AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Altså dere som ikke egentlig trenger å ta en dusj og ordne seg skikkelig før turen i bhg. Hva gjør du om håret trenger en dusj/andre årsaker som gjør at du føler du burde ordne deg, men ikke har tid eller orker. Jobber turnus og kjenner det er et ork enkelte dager å må stå opp 0650 for å dusje, når jeg egentlig kan ordne meg flere timer senere og vil bare hjem å sove litt til. Men har ikke «samvittighet» til å se uflidd ut ved levering i bhg. Anonymkode: 83974...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Tar på en lue... Anonymkode: 393a2...5ce 18 1
Bacteria Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Har på meg klær og går i barnehagen, går hjem, spiser frokost før jeg dusjer og pusser tenner. Det er begrensa hvor uflidd jeg ser ut tenker jeg. 😂 9 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Caps 🤷♀️ Anonymkode: c8d78...201 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Veldig enkelt på denne årstiden. Kåpe, skjerf og lue. På sommeren caps og solbriller. Jeg har «vanlig» dagjobb, men har vert i permisjon med baby to ganger og samtidig hatt barnehagebarn. Det var skjelden det var helt krise med utseende, dusjet jo hver dag (men gjerne ikke på morgenen). Men etter våkenetter og kanskje en dag uten dysj så løste jeg det slik. Anonymkode: cab5b...c05 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså dere som ikke egentlig trenger å ta en dusj og ordne seg skikkelig før turen i bhg. Hva gjør du om håret trenger en dusj/andre årsaker som gjør at du føler du burde ordne deg, men ikke har tid eller orker. Jobber turnus og kjenner det er et ork enkelte dager å må stå opp 0650 for å dusje, når jeg egentlig kan ordne meg flere timer senere og vil bare hjem å sove litt til. Men har ikke «samvittighet» til å se uflidd ut ved levering i bhg. Anonymkode: 83974...2b4 Sett opp håret, da ser det bedre ut. Så kan du ta dusjen etterpå. Anonymkode: 5d111...389 4
Uperfekt mamma Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Helt ærlig så aner jeg ikke hvor mange ganger barnehagen har sett meg som en dass på morgene med Joggis og håret i en dult🙈😅. Har jo stellt meg til jeg henter mini så tenker ikke så mye over det 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Ser man ustelt ut fordi man ikke har dusjet på morningen....? Er vel bare å ta håret i en hestehale? Det er vel ikke ukesvis siden forrige dusj liksom.. Jeg vasker ikke håret daglig og bruker ikke sminke så da ser jeg vel alltid ustelt ut da. Anonymkode: 731aa...b3f 9 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 Tar typ 3 minutter å føle og se fresh ut. Velg klær eventuelt ha klar noen ferdig sammensatte gode antrekk du kan hive på. Sett håret i stram knute. Sell raskt bryn om behov og ta på litt lipsyl eller en dus lebestift. Good to go. Anonymkode: 3fb03...6e6 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 Aldri tenkt på i den tiden jeg leverte noe seinere. Gikk 1 mnd mellom gammel og ny jobb, var iskald vinter og sykt mye snø. Gikk kledd i full vinteroutfit, null sminke og udusjet. Dro ungen opp i akebrettet og leverte 😅🤷♀️ Mannen jogget til og fra jobb og hentet svett som F. Mange av de andre og. Anonymkode: 87cc0...6f3
AprilLudgate Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar typ 3 minutter å føle og se fresh ut. Velg klær eventuelt ha klar noen ferdig sammensatte gode antrekk du kan hive på. Sett håret i stram knute. Sell raskt bryn om behov og ta på litt lipsyl eller en dus lebestift. Good to go. Anonymkode: 3fb03...6e6 For å levere i barnehagen? 😅🤷♀️ 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 Det er jo ikke engangsuttrykkene barnehagen tenker på. Er du en normal person som holder deg ren, steller deg i løpet av dagen og virker oppegående så er det ingen foreldre eller ansatte som tenker på det. Og med det å stelle seg så tenker jeg ikke sminke og alt det der, men at du har gredd håret og har på rene klær. Anonymkode: 49cb6...7ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 DundreMilfin skrev (3 minutter siden): For å levere i barnehagen? 😅🤷♀️ Før man går ut døren generelt tenker jeg. Jeg liker å føle meg velstelt ig ikke se ut som jeg stod opp for 2 minutter siden når jeg møter andre foreldre eller barnehagepersonell eller drar på butikken. Har forresten 4 barn under 10 år 😄 Anonymkode: 3fb03...6e6 2 1
cHg Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 Syns det er noe morsomt og herlig med å møte opp i pysjen med termokoppen i hånda 😅 Jeg har hjemmekontor å møter opp i hva som helst 😆 Vi er jo bare forskjellige allesammen! Viktigste er jo at du gjør de greie for at Du skal føle deg bra! Hva andre syns kan vi jo uansett aldri vite eller styre 🤷♀️ så hvorfor bruke så mye energi på det? 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 Vasker ansiktet, tar på klær, håret i strikk, pusser tenner og leverer Anonymkode: 92bee...d35 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 Oi er dette virkelig et problem?? Her går foreldrene i designerantrekk eller au pair leverer barna. Jeg bryr meg virkelig ikke hva andre tenker når jeg av og til leverer i bare pysjen. Barnehagen vet at jeg jobber turnus. Anonymkode: 14073...ab4 5
D1234 Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Tar håret i strikk. Verre om du lukter døden. Da ville jeg gjort noe først.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 Barnehagen har sett meg stelt så mange ganger, at et par ganger ustelt er ikke nok til å gjøre noe med helhetsinntrykket. Skal jeg mer så tar jeg kajal og maskara, for det er nok til å lure meg om jeg går forbi et speil. Anonymkode: f3a11...060
FantasDick Skrevet 23. oktober 2022 #20 Skrevet 23. oktober 2022 Den stakkars barnehagen har sett meg så mange morgener i joggebuksa og håret i en ball at jeg tror ikke de bryr seg lengre. De vet jeg jobber turnus og har studier så de ønsker meg bare lykke til med innleveringene når jeg kommer uflidd for å levere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå