Gå til innhold

Frekk i munnen mot voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter på 15 og 17 år. De har raser og vært sint de også opp gjennom årene, men de har aldri kalt meg eller pappan stygge ting. 
Er dette typisk for gutter? Høre mange jente mødre si at jentene kan være veldig stygg i munnen mot foreldrene sine.. 

jeg selv var ganske frekk mot mamma.. 

Anonymkode: 52e3a...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har to gutter på 15 og 17 år. De har raser og vært sint de også opp gjennom årene, men de har aldri kalt meg eller pappan stygge ting. 
Er dette typisk for gutter? Høre mange jente mødre si at jentene kan være veldig stygg i munnen mot foreldrene sine.. 

jeg selv var ganske frekk mot mamma.. 

Anonymkode: 52e3a...3e6

Veldig forskjellig. Om det er gutt eller jente. Noen har vel elstremt mye hormoner og ikke lett å styre seg alltid. Å lar det gå ut over de nærmeste. Men uansett ikke ok å være stygg i munnen. Da bør de få roe seg og tenke aeg om å komme å si unnskyld og snakke om det etterpå. (ja etterpå,når hormonene har roet seg så det går ann å snakke med de).

Anonymkode: d4b9c...09b

Skrevet

Da handler det alltid om oppdragelse og hvordan en snakker til hverandre i heimen. 
Det skal aldri lønne seg å være stygg i munnen, og ta dere tid til å forklare konsekvensene og hvorfor det må være sånn. 
Nå er det viktig at foreldrene går foran som eksempler. 
Jeg spurte en gang mine sønner om hva de tror hadde skjedd om de kalte meg for hore sånn som min niese hadde jakt sin mor. 
De bare gliste og sa at det hadde ikke gått bra.  
Rett og slett fordi en skal ha respekt for hverandre. 
Jeg har heller aldri kalt min mor for stygge ting, men det har min søster gjort , og datteren hennes tok  opp arven 

Anonymkode: a8bd1...2aa

Skrevet

Det hadde jeg aldri tolerert, slikt må slås hardt ned på med en gang. Helt uakseptabelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...