AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg har tatt Zonat i noen dager nå og den har besten ingen effekt på meg. Jeg sover kanskje i 2-3 timer så ligger jeg våken igjen. Har noen av dere erfaringer å dele gjør jeg noe galt? Anonymkode: 48215...261
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Søvninduserende effekt oppnås i løpet av 1/2 time og er maks. 1-3 timer etter inntak. Effekten avtar raskt. Det er et innsovningsmiddel og holder ikke natta gjennom Anonymkode: 6855d...3d9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg brukte den før men hørte den var gått ut av produksjon? Jeg har fått en annen antihistamin. For meg hvis jeg har veldig sterk aktivert kropp så får jeg ikke sove. Men antihistaminer hjelper med å føle meg litt trøttere og roligere så jeg vanligvis sovner. Sovner du av deg selv uten? Da jeg hadde problemer med tidlig oppvåkning brukte jeg å ta den når jeg våknet. Sammen med varmeflaske så greide jeg da å sovne igjen. Anonymkode: 1efdf...b24
pistasjenøtt15 Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Synes den var dårlig, sov dårlig og var trøtt hele dagen etter. Er jo som en sånn gammeldags allergimedisin? Jeg fikk sobril isteden av legen. Synes det er bedre selv om det ikke er en ren sovetablett. Men det beste er jo å få til å sove naturlig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå