Gå til innhold

Hvorfor legge ut bilder av vinglassene sine i sosiale media?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg instagram for ikke så lengesiden.....merker meg at dette er vanlig. Bilder av et vinglass, gjerne fredag/lørdags kvelder....kommentarene er jo "koooselig" "Kooser seg..."

Hva er kos med dette egentlig? Er det ikke ganske trist med slike bilder? Trist i at man trøster seg med alkoholen på en kveld.

Anonymkode: 378ab...2b8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like trist som om man legger ut bilde av en godteriskål eller en skål med chips. Alt kan være med måte og alt kan være en avhengighet alt ettersom.

Anonymkode: d35d3...712

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

De vil ha oppmerksomhet.

Anonymkode: b1d05...dd4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Like trist som om man legger ut bilde av en godteriskål eller en skål med chips. Alt kan være med måte og alt kan være en avhengighet alt ettersom.

Anonymkode: d35d3...712

Ja, det er mye triste bilder. Skal kose seg med godteriskåla.

Det morsomte jeg har oppdaget er fasaden som fremstilles, det meste på insta er jo fake. Ei venninne av meg legger bilder av mann og barna der alt er fantastisk, men jeg vet de sliter skikkelig med forholdet. Hun syter og klager til meg heletiden, ikke hatt sex på nesten 1år...på bildene er han verdens beste mann 😂

Nesten vurdert å skrive en kommentar til henne om dette, om hvordan ting egentlig står til.

• Liker 1
Skrevet

Fordi vin er godt, og kos. Smågodt bør man kanskje være ferdig med som voksen? I alle fall brus…

Anonymkode: 13bdd...adb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det morsomte jeg har oppdaget er fasaden som fremstilles, det meste på insta er jo fake. Ei venninne av meg legger bilder av mann og barna der alt er fantastisk, men jeg vet de sliter skikkelig med forholdet. Hun syter og klager til meg heletiden, ikke hatt sex på nesten 1år...på bildene er han verdens beste mann 😂

Nesten vurdert å skrive en kommentar til henne om dette, om hvordan ting egentlig står til.

Hva burde man poste på Instagram da? Hva er en godkjent post? Du virker som en skikkelig bitter og kjip person

Anonymkode: da502...0c4

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hos deg selv da? Alt er fryd og gammen og fantastisk? 

Anonymkode: 55880...994

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

det som er trist er at man ikke har andre ting å henge seg opp i :P hva andre mennesker gjør, velger eller ikke er liksom ikke noe jeg bruker energi på da jeg har nok med å leve mitt eget liv til fulle...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi de koser seg (hva nå enn det er for dem) og ønsker å vise det fram for andre. Ganske innlysende... 

Anonymkode: 3fc44...d5d

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke. Det er så dumt. Men et glass vil har blitt middelklassens godteri. 

Anonymkode: 594bb...5e8

Skrevet

Vet ikke. Det er så dumt. Men et glass vin har blitt middelklassens godteri.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvorfor er man på SoMe når man bare irriterer seg over hva andre legger ut?

Hva poster du på Instagram, ts?

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er man på SoMe når man bare irriterer seg over hva andre legger ut?

Hva poster du på Instagram, ts?

Enig. Forstår bare ikke poenget med å klage på hva andre legger ut, og å overanalysere hvorfor folk legger ut dette eller hint. 
Logg av hvis det irriterer sånn. 

Anonymkode: d8ee9...b5b

• Liker 7
Skrevet

Velkommen etter ts 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 70bd0...35d

Skrevet

Syns det er utrolig pinlig å se. Spesielt av en kollega jeg vet har et sånt "akseptert" kosemisbruk.

Anonymkode: fb22d...72b

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns det er utrolig pinlig å se. Spesielt av en kollega jeg vet har et sånt "akseptert" kosemisbruk.

Hvorfor er det pinlig for deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet ikke. Det er så dumt. Men et glass vin har blitt middelklassens godteri.

Mulig, men jeg skal innrømme at når jeg kommer over en nydelig vin som ikke er den "alle drikker" til 100kr flaska som jeg tenker er verdt å dele med andre så gjør jeg også dette. Gjerne med info om hvordan jeg opplever vinene, hvilke mat vi hadde til evt osv osv - men så er vel kanskje interessen for vin også "middelklasse" :P

Anonymkode: 40696...dad

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hva er et akseptert kosemisbruk? 

Skrevet

De som legger ut vinbilder er de samme som legger ut bilde av tærne sine i sanden når de er på sydenferie osv. Totalt innholdsløst, antakelig som livene deres generelt. Da blir det kjedelig på SoMe. Det er bare å scrolle videre. 

Anonymkode: 6accb...7b7

Skrevet

Fordi de har et barnslig forhold til alkohol

Anonymkode: 24afe...e64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...