AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Hvorfor blir noen i forhold med menn som er helt ubrukelige? Bidrar ikke med hjelp i hjemmet, er totalt uinteressert i egne barn, er utrivelig og engasjerer seg ikke i venner eller familie osv Søsteren min har en slik mann og jeg ser på at hun står med alt alene-han gir blanke f** i alt. Forstår ikke hva hun ser i denne idioten av en mann!! Anonymkode: 961bd...f17
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Hun hadde vel måtte leid bolig i en annen bolig da, sånn som meg. Anonymkode: 165ed...55c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Følelser, tilknytning, kjemisk avhengighet, vane, frykt for å få dårlig økonomi, frykt for å få negative konsekvenser om man slår opp, felles barn og en innbilning om at man må holde sammen pga barna (det må man ikke), den beste sexen man har hatt++++ Mange grunner Anonymkode: dae06...059
herzeleid Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor blir noen i forhold med menn som er helt ubrukelige? Bidrar ikke med hjelp i hjemmet, er totalt uinteressert i egne barn, er utrivelig og engasjerer seg ikke i venner eller familie osv Søsteren min har en slik mann og jeg ser på at hun står med alt alene-han gir blanke f** i alt. Forstår ikke hva hun ser i denne idioten av en mann!! Anonymkode: 961bd...f17 Forhåpentligvis fordi relasjonen består av mer enn den lille (og kanskje ikke helt presise) biten en ser utenfra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå