Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 trenger et råd! jeg og kjæresten min har vært sammen i 8 mnd. Alt er egentlig bra, bortsett fra at han sjelden kommer når vi har sex.. det skjer jo noen ganger men da må jeg sitte over han.. har snakket litt om det, tror det kan komme av at det er "ronkestillinga". Trenger seriøst råd om dette, syns det er vanskelig og trist. Jeg tar det personlig, selv om han sier at jeg ikke MÅ det. Han er et par år yngre en meg, har ikke vært i forhold før. Jeg er 26 og har et seriøst forhold bak meg.. hva skal jeg gjøre? vil ikke ta det opp så ofte heller, for da får han vel mer prestasjonsangst. Jeg lurer på om det kan komme av at han ikke tenner helt på meg.. hva tror dere?[
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Du merker fort om han er skikkelig tent på, er han skikkelig stiv så er han tent. At det ikke går for han når dere har sex kan ha med at han ronker altfor hardt og fort. Ha avholdenhet noen dager hvor han ikke runker også stimulerer du han mykt før dere har samleie...se om ikke det hjelper. Lykke til.
fomlepung Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Bruker han noen form for anti-depressiva? Altså "lykkepiller"? Typisk bivirkning med mange av de preparatene er at menn har skikkelige problemer med å "komme". (been there, done that) Om han ikke er på noe slikt, så tror jeg det mest sannsynlig ligger i psykens hans, så sant det ikke er noen kjemi i kroppen hans som er i ubalanse, og som igjen kan påvirke denne evnen.
Derrier Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Ikke glem at orgasme har med hva man liker også. Har selv aldri hatt lett for å får orgasme ved vanlig sex. Analsex har vært bra, men ellers har det fungert best om jeg har runket mens jeg f.eks. har slikket henne. Slik har det vært siden jeg var ung. Vaginal penetrering, spesielt misjonær, har alltid vært et ork for min del. må jeg sitte over han.. Kan det være at det trigger et submissivt instinkt? Hvis han får orgasme av at du sitter over ham, så fortsett med det! Da tror jeg du nærmer deg svaret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå