Gjest Gjest_linn_* Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 trenger et råd! jeg og kjæresten min har vært sammen i 8 mnd. Alt er egentlig bra, bortsett fra at han sjelden kommer når vi har sex.. det skjer jo noen ganger men da må jeg sitte over han.. har snakket litt om det, tror det kan komme av at det er "ronkestillinga". Trenger seriøst råd om dette, syns det er vanskelig og trist. Jeg tar det personlig, selv om han sier at jeg ikke MÅ det. Han er et par år yngre en meg, har ikke vært i forhold før. Jeg er 26 og har et seriøst forhold bak meg.. hva skal jeg gjøre? vil ikke ta det opp så ofte heller, for da får han vel mer prestasjonsangst. Jeg lurer på om det kan komme av at han ikke tenner helt på meg.. hva tror dere?
Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Han tar ikke tilfeldigvis medisin mot depresjoner?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Tror ikke det, han er deprimert til tider, sliter litt m angst også. Dette har vi snakket mye om. Alt er så bra ellers.. vi er åpne om alt! syns bare dette er veldig trist.. har tar nok ikke noe for depresjonene da hadde jeg nok visst det..
Gjest Queenblue Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Han tar ikke tilfeldigvis medisin mot depresjoner? ← Har det sammenheng? Bare lurer...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 Beste du kan gjøre er å la det være så kommer det av seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Hvor ofte har dere sex da? Ofte? Flere ganger om dagen i blant? Det kan være at han "sparer seg til deg", slik at dere kan ha sex ofte og at du skal bli tilfredstilt framfor han. Vet om menn som har lært slike "japanske elskovsmåter" der de selv sjelden kommer, men nyter, og nyter ekstra å kunne elske ofte med dama si for å gi henne optimal glede. Det kan også være at han har vært utsatt for et overgrep i tenårene av en voksen dame og at det da gikk for han da hun red han og at han derfor har et "sår". Umulig å si...
Gjest Ananas Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Har det sammenheng? Bare lurer... ← Ja, en veldig vanlig bivirkning av anti-depressiva er at man må holde på litt lenger. For noen er sikkert det bare en fordel. Endret 3. desember 2005 av Ananas
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #8 Skrevet 4. desember 2005 Nei, du må ikke bekymre deg! Dersom det ikke er noe fysisk (det er det vel ikke, siden han kommer i ny og ne) så løser sånt seg av seg selv som oftes. Min hadde også problemer med å komme sammen med meg i beynnelsen, varte ganske lenge. Han måtte gjøre det selv hver eneste gang. Menn kan bli vant til sin egen måte å onanere på, og kan ha problemer med å omstille seg til en annen type stimuli dersom de ikke har hatt dame før/på lenge. Har ingenting med kåtskap å gjøre, bare teknikk. Den runketeknikken hans har jeg ikke sjans i havet til å kopiere uansett...!!! Så du må bare smøre deg med tolmodighet. Og for all del ikke press ham. Han nyter sexen, og det er jo det viktigeste! Resten kommer av seg selv når dere blir mer vant til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå