AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg prøver likevel. Jeg prøver å bli gravid, og etter samleie ligger jeg alltid med rumpa litt høyt for at sæden ikke skal renne ut. Når jeg legger rumpa ned igjen, renner det av og til ut litt, og når jeg står opp dagen etterpå så kommer det som regel ut ganske mye. Jeg er som regel på topp, så det hender også at det renner ut noe i det han trekker seg ut. Har dette noe å si for sjansen til å bli gravid? Eller svømmer sædcellene opp, mens sædvæsken renner ut? Anonymkode: aa36f...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Det har lite å si. Det meste av sæden kommer aldri frem til målet uansett. Anonymkode: 8747c...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Nei det har ikke noe å si. Anonymkode: e3496...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. oktober 2022 #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 Kjerringråd. Bare piss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. oktober 2022 #5 Del Skrevet 24. oktober 2022 Sæden skytes inn i vagina i løpet av sekunder. Det som renner ut er bare væske som passer på sæden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå