AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg skal ha en gastroskopisk undersøkelse i morgen, midt på dagen, og skal da faste. Googler jeg og finner informasjon fra andre sykehus om dette, så er tyggis nevnt som noe man ikke skal bruke før undersøkelsen. Men i skrivet fra mitt sykehus er ikke dette nevnt, kun mat og drikke, røyk og snus. Så - kan jeg anta at tyggis er ok? Skal på jobb først, og kunne tenkt meg å ha muligheten for å friske opp ånden litt i løpet av formiddagen. Anonymkode: 1fb4d...eb5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Det var ikke ok da jeg tok det for noen år siden. Anonymkode: 1e971...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Det setter igang fordøyelsen så stå over. Anonymkode: 91e36...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg skal ha en gastroskopisk undersøkelse i morgen, midt på dagen, og skal da faste. Googler jeg og finner informasjon fra andre sykehus om dette, så er tyggis nevnt som noe man ikke skal bruke før undersøkelsen. Men i skrivet fra mitt sykehus er ikke dette nevnt, kun mat og drikke, røyk og snus. Så - kan jeg anta at tyggis er ok? Skal på jobb først, og kunne tenkt meg å ha muligheten for å friske opp ånden litt i løpet av formiddagen. Anonymkode: 1fb4d...eb5 Nei det et ikke ok Anonymkode: b8fe5...320 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg skal ha en gastroskopisk undersøkelse i morgen, midt på dagen, og skal da faste. Googler jeg og finner informasjon fra andre sykehus om dette, så er tyggis nevnt som noe man ikke skal bruke før undersøkelsen. Men i skrivet fra mitt sykehus er ikke dette nevnt, kun mat og drikke, røyk og snus. Så - kan jeg anta at tyggis er ok? Skal på jobb først, og kunne tenkt meg å ha muligheten for å friske opp ånden litt i løpet av formiddagen. Anonymkode: 1fb4d...eb5 Nei, tyggis er ikke ok. Anonymkode: 1828d...309 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 I verste fall så stryker de deg fra programmet. Dropp tyggisen. Anonymkode: 01bb7...a11 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I verste fall så stryker de deg fra programmet. Dropp tyggisen. Anonymkode: 01bb7...a11 Strykes fra hvilket program? Anonymkode: 1fb4d...eb5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Strykes fra hvilket program? Anonymkode: 1fb4d...eb5 Stryker avtalen din fra kalenderen. Anonymkode: 14ad7...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå