AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Før jeg ble gravid for tre år siden hadde jeg en syklus på 31-32 dager, hver mnd. Etter jeg fødte hadde jeg 1 mens før jeg ble gravid, det tok da 50 dager før jeg hadde el, og etter 61 dager hadde jeg positiv test… jeg fikk min første syklus etter fødsel 8 mnd etterpå, Det er 27 dager siden forrige mens, er det i det hele tatt sannsynlig at ny syklus kan komme tilbake allerede nå? Jeg er superhormonell, spottet hele dagen, spiser syke mengder mat og er dritsliten… pms.. Anonymkode: fc394...e55
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 TS Her! glemte å si at jeg har kobberspiral, så jeg er ikke påvirket av hormonelle midler Anonymkode: fc394...e55
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 For meg har det bare blitt helt kaos i livmora etter fødsel. Før fødsel hadde jeg vært regelmessig med syklus på 28 dager hver eneste syklus siden første mens da jeg var 14. Alltid blødd samme mengde og samme antall dager hver gang, altså lite og i 3 dager + 1 dag med spotting etterpå. Dagen jeg begynte å blø hadde jeg antydning til murringer, men ikke mere ubehag enn det. Ingen andre symptomer. Fikk første mens 2 måneder etter fødsel og har hatt sykluser på alt fra 21 til 48 dager. Blør mye og i alt fra 2 til 9 dager. Er helt kaputt uka før mens og under mens, irritabel som fy, mye hodepine, kvalme og menssmerter. Første dag må jeg bare ligge i ro. Anonymkode: 81ea7...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå