AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg vurderer å teste Hello Fresh, har hørt mye bra om de. Er det noen som har testet dem og er fornøyd eller misfornøyd? Andre matkasser / middagskasser du anbefaler? Anonymkode: b05f1...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hello fresh er helt okei hverdagsmat. De gangene jeg bestiller matkasse så blir det Kokkeløren. Gode ingredienser, gode porsjoner, veldig smakfull mat. Anonymkode: d8c97...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Er fornøyd med Hello Fresh, men er ikke helt fornøyd med at det ofte er danske eller svenske råvarer. Det genererer også enormt mye plastavfall, fordi du heller får to små pakker kjøttdeig enn én stor pakke. Savner også mer "tradisjonelle" retter, sånn som tomatsuppe, blomkålsuppe osv. Hadde Nettmat før, der var det mange gode, lokale råvarer, og en god miks av mer kjente retter og nye retter. De har dessverre gitt seg. Jeg vurderer å prøve Adams igjen for å se om de levererer bedre på det jeg er misfornøyd med. Men rettene er gode altså! Jeg bare kom plutselig på at etter Nettmat ga seg har vi ikke hatt tomatsuppe eller hjemmelagede karbonader en eneste gang. Eller hjemmelaget fiskegrateng. 😅 Endret 24. oktober 2022 av Albbas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. oktober 2022 #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 Anbefaler Adams matkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg testet Hello Fresh litt, men syntes rettene var ganske kjedelige, noen på grensen til vonde. Har prøvd Godt Levert, det var bedre mat synes jeg, men ganske kjip mat. Men man får vel det man betaler for. Vurderer å teste Kokkeløren neste, koster mer men innser at jeg nok har en litt snobbete gane iblant. Anonymkode: 9a8aa...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SandraG Skrevet 24. oktober 2022 #6 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har brukt Hello Fresh lenge, men sa det opp fordi råvarene begynte å få så dårlig kvalitet plutselig. Likte at oppskriftene var spennende og ikke så tradisjonelle som de norske matkassene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hvor mye koster det og til hvor mange? Anonymkode: e473b...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 24. oktober 2022 #8 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hello fresh: lite variasjon, mye plast og annet avfall, veldig mye kutting, skrelling og hakking. Aiolien de sender med halvparten av rettene smaker grusomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Del Skrevet 24. oktober 2022 Albbas skrev (2 timer siden): Er fornøyd med Hello Fresh, men er ikke helt fornøyd med at det ofte er danske eller svenske råvarer. Det genererer også enormt mye plastavfall, fordi du heller får to små pakker kjøttdeig enn én stor pakke. Savner også mer "tradisjonelle" retter, sånn som tomatsuppe, blomkålsuppe osv. Hadde Nettmat før, der var det mange gode, lokale råvarer, og en god miks av mer kjente retter og nye retter. De har dessverre gitt seg. Jeg vurderer å prøve Adams igjen for å se om de levererer bedre på det jeg er misfornøyd med. Men rettene er gode altså! Jeg bare kom plutselig på at etter Nettmat ga seg har vi ikke hatt tomatsuppe eller hjemmelagede karbonader en eneste gang. Eller hjemmelaget fiskegrateng. 😅 Kan du ikke lage tomatsuppe selv en annen dag? Virker litt overdrevent å betale 200 kr for to porsjoner med tomatsuppe 😂 Anonymkode: 285d6...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. oktober 2022 #10 Del Skrevet 24. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan du ikke lage tomatsuppe selv en annen dag? Virker litt overdrevent å betale 200 kr for to porsjoner med tomatsuppe 😂 Anonymkode: 285d6...25f Selvfølgelig, men vi kommer bare ikke på å lage den suppa 😅 Og med Nettmat var det jo ikke bare tomatsuppe, men for eksempel godt bacon eller pølser fra den lokale slakteren, og nydelige surdeigsrundstykker 😋 er nok surdeigen jeg savner best. Den grove pizzadeigen var også sååå god. Tomatsuppe var en rimelig rett derfra, for fire personer, ikke to. 😉 Hello Fresh har ikke så mange av disse billige rettene, er det jeg savner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #11 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har godt levert, er den eneste som har singel kasse, derfor ble det den. Er fornøyd med maten og det holder i massevis for meg. Anonymkode: 85a4b...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 24. oktober 2022 #12 Del Skrevet 24. oktober 2022 Vi har prøvd Godt Levert og Hello Fresh og av disse kom Hello Fresh best ut hos oss. Mange flere retter å velge mellom, og mer variert. Helt grei hverdagsmat 3 dager i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. oktober 2022 #13 Del Skrevet 24. oktober 2022 Synes det var for lite kjøtt og for mye billig fyllstoff (ris, pasta) i porsjonene. Og etter 4 uker med hello fresh synes vi det ble lite variert for det vsr liksom de samme smakene mye (teriyaki, asiatisk saus (samme til alle rettene) osv), så det ble litt kjedelig. Og dyrt når så stor andel av retten var billig karbohydrat. Men enkelte av oppskriftene var veldig gode og vi lager de jevnlig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Del Skrevet 3. november 2022 Bingo Bongo skrev (På 24.10.2022 den 21.28): Vi har prøvd Godt Levert og Hello Fresh og av disse kom Hello Fresh best ut hos oss. Mange flere retter å velge mellom, og mer variert. Helt grei hverdagsmat 3 dager i uken. Det er mange flere retter å velge i når man bestiller Godt levert enn Hello Fresh. Jeg har prøvd begge og likte God levert best fordi det var mye lettere levering, samt flere retter å velge i og det siste var råvarene var bedre på Godt levert. Tror Hello fresh får tak i billigere utenlandske råvarer. Noe jeg ikke ønsker da jeg vet det er mer antibiotikabruk i kjøttproduksjon, samt sprøytemidler i grønnsaker enn hva som brukes i Norge. Anonymkode: 650e2...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 3. november 2022 #15 Del Skrevet 3. november 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er mange flere retter å velge i når man bestiller Godt levert enn Hello Fresh. Jeg har prøvd begge og likte God levert best fordi det var mye lettere levering, samt flere retter å velge i og det siste var råvarene var bedre på Godt levert. Tror Hello fresh får tak i billigere utenlandske råvarer. Noe jeg ikke ønsker da jeg vet det er mer antibiotikabruk i kjøttproduksjon, samt sprøytemidler i grønnsaker enn hva som brukes i Norge. Anonymkode: 650e2...266 Alt kjøttet og fisken vi har fått fra Hello Fresh er norsk, hver eneste gang. Men rømme, ost, fløte osv er ikke norsk. Og salaten er alltid dvask og dårlig. Enig med den som sa at aiolien og majonesen deres også er dårlig. Og det er overraskende mange av rettene som er med majones som tilbehør. Har kastet mye majones nå, kan jo ikke fortsette sånn. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 3. november 2022 #16 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er mange flere retter å velge i når man bestiller Godt levert enn Hello Fresh. . Anonymkode: 650e2...266 Så rart - jeg opplevde ikke det. Hos Godt Levert var det de samme rettene som gikk igjen uke etter uke, men Hello Fresh bytter på utvalget fra uke til uke. Nå er det et år eller to siden vi hadde Godt Levert, så kanskje ting har endret seg siden da. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #17 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 8.02): Jeg testet Hello Fresh litt, men syntes rettene var ganske kjedelige, noen på grensen til vonde. Har prøvd Godt Levert, det var bedre mat synes jeg, men ganske kjip mat. Men man får vel det man betaler for. Vurderer å teste Kokkeløren neste, koster mer men innser at jeg nok har en litt snobbete gane iblant. Anonymkode: 9a8aa...1dd Kokkeløren koster vel en hundrings mer? Sist jeg sjekket. Så verdt det. Anonymkode: d8c97...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #18 Del Skrevet 3. november 2022 Likte hello fresh veldig godt, men det ble litt repetitivt etter hvert med tanke på råvarer. Hadde vegetarkassa, så mulig det er mer variasjon i de andre. Enig i at det ble mye kutting og rasping og sånn, og noen ganger var det ikke en proteinkilde. Hater å lage mat, så liker veldig godt å få oppskrifter og alle ingrediensene. Har prøvd Adams før for mange år siden, den ble kjedelig etter hvert, for det var mye pasta og langbrød. Syns stort sett alle oppskriftene har vært gode! Skal undersøke hvilke andre som har vegetar, for det hjelper på min ikke-eksisterende interesse og lyst rundt matlaging. Anonymkode: 365ba...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå