Gå til innhold

Alltid vonde tanker og gråter mye før mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før mensen og under mensen har jeg ofte vonde tanker og gråter mye. Jeg ser mørkt på fremtiden og føler meg helt ødelagt. Er dette pms? Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Flere som har det sånn?

Anonymkode: 8e350...db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig humørsving før og i starten av mensen. Er helt grusomt, og føler det blir verre med årene. Jeg går ikke på prevensjon pga jeg er redd det skal gjøre det verre. 

Jeg er mye lei meg, blir fort sint og føler jeg går å subber i bakken og at ingen liker meg og alt er galt. 

Jeg er egentlig en veldig glad dame som jobber for det positivite i hverdagen. Så jeg synes det er vondt at jeg plutselig skal forandre meg sånn. 

Jeg er nå 31 år. Var ikke sånn før. Jeg følger tråden din og håper vi får noen svar. 

Anonymkode: 86d63...d58

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme, og det er så kjipt. Du er ikke alene ❤️(Selvom det kanskje ikke hjelper å høre).

Anonymkode: cd7af...c5d

• Hjerte 1
Skrevet

Pmdd. 

Anonymkode: 78850...d83

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.37):

Før mensen og under mensen har jeg ofte vonde tanker og gråter mye. Jeg ser mørkt på fremtiden og føler meg helt ødelagt. Er dette pms? Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Flere som har det sånn?

Anonymkode: 8e350...db7

Høres mer ut som du kan ha pdms.

Jeg skal selv utredes for det. Jeg har i tillegg smerter (mensmurringer) fra eggløsning frem til mensen og kraftige menssmerter og blødninger.
Og følelsemessige i berg og dalbane. Men når mensen kommer, så er det som å skru av en bryter og jeg blir utrolig rolig og tar til vett igjen og ser lyst på livet igjen 

Anonymkode: 04dfe...23f

Skrevet

Det høres ut som PMS. ja. Jeg synes det hjelper å vite at det er PMS, for da trenger jeg ikke å ta alt jeg tenker på alvor. Når jeg blir trist og lei så kan jeg si til meg selv at "det var da veldig så PMSen skulle herje nå". Da bryr jeg meg ikke så mye om det.

Anonymkode: ee3fe...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...