AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg skal til Krabi neste uke og i følge yr er det meldt pissregn hver eneste dag Jeg kan la vær å dra men da taper jeg masse penger. Vet at det kan være mye regn i Thailand på denne tiden men jeg skal jobbe litt i Bangkok så det passet bra med litt ferie først. Så hva kan jeg gjøre i regnet? Blir stusselig å bare sitte på hotellrommet og se på Netflix. Jeg skal bo i Ao Nang. Har med regnponcho og paraply, men vet ikke om det hjelper stort. Er det noe bra shoppingsenter eller noe morsomt jeg kan finne på? Anonymkode: 17665...582
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Dra på bar. Og spandere ladydrinker på damene. Anonymkode: cc63c...56c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Det regner nok ikke hele tiden, det et nok heller korte skurer. Da drar du på stranda også stikker du på et spisested og tar deg noe å drikke/spise mens det regner. Anonymkode: be784...d46
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dra på bar. Og spandere ladydrinker på damene. Anonymkode: cc63c...56c Jeg er ikke lesvisk, så nei takk. Anonymkode: 17665...582
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det regner nok ikke hele tiden, det et nok heller korte skurer. Da drar du på stranda også stikker du på et spisested og tar deg noe å drikke/spise mens det regner. Anonymkode: be784...d46 Ok, så det blir mer som en kort sprut? Er kjipt om det regner konstant. Jeg har vært i Panama da det regnet konstant hele tiden i 1 uke. Men da dro jeg på shopping, museum og sånt så det gikk greit. Ao Nang vet jeg ikke så mye om, ser de har et nattmarked men usikker på om det er noe sted jeg kan være innendørs annet enn hotellet. Anonymkode: 17665...582
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har vært flere ganger i Aonang og liker meg godt. Sjekk hviler dager matmarkedet i krabi by er åpent og ta deg dit. Var der i juli en gang og det stri-regnet 3 dg i strekk men med det været yr melder nå, har du neppe så mye regn som meldt. Ta deg massasje, dra til railey beach og nyt stranda mellom bygene. Varmt er det uansett. Nyt. Skal dit i julen og gleder meg stort. Anonymkode: 7b92b...bf7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 19.08): Jeg skal til Krabi neste uke og i følge yr er det meldt pissregn hver eneste dag Jeg kan la vær å dra men da taper jeg masse penger. Vet at det kan være mye regn i Thailand på denne tiden men jeg skal jobbe litt i Bangkok så det passet bra med litt ferie først. Så hva kan jeg gjøre i regnet? Blir stusselig å bare sitte på hotellrommet og se på Netflix. Jeg skal bo i Ao Nang. Har med regnponcho og paraply, men vet ikke om det hjelper stort. Er det noe bra shoppingsenter eller noe morsomt jeg kan finne på? Anonymkode: 17665...582 Ao Nang er ikke det mest spennende stedet, men "regn" der nede er ikke som her. Det regner enormt og så er det opphold, og selv når det regner er det mer som å dusje. Jeg har vært der på denne årstiden (og andre) og det pleier ikke å være ille nå, selv om det er en del grå dager. Krabi er en kjip by, men de har et lite marked. Du kan ta en tur til Railay med båt, eller reise til Phi Phi eller noe. Du skriver ikke noe om kjønn og alder så det er litt vanskelig å komme med forslag. For øvrig har du "long beach" der, som ligger i en nasjonalpark og er veldig fin... en kort tur med scooter fra Ao Nang. Anonymkode: d294f...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå