AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Vært på to kontroller da legene mistenker EXU! Sist kontroll viste 2200 i hcg, som hadde doblet seg på to dager men så bare en svart prikk i livmoren..Når kan man forvente og se noe i livmoren? Jeg har også smerter på venstre side, noe jeg forbinder med exu. Legene skyldte på en cyste men jeg har hatt cyster siden 2014. Og aldri hart vondt….Har vært igjennom to exu tidligere, men opplever at dette utarter seg annerledes. Legen/gyn kunne ikke konstanterer verken normal graviditet eller exu så må tilbake på kontroll om en uke. Fikk beskjed om å komme direkte ved mer smerter. Noen som har gode tips, erfaringer eller som vil tolke med meg? Anonymkode: 93b57...880 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Blir så rådløs og urolig av og gå slik og vente…. Anonymkode: 93b57...880 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Ingen som har opplevd det samme? Anonymkode: 93b57...880
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg vet ikke. Men de tipper rundt fem uker. Har ikke oversikt over syklus da jeg hadde en merkelig mens i september. Og den kom ikke i oktober. Hcg målt fra 1100 til 2200 på to dager. Så ingenting i livmoren, kun antydning til en prikk. Væske bak livmoren og en stor cyste på venstre eggstokk. Blir så urolig. Legen trodde det var en normal graviditet, men kunne ikke utelukke EXU…men jeg har en dårlig magefølelse. Smerter på venstre side. Anonymkode: 93b57...880
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 Og nå må jeg vente en hel uke på ny kontroll, med mindre jeg får økte smerter. Anonymkode: 93b57...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå