Drizzt Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Aftenposten kan i dag avdekke at det er forhold ved pendlerbolig-sakene som Riksrevisjonen ikke kan undersøke. Årsak? Stortinget har bestemt det. https://www.aftenposten.no/norge/i/8J6BGW/riksrevisjonen-maa-legge-baand-paa-seg-naar-de-gransker-politikerne Hvorfor vil flertallet av politikerne ikke at folket skal få vite hvem som har jukset og svindlet dem for penger? Hvorfor skal politiet ikke varsles? Hvorfor så hemmelig? SMK og statsråder skal ikke granskes. Alt startet jo med Ropstad, men han skal ikke granskes. Og på toppen av alt - Stortinget har gitt tillatelse til Riksrevisjonen å granske politikerne bare 1 gang. Er det noen her som fortsatt har lyst å stemme ved stortingsvalg og har tro på at politikerne ikke beriker seg selv på bekostning av oss andre? Jeg for min del kommer aldri mer til å stemme ved stortingsvalg. Ingen der er opptatt av at jeg har det bra. De tenker kun på seg selv og beskytter hverandre. Norge er et u-land. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå