AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg har holdt på med en i en god stund nå, men fortsatt har ingen av oss fortalt hva vi føler. Senest i går sa hun at hun var redd for å miste meg.. og tydeligvis har begge gått med en rar magefølelse i dag, etter en samtale vi hadde her om dagen fordi vi begge har skjønt at vi egt oppfører oss som kjærester.. vi snakker hele tiden osv. Da jeg spurte hun om hvorfor hun hadde følt seg uvell i dag fortalte hun meg bare at hun ikke visste hvorfor. Og jeg sitter med helt lik følelse. Vet noen hva det kan komme av. Jeg vet iallfall at jeg har følelser for hun, men ikke har turt å sagt det enda Anonymkode: 62a24...eb5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Virker som hun liker deg godt når hun sier at hun er redd for å miste deg. Hun holder kanskje igjen noe følelser fordi hun er usikker på hvor du står så hvis du vil bli sammen med henne så ta praten om det og fortell henne hva du føler Anonymkode: 5bbf1...e89
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Fortell henne hva du føler. Anonymkode: b7c58...2f2 1
exictence Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Synes og du må fortelle om dine følelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå