AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Nå angrer jeg egentlig på at jeg ikke sluttet fredag isteden, da hadde jeg fått helga "i fred" til å komme meg gjennom disse abstinensene. Hvordan skal det gå på jobb i morgen?? Jeg er skikkelig sur og irritert på alt og har vært det i hele dag!! 😡 I tillegg er jeg svimmel, rastløs, klør i munnen, tristhetsfølelse i hele meg. Har spist godt i hele dag, både stor middag og godteri. Eneste jeg tenker på er snus 😭😭😭😭 men jeg MÅ slutte.... Noen som har tips, eller andre her som driver å slutter med snus? Anonymkode: c317e...616
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg spiste sterke drops og pastiller. Pustet meg gjennom de verste abstinensbølgene, holdt ut og tenkte at dette kommer til å gå over og når det gjør det så skal jeg aldri gå gjennom det igjen. Anonymkode: 6a1e0...09d
Anonymbrukersåklar Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Fisherman drops under leppa...
mangolassie Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Nikotinplaster har vært redningen for meg. Har ikke holdt ut abstinensene ved å kutte tvert, og heller ikke klart å bare trappe ned. Nikotin er kraftige saker og dødsvanskelig å slutte med (i hvert fall for meg). Hvis du er nødt til å kutte tvert, fokuser på å bare holde ut de neste fem minuttene - så de neste fem, og de neste osv. Suget kommer i bølger, og for hver lille kneik du kommer over, blir neste litt enklere. Heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Hvordan gikk det? Anonymkode: 23725...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå