Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det noen ganger at det du gjør, sier eller føler er såkalt barnslig?

Jeg foreksempel eeelsker kinderegg! :) kjempe morsomt å se hva som er inni.

Julekalender er også et must.

Skrevet

Jeg er mer barnslig enn som så! Kinderegg er voksent for meg ;)

Skrevet

haha enig med deg! har du noen andre eksempler da?

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg er faktisk kjempebarnslig....elsker å være barnslig, spesielt sammen med kjæresten min.

Vi sier masse barnslige tinger og tanger.........

Gjest LoisLane
Skrevet

Elevene mine sier at jeg er barnslig, men det sier ikke så mye. De vil jo være voksne for enhver pris.

Skrevet (endret)

Jeg mener man ikke er voksen før man faktisk er litt barnslig, altså tør å være det, ellers føles det bare unaturlig. Jeg f. eks låner aldri ut mine dvd'er, fordi jeg er veldig redd for mange av dem. Noe som er kjært for meg, og derfor ekstra forsiktig. Det kan nok kalles å være litt barnslig. Ellers elsker jeg f. eks å høre på gamle barnesanger. Siden jeg driver på med et studie som krever at jeg tar fram det barnslige i meg, så leser jeg mye barnebøker, bildebøker osv. Det å være barnslig, trenger ikke å være negativt! Men det avhenger, etter min mening, av tid og sted.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Du er ikke voksen før du tør å være barnslig............ :sjenert:

derfor er jeg voksen. ;)

Endret av Miloine
Skrevet

Jepp, enig. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er så barnslig at jeg blir flau av meg selv noen ganger, og verre blir jeg etter hvert som jeg blir eldre. Så jeg er vel per definisjon egentlig veldig voksen da?

Er ennå ikke ferdig med å gå og fnise i klesbutikker med venninner jeg.. og jeg er så gammel at jeg har voksne barn som det vokser skjegg på...

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg kan være veldig barnslig til tider. Spesielt sammen med kjæresten blir det mye fnising og rare påfunn. Jeg vet at det er folk som syns at jeg burde ta meg sammen og bli mer voksen (og med det antar jeg at de mener å bli mer alvorlig), men jeg liker å gjøre barnslige ting sånn som å ake akebrett, leke fektekamp med baguettene i dagligvarebutikken osv. En god latter gjør underverker for humøret.

Skrevet

Jeg er utrolig barnslig på enkelte områder, og på andre greier jeg å beherske meg! :sjarmor:

Skrevet

Eg er nok til tider superduperbarnsjli :)

Skrevet

Ja jeg er barnslig, og kan skru på voksenknappen når jeg vil, eller motsatt ;)

Skrevet

Jeg er barnslig, til tider ganske morsomt for omgivelsene visst... Er fremdeles flink til å trampe i gulvet under en krangel jeg... :sjenert:

Men, jeg tror det er godt å kunne være barnslig! Være så trygg i en situasjon at man bare kan slappe helt av og miste alle hemninger ;)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Nei, vet man hva, sånt sluttet man med for flere tiår siden.

Gjest Gjest_Donald_*
Skrevet

Jeg er 24 år og samler på Donald jeg :ler:

Skrevet

Selvfølgelig er jeg barnslig. Skulle jeg slutte å base i snøen bare fordi jeg har rundet 20 og vel så det?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg er barnslig ja. Har hatt en jobb noen år som har tillatt meg å være kjempebarnslig, mange yngre kollegaer. Nå skal jeg bytte jobbe og er redd jeg ikke skal finne et miljø der de er like glad i å leke som jeg er.

Har et godt eksempel på hvordan fleipen kunne gi seg utslag hos oss. Ler fortsatt av den historien der. :ler:

Jeg kom tilbake til arbeidsplassen min etter en halv times lunsj, strakte meg etter pennen og den satt fast. Først da gikk det opp for meg at absolutt alt på bordet mitt var teipet fast. Skriveunderlaget, pennen, tapedispenseren, bindersen, alt. Jeg fant selvfølgelig en passende hevn.

:engel:

Skrevet

Har mange barnslige øyeblikk, spesielt med venninner jeg har hatt siden jeg var liten. Så ja, jeg er barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...