Gå til innhold

Verst tenkelige tidspunkt å be om skilsmisse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ikke slik som jeg hadde tenkt. Det var verst tenkelige tidspunkt å ta opp dette på.. Midt på natten. 

Mannen min har flere ganger vært utro ved at han har snakket med andre jenter på nett. Det har vært en hel del andre ting også i ekteskapet vårt som har vært et stort problem, og jeg har basicly bare godtatt alt fordi jeg er svak. Han har bestemt alt. Hvordan vi skal leve og hvorfor. Jeg har ikke hatt noe å si. Har jeg konfrontert ham, tatt det opp med ham, så er det jeg som må ta det tilbake. Barna har det ikke optimalt. Det driter han i, og krangler på. 

Det er en lang historie, men for et par uker siden fant jeg ut at han holdt på med jenter på nett. Han lovte for tredje gang å aldri gjøre det igjen. Senere fant jeg ut at han hadde en annen plattform som han holdt skjult for meg. Det har jeg tenkt på en stund nå, uten å si noe. Bare levd som normalt. 

I kveld hørte jeg at han drev og lusket rundt i stua og prøvde å være musestille. Hørte at han stoppet i gangen hvor speilet er, at han var på do med telefonen.. Hørte at han prøvde å ikke lage en eneste lyd. 

Jeg gikk ut i stua og han lå på telefon. Så film, sa han. Jeg spurte om jeg kunne sjekke tlf hans, og han begynte febrilsk å trykke mens han lurte på hvorfor. Jeg sa fordi jeg ikke stoler på deg. Han hadde åpen den ene plattformen han tidligere har brukt å snakke med jenter, men jeg fant ingenting fordi han sikkert slettet alt. 

Jeg konfrontere ham med den nye greia jeg ikke hadde sagt noe om. Han benektet, men skjønte at jeg forstod han løy. Han løy om alt. 

Jeg sa jeg ikke orket mer, og at jeg elsker ham, men vil skilles. Han ville ikke det fordi han respekterer meg og elsker meg osv. Men jeg sa at vi behandler ikke noen man elsker slik. Det er helt forferdelig å gå rundt og vite at man ikke er bra nok. 

Han snakker om at jeg er bra nok, men han synes det er synd at jeg ikke er mer seksuell. Han har ødelagt meg totalt... Han vil ha flere damer, men jeg har hindret ham 😢

Jeg satt altså å ba om skilsmisse kl 01 på natten. 

Ingen av oss får sove nå. 

Jeg skulle ta det opp mens barna var i bhg og hadde dupp. 

Det gikkايم heldigvis rolig for seg... 

Gruer meg til i morgen 😢 

Måtte bare få det ut.. 

Anonymkode: 7b9d3...2ba

• Hjerte 12
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er nok er det nok og da kommer det ut. Du har holdt det inne og nå gikk det ikke lengre. Føler med deg ♥️

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Får en drittsekk av en mann! Null respekt får deg , barna eller deres forhold eller familie! Sterkt gjort av deg å be om å skilles det må ha vært tøft... ❤man kan vist bli stolt av ukjente mennesker også men føles ut som du har hatt det vondt lenge å endelig sagt i fra! Få den skilsmissen og ta ting som det kommer , først å fremst må du finne deg selv igjen! Og at du ikke er seksuell nokk er tull , ingen vill ha sex med noen som man ikke kan stole på å som lyver og driter i barna man mister respekten får dem! Du burde sjekke opp litt om han evt kan mangle litt sympati. Kan minne om psykopati. Har du en annen plass og være?

Anonymkode: 4a266...9f4

• Liker 4
Skrevet

Det vill alltid føles som feil tidspunkt. Godt du kommer deg bort. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk for fine ord ❤️ har hatt det tungt i mange år nå.. Vanskelighetene begynte vel for 7 - 8 år siden. Den siste måneden har jeg gått med konstant kvalme og smerter. 

Akkurat nå er jeg litt lettet, gråter ikke.. Men det kommer nok. 

Vi har et sted å være, alt skal ordne seg. Må bestille mekling i morgen.. 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tusen takk for fine ord ❤️ har hatt det tungt i mange år nå.. Vanskelighetene begynte vel for 7 - 8 år siden. Den siste måneden har jeg gått med konstant kvalme og smerter. 

Så god du er ❤ ja det setter seg i kroppen men det løsner ettervært 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender deg gode klemmer og heier på deg. Veldig bra at du endelig har fått sagt ifra 💗

Anonymkode: 24e49...fea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så god du er ❤ ja det setter seg i kroppen men det løsner ettervært 

Har kvernet lenge, men måtte tenke meg ferdig. Var endelig det nå, så klarte å si alt veldig rolig og uten å grine. 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sender deg gode klemmer og heier på deg. Veldig bra at du endelig har fått sagt ifra 💗

Anonymkode: 24e49...fea

Tusen takk ❤️ har skrevet her tidligere et par ganger, men glad jeg endelig har tatt første skritt.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sender deg en klem og full støtte herfra! Så bra at du fikk sagt det. Nå ligger fremtida foran deg, tror det blir bra jeg! 

• Liker 1
Skrevet

Det er aldri rett tidspunkt, men du gjorde det rette❤️ Nå må du bare holde fast ved den tanken, og ikke la deg manipulere til å bli. Han endrer seg aldri! Du fortjener så mye mer.

Anonymkode: db9ac...776

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Meadow skrev (9 minutter siden):

Sender deg en klem og full støtte herfra! Så bra at du fikk sagt det. Nå ligger fremtida foran deg, tror det blir bra jeg! 

Det blir fint å kunne bestemme selv 😊💕 å kunne gi barna noe bedre enn det her.. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er aldri rett tidspunkt, men du gjorde det rette❤️ Nå må du bare holde fast ved den tanken, og ikke la deg manipulere til å bli. Han endrer seg aldri! Du fortjener så mye mer.

Anonymkode: db9ac...776

Blir det første jeg skal gjøre i morgen hvertfall.. Ringe fvk, dra og kjøpe esker og finne ut av det. Heldigvis vil mannen ha oss ut.. Håper bare det går like smooth i morgen tidlig ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det var råbra gjort av deg!!!! Sånn han oppfører seg skal du ikke finne deg i og sånn han oppfører seg er stikk i strid med at han respekterer og elsker deg som han påstår. Du har tilgitt han før og han viser gang på gang at han ikke er til å stole på og at han ikke respekterer deg, følelsene dine eller forholdet deres. Om du skulle bli manipulert til å gi han nok en sjanse vet du at du ALDRi kan stole på han noen gang selvom han vil love det. Det er samme tralten som før bare at han vil prøve å skjule det enda bedre! 

Du har gjort det rette og jeg håper at istedet for å stresse, sørge, angste og dvele mer over dette at du finner selvrespekten i deg og kan falle til søvn 200 kilo lettere og se frem til et liv uten bedrag, svik, løgner og respektløs partner. For meg tok det ikke mange måneder etter brudd med notorisk utro mann før jeg følte meg nesten som født på ny fordi jeg fikk igjen meg selv som hadde blitt utslettet i forholdet pga all engstelsen og mistilliten og kranglingen. Dette kommer du deg gjennom ❤️💪💪💪

Ingen fortjener å leve i et sånt forhold! Han har ødelagt tilliten for alltid og det blir bare seigpining å fortsette å prøve.

Anonymkode: fcb1e...8cb

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke det finnes noe godt tidspunkt å be om skilsmisse. Men på et tidspunkt får man så nok og ser klart og da er det sånn det er. Leit å høre at han har oppført seg så dårlig mot deg. Glad for at du endelig har sagt at nok er nok. Han vil aldri forandre seg, vil bare gå videre til nye plattformer der han kan fortsette utroskapen sin. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns det var råbra gjort av deg!!!! Sånn han oppfører seg skal du ikke finne deg i og sånn han oppfører seg er stikk i strid med at han respekterer og elsker deg som han påstår. Du har tilgitt han før og han viser gang på gang at han ikke er til å stole på og at han ikke respekterer deg, følelsene dine eller forholdet deres. Om du skulle bli manipulert til å gi han nok en sjanse vet du at du ALDRi kan stole på han noen gang selvom han vil love det. Det er samme tralten som før bare at han vil prøve å skjule det enda bedre! 

Du har gjort det rette og jeg håper at istedet for å stresse, sørge, angste og dvele mer over dette at du finner selvrespekten i deg og kan falle til søvn 200 kilo lettere og se frem til et liv uten bedrag, svik, løgner og respektløs partner. For meg tok det ikke mange måneder etter brudd med notorisk utro mann før jeg følte meg nesten som født på ny fordi jeg fikk igjen meg selv som hadde blitt utslettet i forholdet pga all engstelsen og mistilliten og kranglingen. Dette kommer du deg gjennom ❤️💪💪💪

Ingen fortjener å leve i et sånt forhold! Han har ødelagt tilliten for alltid og det blir bare seigpining å fortsette å prøve.

Det er ingen vei tilbake nå, jeg er egentlig glad jeg gjorde det ❤️ det har vært helt forferdelig og jeg kommer nok til å trenge tid.. Det er mitt første forhold, og jeg aner ikke hvordan det skal føles. 

Tusen takk for så fint svar 😊 føler jeg nå kan se pp det positivt, alle de kjipe tingene vi slipper ❤️

tøydokka skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det finnes noe godt tidspunkt å be om skilsmisse. Men på et tidspunkt får man så nok og ser klart og da er det sånn det er. Leit å høre at han har oppført seg så dårlig mot deg. Glad for at du endelig har sagt at nok er nok. Han vil aldri forandre seg, vil bare gå videre til nye plattformer der han kan fortsette utroskapen sin. 

Tviler på at han vil forandre seg 😕

Jeg er litt glad selv. Og stressa. Får ta en ting av gangen 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingen vei tilbake nå, jeg er egentlig glad jeg gjorde det ❤️ det har vært helt forferdelig og jeg kommer nok til å trenge tid.. Det er mitt første forhold, og jeg aner ikke hvordan det skal føles. 

Tusen takk for så fint svar 😊 føler jeg nå kan se pp det positivt, alle de kjipe tingene vi slipper ❤️

Tviler på at han vil forandre seg 😕

Jeg er litt glad selv. Og stressa. Får ta en ting av gangen 😊

Jeg sørget faktisk ikke engang skikkelig. Trodde jeg skulle ha skikkelig hjertesorg og lurte på om det var noe galt med meg siden jeg ikke hadde det men det var som du også forteller at når man har lidd i så mange år så er det en større sorg å være i forholdet enn det er å gå. 

Forholdet deres har garantert gått på overtid og det er synd at dette ble din første erfaring med forhold. Vit at det fins bra menn der ute som aldri fremkaller de vonde følelsene i deg som han dusten her har gjort og du skal aldri finne deg i noen som fremkaller de følelsene i deg igjen. Stå på selvrespekten og selvverdet ditt ❤️💪

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når kroppen sier så tydelig ifra, da finnes det bare ett tidspunkt som er riktig og det er nå. Det kan bli noen tøffe dager men så roer det seg og kroppen slår seg til ro igjen. Dette går bra ❤️♥️

• Liker 2
Skrevet

Nå må du være standhaftig og stå på ditt. Han kommer garantert til å spille på samvittigheten din, og forsøke å manipulere deg til å bli. Du må være tydelig med han om at du har tatt et valg, og det står du for. Ikke la deg rive med når han sier fine ting til deg, kjærlighetserklæringer sier at han skal forandre seg osv. Den tosken fortjener ikke å ha kjæreste. 

Du kommer til å klare deg kjempefint og livet ditt blir så mye bedre uten han. Du er kjempetøff som har tatt dette steget nå. Det er ditt liv, og du fortjener så mye bedre enn dette. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
tøydokka skrev (6 timer siden):

Nå må du være standhaftig og stå på ditt. Han kommer garantert til å spille på samvittigheten din, og forsøke å manipulere deg til å bli. Du må være tydelig med han om at du har tatt et valg, og det står du for. Ikke la deg rive med når han sier fine ting til deg, kjærlighetserklæringer sier at han skal forandre seg osv. Den tosken fortjener ikke å ha kjæreste. 

Du kommer til å klare deg kjempefint og livet ditt blir så mye bedre uten han. Du er kjempetøff som har tatt dette steget nå. Det er ditt liv, og du fortjener så mye bedre enn dette. 

Han har vært helt fin idag. Kald og saklig. Han virker ikke lei seg, men bare fornuftig i måten å være på. Vanlig med ungene, samarbeidsvillig. Vi er enige om hva vi skal si til folk, og at vi ikke skal ha noe drama og familien får vite at det er hans feil, men ikke hva han har gjort. 

Han er ikke vanskelig. Og det er jo egentlig veldig bra, men det får meg til å tenke at han kanskje bare ventet på at jeg skulle gjøre det slutt 😢

Duff skrev (7 timer siden):

Når kroppen sier så tydelig ifra, da finnes det bare ett tidspunkt som er riktig og det er nå. Det kan bli noen tøffe dager men så roer det seg og kroppen slår seg til ro igjen. Dette går bra ❤️♥️

Ja det skal bli bra 💕

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg sørget faktisk ikke engang skikkelig. Trodde jeg skulle ha skikkelig hjertesorg og lurte på om det var noe galt med meg siden jeg ikke hadde det men det var som du også forteller at når man har lidd i så mange år så er det en større sorg å være i forholdet enn det er å gå. 

Forholdet deres har garantert gått på overtid og det er synd at dette ble din første erfaring med forhold. Vit at det fins bra menn der ute som aldri fremkaller de vonde følelsene i deg som han dusten her har gjort og du skal aldri finne deg i noen som fremkaller de følelsene i deg igjen. Stå på selvrespekten og selvverdet ditt ❤️💪

Tusen takk for fine ord ❤️ jeg har skikkelig tankekjør, tenk om han egentlig ikke elsker meg, tenk om han pleide å lyve når han sa at jeg er perfekt og fin og sexy og pen, tenk om alt drittet han gjorde mot meg var for at JEG skulle be om skilsmisse så han ikke var den som gjorde det.. Tenk om han nå innerst inne er glad for nå kan han gå å finne seg en nydelig jente fra landet sitt... 😢

Skrevet

«finne en jente fra landet sitt»???

Utenlandsk ja??? Hvilket land?

Anonymkode: 3b66e...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...