Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen skal jeg gjøre? Jeg er helt knust. Å se henne gå ut døra er det vondeste jeg har opplevd. En del av meg visste at forholdet gikk nedover, men jeg håpte at det kom til å bli bedre.
Hjernen er overalt nå, hvordan fortelle det til venner og familie, hva gjør jeg med middag i morgen, skal jeg se på serien vi så på sammen, hva gjør jeg hvis jeg noen gang vil finne noen igjen? 

Jeg har grått i flere timer nå. Hadde en røykpakke liggende som et bevis på at jeg slutta for fem år siden, men den har jeg åpna nå. 

Anonymkode: 48d1f...e31

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle heller tenkt «hva gjør jeg nå» når ting gikk nedover. Nå er det for sent. 

Anonymkode: 7de85...f8d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor gikk hun? Hva skjedde? Ikke herp for deg selv nå med røyking. Verste sorgen går over. Det vil ta tid, men det vil gå over. 

Anonymkode: 2be4e...41d

• Liker 2
Skrevet

❤️ :klem:

Anonymkode: 43927...acf

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skulle heller tenkt «hva gjør jeg nå» når ting gikk nedover. Nå er det for sent. 

Jeg gjorde det. Gjøre ting sammen som konserter, gå turer sammen og kjøre til nye steder for å vandre litt rundt og så spise sammen, og kjøpe blomster osv. Forholdet funka vel ikke bare lenger.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor gikk hun? Hva skjedde? Ikke herp for deg selv nå med røyking. Verste sorgen går over. Det vil ta tid, men det vil gå over. 

Anonymkode: 2be4e...41d

Det var bare ikke mye forhold igjen så vi gjorde det slutt. Men jeg savner sånn som vi hadde det, det var den beste tiden i livet mitt. Og hvis jeg noen gang har hatt en grunn for å "trenge en røyk" så var det i stad og den står jeg for. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg gjorde det. Gjøre ting sammen som konserter, gå turer sammen og kjøre til nye steder for å vandre litt rundt og så spise sammen, og kjøpe blomster osv. Forholdet funka vel ikke bare lenger.

Du har gjort ditt. Du kan ikke styre hennes følelsere, er hun ferdig, så er hun ferdig. 

Du skal gjøre de tingene som gjør deg glad, se på serien, lag en god middag og ta deg en gåtur i morgen tidlig. Dette kommer til å gå over 😊❤️

Anonymkode: 855d2...4a2

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighetssorg er så fært. Håper du snart får det bedre

Anonymkode: 5c4e8...d23

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med det der. Sånn skadefryd er bare ekkel.

TS: nå trenger du egenomsorg, å gjøre noe som kan gi deg litt lindring i sorgen. Har du en god venn du kan ringe, prate med og kanskje møtes?

Anonymkode: 33624...45c

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har gjort ditt. Du kan ikke styre hennes følelsere, er hun ferdig, så er hun ferdig. 

Du skal gjøre de tingene som gjør deg glad, se på serien, lag en god middag og ta deg en gåtur i morgen tidlig. Dette kommer til å gå over 😊❤️

Hehe det blir ingen tur i morgen tidlig. Jeg er godt på vei og i kveld skal jeg bli ganske full for første gang på over et år. Jeg må nok ta en egenmelding på jobben i morgen. Ikke at jeg er stolt over det, men jeg klarer nok ikke å fokusere på jobben i morgen uansett.

• Hjerte 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt med det der. Sånn skadefryd er bare ekkel.

TS: nå trenger du egenomsorg, å gjøre noe som kan gi deg litt lindring i sorgen. Har du en god venn du kan ringe, prate med og kanskje møtes?

Jeg har flere gode venner, men de sladrer som bare det. Hvis jeg snakker med en venn så vet fire andre om det samme dag. Jeg er glad i vennene mine, men de klarer ikke å holde kjeft og jeg vil ikke at "alle" skal vite om det enda. Så derfor legger jeg det ut her i stedet. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hehe det blir ingen tur i morgen tidlig. Jeg er godt på vei og i kveld skal jeg bli ganske full for første gang på over et år. Jeg må nok ta en egenmelding på jobben i morgen. Ikke at jeg er stolt over det, men jeg klarer nok ikke å fokusere på jobben i morgen uansett.

Lov å ta egenmelding på sånt 😊 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har flere gode venner, men de sladrer som bare det. Hvis jeg snakker med en venn så vet fire andre om det samme dag. Jeg er glad i vennene mine, men de klarer ikke å holde kjeft og jeg vil ikke at "alle" skal vite om det enda. Så derfor legger jeg det ut her i stedet. 

Så synd at de er slik. Da får du være din egen gode venn i kveld; drikk, røyk, gråt så mye du vil; hør på musikk eller se på en film eller serie. Jeg er enig i at det er lov å ta en egenmelding nå, det er hardt å sørge men også nødvendig for å komme igjennom det. Én dag av gangen, der du gjør det du kan for å ta godt vare på deg selv underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...