Conall Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg har lett etter noen som er synsk i flere år. Men ikke funnet noen enda. Har mange opplevelser som jeg gjerne skulle delt med en likesinnet, samt noen problemer som dukker opp. Hadde satt utrolig stor pris på om en synsk/ en med sterk intuisjon hadde tatt seg tid til å svare i tråden og evt om hvordan jeg burde takle mitt problem. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hei Conall. Jeg liker ikke ordet "problemer". Det er negativt ladet. UTFORDRINGER, det er mye bedre. Det betyr det samme, men har en positiv energi. Ordet P lager blokkeringer, mens ordet U åpner vei. Jeg har mange rare opplevelser i bagasjen, har aldri levd et A4 liv. Det var en synsk i Valdres, men han har desverre gått bort pga alder. Det er laget et bok om ham, men jeg husker ikke hva han/boken heter. Boken inneholder en samling av takkebrev fra de han hjalp. En venninne ringte engang til en synsk, hun lette etter en frastjålet ting. Og hun fikk svar på hvor den var blitt gravd ned. Det er over 30 år siden nå. Det er mulig at det var denne mannen, men desverre også umulig å finne svar på, grunnet dødsfall. Ikke la andre dømme deg. Her er det mange troll. Du er unik. Og du er verdt å elske🧡 Ha troen på at du vil finne likesinnede, for de fins, selv om det kan føles motsatt nå. Vit at det du har er en gave, og prøv å ikke bekymre deg,eller være redd. Noen må søke lenger enn andre før de får svar, men den som søker vil tilslutt finne. N. Anonymkode: ece13...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Conall. Jeg liker ikke ordet "problemer". Det er negativt ladet. UTFORDRINGER, det er mye bedre. Det betyr det samme, men har en positiv energi. Ordet P lager blokkeringer, mens ordet U åpner vei. Jeg har mange rare opplevelser i bagasjen, har aldri levd et A4 liv. Det var en synsk i Valdres, men han har desverre gått bort pga alder. Det er laget et bok om ham, men jeg husker ikke hva han/boken heter. Boken inneholder en samling av takkebrev fra de han hjalp. En venninne ringte engang til en synsk, hun lette etter en frastjålet ting. Og hun fikk svar på hvor den var blitt gravd ned. Det er over 30 år siden nå. Det er mulig at det var denne mannen, men desverre også umulig å finne svar på, grunnet dødsfall. Ikke la andre dømme deg. Her er det mange troll. Du er unik. Og du er verdt å elske🧡 Ha troen på at du vil finne likesinnede, for de fins, selv om det kan føles motsatt nå. Vit at det du har er en gave, og prøv å ikke bekymre deg,eller være redd. Noen må søke lenger enn andre før de får svar, men den som søker vil tilslutt finne. N. Anonymkode: ece13...eae Takk❤️ Hva mener du med at jeg har en gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hvilken rhesustype har du egentlig? Anonymkode: a65d1...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nei, ingen her heller. Anonymkode: fe2f3...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Man kan basert på erfaring gjette ganske bra ut fra faktorer. -Det er helt umulig å være synsk som du spør etter. Det finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 Dere virker synske som vet alt om alle andre AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, ingen her heller. Anonymkode: fe2f3...413 Anonymkode: a65d1...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 27. oktober 2022 #8 Del Skrevet 27. oktober 2022 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Del Skrevet 27. oktober 2022 Conall skrev (19 timer siden): Takk❤️ Hva mener du med at jeg har en gave? Det tror jeg at du vet når du kjenner etter og reflekterer over dette spørsmålet❤ Din søken etter likesinnede er en pekepinn❤ Anonymkode: ece13...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Del Skrevet 27. oktober 2022 ❤ De færreste med evner vil stå frem i dagens mediekultur/dekning. 1) På grunn av massiv hets fra de som ikke tror/ er skeptiske. 2) I det øyeblikket man ytrer seg om noe slikt, så vil man nedringres av mennesker som ønsker svar på alt mulig, og mennesker som skal teste ens evne. I boken om den synske som jeg nevnte, så står det at han daglig ble oppsøkt av fortvilte mennesker, de kom å banket på hans dør, og dette var før mobilens introduksjon. Han tok de imot, men det krevde også mye av han som person, og av hans tid. I dagens samfunn så vil dette trykket mangedobles. Anonymkode: ece13...eae 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. oktober 2022 #11 Del Skrevet 28. oktober 2022 Snuppe skrev (17 timer siden): 🤣 Genialt 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 15.30): Hvilken rhesustype har du egentlig? Anonymkode: a65d1...761 ? Anonymkode: 3ef7e...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå