Gå til innhold

London har blitt sykt dyrt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom nettopp hjem derfra og prisene var omtrent som i Norge. Ble ikke noe shopping-bonanza for å si det sånn. Kostet 115 pund for taxi fra Gatwick til Kensington 😮 Og det gikk ikke tog. Så da veit dere det, om dere planlegger en London-tur i nærmeste fremtid. 

Anonymkode: b7fc1...da3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Newsflash! Alt har blitt dyrt, overalt.

Anonymkode: 5282a...0fb

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Atte hæ? Jeg var i London for første gang for ti år siden, og allerede da var det meste like dyrt som i Norge...

Anonymkode: f379f...d0f

• Liker 15
Skrevet

Den drosjeturen kostet vel det samme for tre år siden så den alene er liksom et dårlig eksempel... 

Anonymkode: 73219...ad8

• Liker 1
Skrevet

London har alltid vært dyrt.

Anonymkode: 787e6...f09

• Liker 3
Skrevet

London har alltid vært dyrt! Eneste som er "billig" er vel poundshop og primark liksom 😝 og noe streetfood her og der.. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Den drosjeturen kostet vel det samme for tre år siden så den alene er liksom et dårlig eksempel... 

Anonymkode: 73219...ad8

Næh, da betalte jeg 70 pund eller noe sånt. 

Skrevet
Carrot skrev (12 minutter siden):

London har alltid vært dyrt! Eneste som er "billig" er vel poundshop og primark liksom 😝 og noe streetfood her og der.. 

Mhm, men nå var det ekstremt! 7 pund for en pint 😮 Neste gang reiser jeg til landsbygda i Wales, der er det litt triveligere priser og mindre mas. Fatter ikke at folk har råd til å bo i London. 

• Liker 2
Skrevet

Så bra. Da kan pengene brukes her i Norge i stedet :) 

Anonymkode: 4cc68...83d

• Liker 2
Skrevet

Da strykes London også av buvketlista over ting jeg ville rekke å gjøre og se i livet. Alltid drømt om å få se London… Ufør så alt håp er ute. Eneste man ser til slutt er tven. 

Anonymkode: 61d7a...1ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mhm, men nå var det ekstremt! 7 pund for en pint 😮 Neste gang reiser jeg til landsbygda i Wales, der er det litt triveligere priser og mindre mas. Fatter ikke at folk har råd til å bo i London. 

Veel, jeg tror du vil bli skuffet i Wales også 😝 

Skrevet

Var I London for noen uker siden, gikk mange tog til/fra Gatwick da og billig var det og...

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg kom nettopp hjem derfra og prisene var omtrent som i Norge. Ble ikke noe shopping-bonanza for å si det sånn. Kostet 115 pund for taxi fra Gatwick til Kensington 😮 Og det gikk ikke tog. Så da veit dere det, om dere planlegger en London-tur i nærmeste fremtid. 

Jeg tok tog, både lokaltog og ekspress fra Gatwick til Paddington i august. Og suben til Kensington. Har de sluttet å gå?

Anonymkode: a229a...381

• Liker 6
Skrevet
Carrot skrev (1 minutt siden):

Veel, jeg tror du vil bli skuffet i Wales også 😝 

Næh, Wales er amazing! Mange år siden sist jeg var der men tviler på at de har London-priser.. Jeg skal dypt inn på bygda der. 

fatter ikke at folk har råd til å bo i London som sagt, det var ikke så trivelig med alle uteliggerne og tiggerne heller.. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor gikk ikke Gatwick express? Skal dit neste helg….

Anonymkode: f8317...445

• Liker 2
Skrevet
Carolini skrev (1 minutt siden):

Var I London for noen uker siden, gikk mange tog til/fra Gatwick da og billig var det og...

BILLIG? Jeg tok tuben + tog til Gatwick. 30 pund 1 vei. Det er da ikke billig. Dyrere enn flytoget fra Gardis jo. 

Skrevet

Det er langt fra London til Gatwick. Klart det koster. 

Anonymkode: a229a...381

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gikk ikke Gatwick express? Skal dit neste helg….

Anonymkode: f8317...445

Det går igjen nå! De drev med noe arbeid på toget forrige helg. Jeg burde heller tatt Gatwick Express til Brighton, tror det er bedre der.. Sikkert høyere priser der og siden det er litt fancy, men ikke SÅ ille som der jeg var nå. 14 pund for en drink på Covent Garden 😮 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

BILLIG? Jeg tok tuben + tog til Gatwick. 30 pund 1 vei. Det er da ikke billig. Dyrere enn flytoget fra Gardis jo. 

Betalte 15 pund inn til London...mye billigere enn taxi ihvertfall...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...