AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg og typen min har et avstandsforhold, og jeg er relativt trygg på han og det vi har. I kveld så la hans venninne ut en story der hun skrev «verdens beste gutter» der hun filmet seg selv, typen min og deres felles kompis. Typen min har fortalt meg om denne venninnen hans, og at de har hengt en del sammen før han møtte meg. Følte bare et like stikk når jeg så det. Ønsker bare å høre om jeg overreagerer her? Anonymkode: 896f0...885
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Ja, du overreagerer. Anonymkode: c398a...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Har du noe å være bekymret for? Om du tror han kan gjøre noe med henne? Hvis ikke ville jeg tatt det som ett komplement. Hun syns typen din er en av verdens beste gutter. Men det er du som er den heldige og er sammen med han. Anonymkode: 24def...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Bare pust med magen og tenk rasjonelle tanker, helt ok å kjenne på følelsen du sitter med, men han er din kjæreste og er sammen med deg for en grunn ♥️ Anonymkode: e3a04...730 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noe å være bekymret for? Om du tror han kan gjøre noe med henne? Hvis ikke ville jeg tatt det som ett komplement. Hun syns typen din er en av verdens beste gutter. Men det er du som er den heldige og er sammen med han. Anonymkode: 24def...a8e Ts her. Han har så langt vært ærlig med meg, og ikke skjult noe for meg (så langt jeg vet) Er bare ekstra vanskelig når man er fra hverandre. Anonymkode: 896f0...885
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare pust med magen og tenk rasjonelle tanker, helt ok å kjenne på følelsen du sitter med, men han er din kjæreste og er sammen med deg for en grunn ♥️ Anonymkode: e3a04...730 Tusen takk! Det hjelper å høre! ts Anonymkode: 896f0...885 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Snakk med han om følelsene dine. Sjalusien du kjenner på kan komme av at dere har avstandsforhold. Det er ganske normalt. I sånne situasjoner er det veldig viktig å kommunisere alt og ingenting. ❤️ Anonymkode: 37b33...948 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Han har så langt vært ærlig med meg, og ikke skjult noe for meg (så langt jeg vet) Er bare ekstra vanskelig når man er fra hverandre. Anonymkode: 896f0...885 Forstår godt det. Hadde ett avstandsforhold for mange år siden. Det er ikke lett. Og det er ekstra lett å overtenke også. Husk at han har valgt deg. Til tross for avstanden har han valgt deg av en grunn. Anonymkode: 24def...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Det er nok vennskapelig ment. Og så skriver hun det åpenlyst. Hadde det vært noe å bekymre seg for, så hadde hun ikke postet den videoen så du kunne se. Hvis de ville hatt hverandre, så hadde det skjedd for lenge siden, og så hadde han ikke valgt deg. Anonymkode: 433a6...903 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok vennskapelig ment. Og så skriver hun det åpenlyst. Hadde det vært noe å bekymre seg for, så hadde hun ikke postet den videoen så du kunne se. Hvis de ville hatt hverandre, så hadde det skjedd for lenge siden, og så hadde han ikke valgt deg. Anonymkode: 433a6...903 Dette var veldig rasjonelt tenkt! Tusen takk! Anonymkode: 896f0...885
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Siden han aldri har gitt deg grunn til å tvile på han så må du prøve å ta dette som gode kompisvennskap og ikke noe mer Forstår det stikker men tenk ang deg selv og om du har noen gode kamerater du er glad I Anonymkode: 7dba4...656 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå