Gå til innhold

Ta brudebilder på nytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har endt opp med å ta bryllupsbilder på nytt fordi dere ikke ble fornøyde?

Anonymkode: b5246...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner to par som har gjort det, det ene har jeg ikke sett originalbildene til, de andre synes jeg hadde finere originalbilder enn de nye de tok🙈 Aldri skjønt hvorfor de tok nye i utgangspunktet, men det traff vel ikke stilen eller hun følte hun hadde en dårlig fotodag. Man kan jo føle det sånn i blant.

Det er nettopp lagd en tråd med samme enne her inne. Hvorfor ønsker du evt å ta nye bilder?

Anonymkode: 2d848...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.42):

Kjenner to par som har gjort det, det ene har jeg ikke sett originalbildene til, de andre synes jeg hadde finere originalbilder enn de nye de tok🙈 Aldri skjønt hvorfor de tok nye i utgangspunktet, men det traff vel ikke stilen eller hun følte hun hadde en dårlig fotodag. Man kan jo føle det sånn i blant.

Det er nettopp lagd en tråd med samme enne her inne. Hvorfor ønsker du evt å ta nye bilder?

Har ikke sett den andre tråden, men grunnen til at vi vurderer å ta nye bilder er at fotografen ikke har tatt noen fine parbilder av oss. Vi har to venner som er fotografer som har sagt seg enig i dette. Vi har heller ikke mottatt hele den bryllupspakken vi bestilte, men får heller ikke kontakt med henne mer da hun ikke tar telefon, besvarer mail eller henvendelser i SoMe, så situasjonen er ganske fastlåst. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke sett den andre tråden, men grunnen til at vi vurderer å ta nye bilder er at fotografen ikke har tatt noen fine parbilder av oss. Vi har to venner som er fotografer som har sagt seg enig i dette. Vi har heller ikke mottatt hele den bryllupspakken vi bestilte, men får heller ikke kontakt med henne mer da hun ikke tar telefon, besvarer mail eller henvendelser i SoMe, så situasjonen er ganske fastlåst. 

Aj, det høres ut som en lei situasjon! Da ville jeg nok vurdert å ta nye ja🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg forstår at dere vil ha fine bilder. Men slik jeg føler det ( og det er bare min personlig følelse 😋) så er bildene et minne fra bryllupsdagen. Når jeg ser på mine bryllupsbilder så liker jeg at hjernen min mimrer rundt den dagen. Jeg er heller ikke superfornøyd med våre bilder. Men av en pakke på hundrevis av bilder så var det et par som ble bra 😅 Jeg føler en kompis kunne tatt bedre bilder av oss på våre «premisser» 🙈

Men hvis vi hadde tatt nye bryllupsbilder senere så hadde de ikke hatt noe som helst «verdi» for meg. Jeg hadde ikke assosiert dem med bryllupsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...