Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2005 #21 Skrevet 4. desember 2005 Jepp, jeg er barnslig, og stolt av det
Gjest seroxata Skrevet 4. desember 2005 #22 Skrevet 4. desember 2005 jeg er barnslig så det holder ikke noe å være flau over det, eller?
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2005 #23 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er nok litt barnslig. Jeg elsker å leke med lego, jeg kan sitte i timesvis i sandkassen med barna jeg passer og jeg kan til og med bli forbanna hvis noen ødelegger det jeg har laget! Jeg trives med å være (litt) barnslig
Gjest Jalileh Skrevet 5. desember 2005 #24 Skrevet 5. desember 2005 jeg er veldig barnslig ja, men ikke umoden.
kajaroma Skrevet 5. desember 2005 #25 Skrevet 5. desember 2005 Jupp, jeg er barnslig. Har det til og med i cv`n min: Jeg har som mål å beholde barnet i meg så lenge jeg lever. Det kommer selvfølgelig an på tid å sted, men er det rom for å være barnslig, ja, -så er jeg det.
Gjest Miloine Skrevet 5. desember 2005 #26 Skrevet 5. desember 2005 Jeg er nok litt barnslig. Jeg elsker å leke med lego, jeg kan sitte i timesvis i sandkassen med barna jeg passer og jeg kan til og med bli forbanna hvis noen ødelegger det jeg har laget! Jeg trives med å være (litt) barnslig ← Kjenner meg igjen! Lego er gøy! Hvis unga jeg bygger lego med finnner på noe annet, fortsetter jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå