Gjest Sangfugl Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Teksten på: ...kan du huske den gang når de benløse sprang og de fingerløse spilte på gitar... Et teit spørsmål, men hvis noen allikevel skulle vite hvem som sang denne, ville jeg vært takknemlig! Finner ikke ut av det på nettet.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Her finner du noen versjoner av den
Pimbila Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 FInner den ikke på nettet, men slik synger jeg den Har du hørt den gang da de hodeløse sang, og de fingreløse spilte på piano og den døve hørte hva den stumme sa, og den blinde stod utenfor å glante på De lo ha ha ha, de lo ho ho ho så den rumpeløse måtte gå på do
Gjest Sangfugl Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Takk :bukke: Burde skjønt at jeg ville finne det på nybakt mamma. Der finner man alt!!! Igjen, tusen takk. Jeg visste ikke at det var såå mange varianter da! Det er egentlig samboeren min som ville ha den. Så nå skal han pugge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå