AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Vi er par som har vært sammen i 15 år. 3 barn Han litt eldre enn henne. Sexen og spenningen i forholdet har gradvis dabbet av eller alle disse årene, og begge kunne tenke seg piffe det opp litt. Vi ble sammen ganske unge, og hun har aldri hatt en annen seksualpartner enn han. Vi har begge fantasert om å ta med en annen mann til sengs så hun "får prøvd" en annen. Skal snart ha en barnefri helg i hovedstaden, og lurer på hva som er den beste måten og evt finne en mann? Vi er begge ganske rustne på dating etter alle disse årene, hvor drar man enn Lørdagskveld for å ha størst sjangs møte noen for å se om det utvikler seg? Eller er det bare på nett det skjer nå om dagen? Tinder? Anonymkode: df9a9...cbc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Kan jo Google utesteder, og lete etter ett med litt voksent klientell. LA fruen finne noen, flørte med, så foreslå trekant. Rett frem. Ikke noe dans rundt grøten. La han ta litt på henne, friste han, få han ordentlig tent og kåt. Anonymkode: 08579...807 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Sikker på at det ikke er den ene som har overtalt den andre her? Viktig at begge har lyst. Anonymkode: 18bc2...b14 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Om målet er at hun skal få prøve å ligge med noen andre så er jo det rimelig enkelt med mindre hun ikke ser noe bra ut. Det er jo bare å sende henne på byen. Det er jo strengt tatt ikke noe behov for at du deltar med mindre du får noe utav å se henne knulle noen andre. Anonymkode: 0b4f7...105 2
Snok1 Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Underbar og Skyggesiden skal være steder hvor man treffer swingers-kandidater. Ikke forsøkt det selv, så jeg er usikker på framfangsmåten. Jeg ville kanskje lagd en profil på et nettsamfunn for å forhåndssile kandidater, og så avtalt treff ute på pub/café.
feliek54 Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er par som har vært sammen i 15 år. 3 barn Han litt eldre enn henne. Sexen og spenningen i forholdet har gradvis dabbet av eller alle disse årene, og begge kunne tenke seg piffe det opp litt. Vi ble sammen ganske unge, og hun har aldri hatt en annen seksualpartner enn han. Vi har begge fantasert om å ta med en annen mann til sengs så hun "får prøvd" en annen. Skal snart ha en barnefri helg i hovedstaden, og lurer på hva som er den beste måten og evt finne en mann? Vi er begge ganske rustne på dating etter alle disse årene, hvor drar man enn Lørdagskveld for å ha størst sjangs møte noen for å se om det utvikler seg? Eller er det bare på nett det skjer nå om dagen? Tinder? Anonymkode: df9a9...cbc Jeg ville ha gått på en chat kanal. for eksempel eros.no. der kan dere prate med en mann uten å si deres navn og være anonym inntil dere føler der har en som er seriøs og vil passe dere. lag en diskre bruker. Det finnes også andre chat kanaler. Endret 24. oktober 2022 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 1 hour ago, feliek54 said: Jeg ville ha gått på en chat kanal. for eksempel eros.no. der kan dere prate med en mann uten å si deres navn og være anonym inntil dere føler der har en som er seriøs og vil passe dere. lag en diskre bruker. Det finnes også andre chat kanaler. Dette er jo mildt sagt ikke plassen å være om man ønsker oppegående mennesker. Anonymkode: 0b4f7...105
feliek54 Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er jo mildt sagt ikke plassen å være om man ønsker oppegående mennesker. Anonymkode: 0b4f7...105 Da har ikke du vert mye på chat. Jeg har møtt flere på chat som er seriøs. Til og med ei som jeg har nå hat kontakt med i over 10 år. Men jeg vet det er mange som ikke er seriøse også Endret 24. oktober 2022 av feliek54 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 Har møtt oppegående menn på Nakentid. Ikke for trekant, bare vanlige treff, men de finnes der. Gjelder bare å luke ut skrullingene 😄 Anonymkode: d1b32...b42
Mr.SukkerFri Skrevet 24. oktober 2022 #10 Skrevet 24. oktober 2022 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Vi er par som har vært sammen i 15 år. 3 barn Han litt eldre enn henne. Sexen og spenningen i forholdet har gradvis dabbet av eller alle disse årene, og begge kunne tenke seg piffe det opp litt. Vi ble sammen ganske unge, og hun har aldri hatt en annen seksualpartner enn han. Vi har begge fantasert om å ta med en annen mann til sengs så hun "får prøvd" en annen. Skal snart ha en barnefri helg i hovedstaden, og lurer på hva som er den beste måten og evt finne en mann? Vi er begge ganske rustne på dating etter alle disse årene, hvor drar man enn Lørdagskveld for å ha størst sjangs møte noen for å se om det utvikler seg? Eller er det bare på nett det skjer nå om dagen? Tinder? Anonymkode: df9a9...cbc Jeg kan bli med så slipper dere å streve med dette, seff hvis jeg passer etter deres kriterier Dere kan også bruke tinder hvor dere beskriver deres ønsker Dere kan legge ut deres bilder (uten ansikt) ellet ett tilfeldig bilde fra internett da teksten teller mest. Endret 24. oktober 2022 av Mr.SukkerFri
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Skrevet 24. oktober 2022 6 hours ago, feliek54 said: Jeg ville ha gått på en chat kanal. for eksempel eros.no. der kan dere prate med en mann uten å si deres navn og være anonym inntil dere føler der har en som er seriøs og vil passe dere. lag en diskre bruker. Det finnes også andre chat kanaler. Eros? Hahaha, er det en kanal jeg ville styrt unna så er det den. Det er umulig og komme inn blant den harde *sykjerring* kjernen der. Stort sett en gjeng med sulliker som henger der fordi de ikke har noe annet og ta seg til. Anonymkode: b5f13...de6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #12 Skrevet 24. oktober 2022 Å finne en mann som vil ha uforpliktet trekant må da være tidenes letteste oppgave? Meeen, er dere helt sikre på dette begge to? Det å se dama/kona bli pult av en annen er virkelig ikke noe for alle. Anonymkode: 5460a...db4
EnduranceMax Skrevet 24. oktober 2022 #13 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi er par som har vært sammen i 15 år. 3 barn Han litt eldre enn henne. Sexen og spenningen i forholdet har gradvis dabbet av eller alle disse årene, og begge kunne tenke seg piffe det opp litt. Vi ble sammen ganske unge, og hun har aldri hatt en annen seksualpartner enn han. Vi har begge fantasert om å ta med en annen mann til sengs så hun "får prøvd" en annen. Skal snart ha en barnefri helg i hovedstaden, og lurer på hva som er den beste måten og evt finne en mann? Vi er begge ganske rustne på dating etter alle disse årene, hvor drar man enn Lørdagskveld for å ha størst sjangs møte noen for å se om det utvikler seg? Eller er det bare på nett det skjer nå om dagen? Tinder? Anonymkode: df9a9...cbc Hvilken aldersgruppe er dere ? Kriterier for denne mannen ? 😊
Baktus2024 Skrevet 24. oktober 2022 #14 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi er par som har vært sammen i 15 år. 3 barn Han litt eldre enn henne. Sexen og spenningen i forholdet har gradvis dabbet av eller alle disse årene, og begge kunne tenke seg piffe det opp litt. Vi ble sammen ganske unge, og hun har aldri hatt en annen seksualpartner enn han. Vi har begge fantasert om å ta med en annen mann til sengs så hun "får prøvd" en annen. Skal snart ha en barnefri helg i hovedstaden, og lurer på hva som er den beste måten og evt finne en mann? Vi er begge ganske rustne på dating etter alle disse årene, hvor drar man enn Lørdagskveld for å ha størst sjangs møte noen for å se om det utvikler seg? Eller er det bare på nett det skjer nå om dagen? Tinder? Anonymkode: df9a9...cbc Henne er deg da ?? Eller en tenkt situasjon ?
feliek54 Skrevet 24. oktober 2022 #15 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eros? Hahaha, er det en kanal jeg ville styrt unna så er det den. Det er umulig og komme inn blant den harde *sykjerring* kjernen der. Stort sett en gjeng med sulliker som henger der fordi de ikke har noe annet og ta seg til. Anonymkode: b5f13...de6 Tydelig vis så vet du ikke hva du snakker om. Jeg er seriøs og har erfaring. men vet det også er en del fake her.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #16 Skrevet 24. oktober 2022 2 hours ago, feliek54 said: Tydelig vis så vet du ikke hva du snakker om. Jeg er seriøs og har erfaring. men vet det også er en del fake her. Tydeligvis så har jeg erfaring, er du en av de *innvidde* der inne. Sannheten er at det er en liten klikk, som bruker fellesen som sin egen private chattegruppe, og alle andre kan dra til bøvels. Prøver du deg med griseprat til noen er du ekkel, og helvete er neste stopp. Anonymkode: b5f13...de6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #17 Skrevet 24. oktober 2022 Lag en profil på Cupido. Anonymkode: 94a20...769
Magwen Skrevet 24. oktober 2022 #18 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Lag en profil på Cupido. Anonymkode: 94a20...769 Enig med deg. Vi har laget oss profil der. Vi søkte etter par og fikk napp. Utrolig mange menn der som også virker hyggelige og normale. Så lag dere en profil der og betal for en måned, litt under 200 så vil dere finne menn i alle aldersgrupper Lykke til 1
feliek54 Skrevet 25. oktober 2022 #19 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tydeligvis så har jeg erfaring, er du en av de *innvidde* der inne. Sannheten er at det er en liten klikk, som bruker fellesen som sin egen private chattegruppe, og alle andre kan dra til bøvels. Prøver du deg med griseprat til noen er du ekkel, og helvete er neste stopp. Anonymkode: b5f13...de6 Vi er uenige hva som skjer der og har forskjellig erfaring
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 Kan man være anonym på Tinder og brukes det av folk som er i forhold til å finne elsker ? Jeg trodde det var en singelkanal og folk blir valgt for hvordan de ser ut. Anonymkode: e6ddd...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå