AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er så lei av kjønnskamp. Menn mot kvinner og kvinner mot menn. Det verste er når en kvinne prøver å forsvare menn , blir hun kalt en pickme av andre kvinner og når en mann prøver å forsvare kvinner, så blir han kalt en simp,beta,whitenight...av andre menn. Det er bare trist å se hvordan menn og kvinner bare fortsetter å gå i mot hverandre, og hvordan alt for mange av samme kjønn oppfordrer hverandre til å fortsette med det. Det lover ikke godt for fremtiden. Anonymkode: ae771...7c2 2
visp Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Men siden du kan sånne ord, så mistenker jeg litt at du oppsøker kampene? Jeg har aldri vært borti det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Aldri opplevd. Høres ut som du befinner deg i et sært miljø. Anonymkode: a82c5...6f7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Hvilken kjønnskamp? Hva slags saker du observerer kjønnkamp der menn er mot kvinner og kvinner er mot menn og hvem er de? Eneste jeg ser er menn som hater kvinner fordi kvinner har begynt å si fra mot seksuell trakassering, overgrep og diskriminering. Å stå mot de problemene er ikke en kamp mot menn, men de mennene som føler seg truffet har en tendens til å lage en kamp mot kvinner. Anonymkode: 8b930...db3 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Det jeg ser mest av er menn som hater kvinner av ulike grunner og kvinner som hater transkvinner. Anonymkode: a4fd9...2b5
Gjest Warrior Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Helt enig. Kan vi ikke alle bare respektere hverandre og være god mot hverandre uansett kjønn. Alle er like mye verdt og ingen kjønn er bedre enn det motsatte kjønn. Vi skal være glad for at vi har hverandre. Tenk så kjedelig det hadde blitt med kun ett kjønn. Folk må også prøve å ikke bry seg om noen hakker på deg for det kjønnet du er. Ignorer folk som prøver å være slem. Ikke la de vinne og få oppmerksomhet. Det er ingen «menn vs kvinner» konkurranse. Endret 23. oktober 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg ser mest av er menn som hater kvinner av ulike grunner og kvinner som hater transkvinner. Anonymkode: a4fd9...2b5 Det er ikke utbredt at kvinner hater transkvinner, men at menn hater transkvinner, kvinner og homofile Anonymkode: 8b930...db3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Warrior skrev (1 minutt siden): Det er ingen «menn vs kvinner» konkurranse. Helt enig. De mennene som hater kvinner og feminisme har misforstått helt hva det dreier seg om, det er de som gjør det til en Vs. kamp men i realiteten er det en kamp som handler om å stå sammen mot urett. Anonymkode: 8b930...db3 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke utbredt at kvinner hater transkvinner, men at menn hater transkvinner, kvinner og homofile Anonymkode: 8b930...db3 Jo, det er ganske utbredet at kvinner holder på slik. Forksjellen er at menn tyr til fysisk vold og kvinner tyr til verbal og emosjonell vold. Anonymkode: a4fd9...2b5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 Warrior skrev (2 minutter siden): Helt enig. Kan vi ikke alle bare respektere hverandre og være god mot hverandre uansett kjønn. Alle er like mye verdt og ingen kjønn er bedre enn det motsatte kjønn. Vi skal være glad for at vi har hverandre. Tenk så kjedelig det hadde blitt med kun ett kjønn. Folk må også prøve å ikke bry seg om noen hakker på deg for det kjønnet du er. Ignorer folk som prøver å være slem. Ikke la de vinne og få oppmerksomhet. Det er ingen «menn vs kvinner» konkurranse. Ja , kan ikke menn og kvinner bare gjøre som de vil (så lenge de ikke skader noen)? Alt må gjøres til en kjønnskamp nå om dagen, og det er skummelt. De som påstår at dette ikke er et problem kan ikke ha fulgt med de siste årene. Dette er i ferd med å bli et alvorlig problem. Anonymkode: ae771...7c2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 Tone83 skrev (5 minutter siden): Aldri hørt disse ordene jeg… Jentegutt skrev (Akkurat nå): Aldri hørt de ordene du nevner Da følger dere ikke med i timen. Anonymkode: ae771...7c2
Jentegutt Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da følger dere ikke med i timen. Anonymkode: ae771...7c2 Hvilken time er det?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg glemte et øyeblikk at jeg er på kg. Der små problemer blir store, og store problemer blir små. Og at målet er å gå i vrangstrupen på trådstarter, uansett tema. Morsomt at det er nettopp kg som har lært meg disse ordene,og har kjønnskamp hver eneste dag. Ts Anonymkode: ae771...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg glemte et øyeblikk at jeg er på kg. Der små problemer blir store, og store problemer blir små. Og at målet er å gå i vrangstrupen på trådstarter, uansett tema. Morsomt at det er nettopp kg som har lært meg disse ordene,og har kjønnskamp hver eneste dag. Ts Anonymkode: ae771...7c2 Dette må du nesten ta med mennene på kg isåfall. Det er de som kaller andre menn for simp og lager kjønnskamp. Eventuelt så kan du slutte å være på kg og engasjere deg i likestilling i organisasjoner i stedet hvor du vil oppleve at menn og kvinner står samlet. På nettet er det mange psykisk syke personer som bruker forumer for å få ut vonde følelser og retter hat mot andre uten grunn så det er ikke helt representativt Anonymkode: 8b930...db3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette må du nesten ta med mennene på kg isåfall. Det er de som kaller andre menn for simp og lager kjønnskamp. Eventuelt så kan du slutte å være på kg og engasjere deg i likestilling i organisasjoner i stedet hvor du vil oppleve at menn og kvinner står samlet. På nettet er det mange psykisk syke personer som bruker forumer for å få ut vonde følelser og retter hat mot andre uten grunn så det er ikke helt representativt Anonymkode: 8b930...db3 Hva med kvinnene som rakker ned på andre kvinner og kaller de dumme pickme-girls? Anonymkode: ae771...7c2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Dette må du nesten ta med mennene på kg isåfall. Det er de som kaller andre menn for simp og lager kjønnskamp Så det er ingen kvinner som kaller menn incel på KG altså 🤔 Eller fuckboy. Anonymkode: 874bb...67b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 Nå kan jo alle sammen definere selv hvilket kjønn de vil være så kjønnskampen, kvinnekampen og likestillingskampen er snart over. Anonymkode: eaf36...05d 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #20 Skrevet 24. oktober 2022 Er det egentlig noen kamp?. Menn er jo det sterkeste kjønnet, damene kan klage så mye de vil her på kg, hvem bryr seg 🤷♂️ Anonymkode: e4c65...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå