal det være pledd på! "dytter" i alt jeg leser. sitter jeg og skriver skal pennen tas. også er det kjempeartig hvis mor kommer sent hjem fra fest en gang - da er vi våkne begge to og kan leke "drep de skumle tærne"
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #12 Skrevet 6. desember 2005 Bikkja mi har nå "fortært" sin 3. mobil! Som jeg vet om! Så nå går jeg uten mobil om dagen!!
Mossa Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Kattene får meg til å gå til utgangsdøra en 5-10 ganger bare for så å pile mellom beina mine og gjemme seg i stua. DET er morsomt det...lure matmor litt. Og favoritten: sitte ved fotenden av senga...for så å sette klørne i uskyldige tær hvis de er så uheldig å stikke på utsiden ett øyeblikk!! Hunden stjeler ting, penner, skruer, skrujern, mobiler og alt annet som vi garantert kommer til å få bruk for, og selvsagt "grave det ned" forskjellige steder i huset.
Gamle gode 10na Skrevet 7. desember 2005 #14 Skrevet 7. desember 2005 Å bli "terrorisert" av pusen min er den fineste "terroren" jeg vet om. Han skal kun drikke vann fra springen, han skal inni dusjkabinettet til meg når jeg er ferdig og dusje og står der og tørker meg, han skal kun ha knasende friskt tørrfor, han skal sove på hodeputen min, han skal ligge på avisen når jeg forsøker å lese den, og han skal drikke av vannglasset mitt som står på bordet. Artig skrue den pusen, men akk....... han kan smelte et rustent morshjerte
Gjest Miloine Skrevet 7. desember 2005 #15 Skrevet 7. desember 2005 Hei trådstarter! artig med dyr. Kattene mine er også kjemperare og finner på mye sprø ting! Den ene katten min skal også alltid drikke av mitt vannglass, eller ligge oppå avisen jeg skal lese. Den ene hannkatten min elsker at jeg skifter på sengen. Da skal han alltid være med og bykser inn i dynetrekket, hopper fram og tilbake etter fingrene mine osv. Hvis jeg syr på symaskinen syntes alle tre det er festlig med den trådsnellen som sitter rundt og skal stikke labbene sine borti hele tiden. De fleste katter er ikke så begeistret for støvsugere, men den ene min kommer løpende fram og skal slåss med munnstykket. pluss mye, mye mere
Gjest Miloine Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 (endret) ja, hva er problemet egentlig? Ser du ikke humoren i dette? ← det er jo netopp det trådstarter gjør da.......... Endret 7. desember 2005 av Miloine
Gamle gode 10na Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Den ene hannkatten min elsker at jeg skifter på sengen. Da skal han alltid være med og bykser inn i dynetrekket, hopper fram og tilbake etter fingrene mine osv. Kjenner til DET ja. Pusen min ser også på TV, stiller seg foran og titter med hode på skakke, da helst når det er fugler som kvitrer på skjermen. Det mest besynderlige med min katt er at han ikke liker fisk og reker, ei heller såkalt "gourmet mat" på boks. Kun tørrfor der i gården, og så pepperkaker! Katter er noen fasinerende dyr.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #18 Skrevet 7. desember 2005 Katter er morsomme. Katten vår skal også ha fersk mat, er nok med et korn, eller at vi tar skåla opp og rister litt på den, har gjort det siden han var liten så han vet at det betyr ny mat. Han styrter ut på kjøkkenet når han hører lyden av en skje el mot et glass, da tror han han får fisk. Den lyden har han lært fordi når han får tunfisk fra boks så kakker vi av skjeen mot skåla. Han drikker kun vann fra glass. Helst et litt høyt et så han kan sitte rett i ryggen. Må bare le av hele katten han gjør så utrolig søte og morsomme ting, som er helt naturlig for han. OG når han ligger i sofaen begynner han i en ende og med å over tid krølle seg sammen og strekke seg ut forflytter seg fra et hjørne av sofaen til det andre og tilbake igjen. Da kaller vi han kålormen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå