JDT Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg lurer på hvorfor Lars Thorsen driver og brenner koraner? Og hvorfor akkurat koraner og ikke andre fantasi bøker som bibelen osv? Hva er det han har mot muslimer og ikke andre utlendinger som vi har så mye av i norge per idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 JDT skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor Lars Thorsen driver og brenner koraner? Og hvorfor akkurat koraner og ikke andre fantasi bøker som bibelen osv? Hva er det han har mot muslimer og ikke andre utlendinger som vi har så mye av i norge per idag? Fordi muslimer blir provoserte nok til å angripe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Fordi muslimer blir voldelige når man brenner koranen, det blir generelt sett ikke mennesker fra andre religioner. Anonymkode: 1634c...be9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Fordi han er rasist. Er det noe å lure på? Anonymkode: d2813...7d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Fordi det er hans Koraner? Han har rett og lov til å gjøre hva han vil med det som er personlig hans. Jeg er selv kristen og ville han eller en annen brent Bibelen, så be my guest 🤷🏼♀️ Det er du som brenner pengene dine, bokstavelig talt. Ja det er en hellig bok for oss - men han har rett til å ytre seg og til å brenne boken. Let him and let him be in peace Anonymkode: 51e8f...b14 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Rasist som kommer unna med det. Men om 20 år vil vi be muslimer om unnskyldning. Det er mye som er OK å gjøre mot muslimer dessverre. Man gjør det ikke mot jøder for da er det hatytring og ikke ytringsfrihet. Hvorfor gjøre dette da? Anonymkode: 6ced3...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rasist som kommer unna med det. Men om 20 år vil vi be muslimer om unnskyldning. Det er mye som er OK å gjøre mot muslimer dessverre. Man gjør det ikke mot jøder for da er det hatytring og ikke ytringsfrihet. Hvorfor gjøre dette da? Anonymkode: 6ced3...b31 Tja, hvorfor er det mer greit å slenge drit om kristne og kristendommen da? Hvorfor må jeg tåle at andre kaller meg idiot, svakt menneske, sinnsyk og whatnot for å tro på Gud, samt lese masse stygt om Gud mens det ikke skal være greit å gjøre det samme mot muslimer - når alt dette generelt sett kalles ytringsfrihet? Nei, jeg er ikke for å kneble noens ytringsfrihet og har etterhvert blitt vant med å latterliggjort og lese mye stygt om en Gud som visstnok ikke eksisterer. Om noen vil stå på et stand, skrike masse stygt om min tro og Gud, skulle det gått helt fint - jeg hadde kanskje bare sagt tilbake at Gud elsker også deg. Anonymkode: 51e8f...b14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 27. oktober 2022 #8 Del Skrevet 27. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Fordi han er rasist. Anonymkode: d2813...7d4 Kan du dokumentere at han er rasist? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tja, hvorfor er det mer greit å slenge drit om kristne og kristendommen da? Hvorfor må jeg tåle at andre kaller meg idiot, svakt menneske, sinnsyk og whatnot for å tro på Gud, samt lese masse stygt om Gud mens det ikke skal være greit å gjøre det samme mot muslimer - når alt dette generelt sett kalles ytringsfrihet? Nei, jeg er ikke for å kneble noens ytringsfrihet og har etterhvert blitt vant med å latterliggjort og lese mye stygt om en Gud som visstnok ikke eksisterer. Om noen vil stå på et stand, skrike masse stygt om min tro og Gud, skulle det gått helt fint - jeg hadde kanskje bare sagt tilbake at Gud elsker også deg. Anonymkode: 51e8f...b14 Fordi kristendommen er død. Ingen tror eller oppriktig kjemper for kristendommen. Du sier det selv at du stille vil vende kinnet til. Det er beundringsverdig, men mobberne stopper ikke så da de det ikke rart muslimer har skjønt noe der. Anonymkode: 6ced3...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #10 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi kristendommen er død. Ingen tror eller oppriktig kjemper for kristendommen. Du sier det selv at du stille vil vende kinnet til. Det er beundringsverdig, men mobberne stopper ikke så da de det ikke rart muslimer har skjønt noe der. Anonymkode: 6ced3...b31 Feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #11 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tja, hvorfor er det mer greit å slenge drit om kristne og kristendommen da? Hvorfor må jeg tåle at andre kaller meg idiot, svakt menneske, sinnsyk og whatnot for å tro på Gud, samt lese masse stygt om Gud mens det ikke skal være greit å gjøre det samme mot muslimer - når alt dette generelt sett kalles ytringsfrihet? Nei, jeg er ikke for å kneble noens ytringsfrihet og har etterhvert blitt vant med å latterliggjort og lese mye stygt om en Gud som visstnok ikke eksisterer. Om noen vil stå på et stand, skrike masse stygt om min tro og Gud, skulle det gått helt fint - jeg hadde kanskje bare sagt tilbake at Gud elsker også deg. Anonymkode: 51e8f...b14 Det er fordi kristne stort sett er siviliserte og ikke overfaller eller i verste fall myrder folk som kritiserer dem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #12 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rasist som kommer unna med det. Men om 20 år vil vi be muslimer om unnskyldning. Det er mye som er OK å gjøre mot muslimer dessverre. Man gjør det ikke mot jøder for da er det hatytring og ikke ytringsfrihet. Hvorfor gjøre dette da? Anonymkode: 6ced3...b31 Eller kanskje muslimene vil be oss om unnskyldning om 20 år Jøder har blitt forfulgt, undertrykt og massemyrdet, det har ikke muslimer. Så sammenligningen duger ikke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jegern Puahate skrev (12 timer siden): Kan du dokumentere at han er rasist? Det er bare å lese en post fra han, se hvordan han behandler innvandrere, hva han sier om innvandrere og hva han står å preacher på demonstrasjoner og i dokumentarer og hvem han omgås med (organiserte nynazister) der. Anonymkode: d2813...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 28. oktober 2022 #14 Del Skrevet 28. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare å lese en post fra han, se hvordan han behandler innvandrere, hva han sier om innvandrere og hva han står å preacher på demonstrasjoner og i dokumentarer og hvem han omgås med (organiserte nynazister) der. Anonymkode: d2813...7d4 Hva er beviset for at motivasjonen hans er drevet av hudfarge? Alt jeg har sett er sterk og til tider ufin religionskritikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå